0

לייקים

שופרסל משיקה …

גלידות משפחתיות חדשות תחת המותג הפרטי ומרחיבה את הקטגוריה

שופרסל מרחיבה את סדרת הגלידות המשפחתיות  לטעמים נוספים ומשיקה סדרת גלידות משפחתיות חדשה. כזכור, לפני כשנה שופרסל השיקה לראשונה את קטגוריית השלגונים והגלידות תחת המותג הפרטי.

 

מוצרי גלידות ומשיקה 5 טעמים גלידות חדשים: גלידת סנדוויץ' שרבט מנגו 50% פרי, וניל, שוקוביס שרבט אבטיח ושרבט תות – 50% פרי.

 

מחיר לצרכן – בין 12.90-34.90 ₪  (מבצע השקה – השני ב-10 ₪)

 

גלידות משפחתיות (חדש)

  • וניל ונטיפי שוקולד – גלידה בטעם וניל עם נטיפים מכילים שוקולד חלב
  • וניל בטעם של פעם – גלידה בטעם וניל צרפתי
  • וניל קפוצ'ינו – גלידה בטעמי וניל קפוצ'ינו
  • שוקו נוגט – גלידה בטעמי שוקולד חלב, נוגט ושוקולד מריר

מחיר לצרכן – 15.90 ₪ (מבצע השקה – השני ב-10 ₪) יצרן – גלידות פלדמן.

 

סה"כ שוק הגלידה בישראל מוערך ב-1.9 מיליארד שקל בשנה,  לפי סטורנקסט, שוק הגלידות מגלגל 1 מיליארד שקל, בשנת 2019 'שוק הגלידה' גדל ב-5.6%.

רשת שופרסל מהווה כרבע ממכירות ענף הגלידה (26%) – בעולמות בהם היא פעילה (קרי מאגדות גלידה וגלידה משפחתית / ללא בודדים).

מאגדות הגלידות (הושקו בשנה שעברה) והרשת הצליחה להגיע לנתח שוק כמותי של 16%.

בחודש מאי השנה, הרשת השיקה סדרת גלידות משפחתיות – 4 טעמים ומהווים כ-30% מהמכר הכמותי.

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
דוסיז ברשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם...

VER 0.6

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב