1

לייקים

קבוצת שופרסל משיקה בימים הקרובים:

את הסניף החדש של רשת הפארם Be בדיזינגוף סנטר בת"א

שתפו:

קבוצת שופרסל משיקה בימים הקרובים:

את הסניף החדש של רשת הפארם Be בדיזינגוף סנטר בת"א

שתפו:

היקף ההשקעה בסניף נאמד בכ-8 מיליון ₪

 החנות החדשה תשתרע על כ-800 מטר בשתי קומות ותהיה החנות הגדולה ביותר של הרשת

 רשת Be מונה כיום 82 חנויות וזאת בנוסף ל-14 בתי המרקחת הפועלים בתוך סניפי שופרסל

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל מסר: "אני גאה להשיק היום את החנות החדשה של רשת Be במיקום מרכזי וייחודי בדיזינגוף סנטר בתל אביב. כפי שהבטחנו, אנו פועלים לחיזוקה של רשת Be ולמיצובה כרשת פארם מובילה בישראל, לאחר שנים ארוכות בהם נשלט שוק הפארם על ידי שחקן אחד בלבד. נמשיך לפעול להגברת התחרות בתחום זה, לשיפור חווית הלקוח ולהורדת עלות הקנייה וזאת, בין השאר, על ידי פתיחת סניפים במיקומים אטרקטיביים ונוחים כמו הסניף שאנו פותחים היום."

אורי וטרמן מנכ"ל רשת הפארם Be מסר: "תכנית ההתרחבות שלנו מבוססת על עוד 40 חנויות עצמאיות, שיביאו אותנו לפריסה של 120 סניפים ועוד כ־30 מתחמים בתוך שופרסל, במתכונת חנות בתוך חנות. אנו נמשיך לתת ללקוח הישראלי חווית קנייה טובה יותר, במחיר טוב יותר עם מגוונים שונים. אנו ממשיכים בפריסה הארצית של החנויות ובשבוע הבא נפתח חנות נוספת בנתניה".

שופרסל משיקה בימים הקרובים, סניף חדש ומרכזי של רשת הפארם Be בדיזינגוף סנטר בת"א. זוהי החנות ה-82 של רשת Be וזאת בנוסף ל-14 בתי המרקחת הפועלים בתוך סניפי שופרסל. בתל אביב הרשת מונה 11 סניפים.

בית המרקחת בחנות יכבד מרשמים של כל קופות החולים והחנות תפעל במתכונת מורחבת.

בחנות זו יוצא לדרך שיתוף פעולה ראשוני בין רשת Be לרשת אירוקה, במסגרתו תנהל אירוקה את מחלקות האופטיקה בסניפי רשת Be. לקוחות רשת הפארם  Be ייהנו מאופטיקה איכותית ואופנתית במחירים תחרותיים, בזכות יתרון של אירוקה כיבואנית ישירה של עשרות מותגים בינלאומיים לרבות מותגים בלעדיים לרשת Be לראשונה בארץ.

במחלקות ימכרו משקפי שמש וראייה של מותגים מובילים במחירי יבואן ביניהם: מארק ג'ייקובס, גס, מוסקינו, טומי הילפיגר וכן מותגי הבית של אירוקה. כמו כן ימכרו עדשות מגע משקפי ילדים ועוד.

לקוחות החנות ייהנו גם ממערך האחריות הרחב והמעבדות של אירוקה. מחירי מותגים החל מ-299 ₪ ומשקפי ראיה החל מ- 199 ₪ .

רשת Be מונה כ-1,100 עובדים. באוגוסט האחרון חתמה רשת Be על הסכם לרכישת 51% ממניות חברת בלה אונליין בתמורה לכ־5 מיליון שקל. בתוך כך, רשת הפארם מספקת תרופות עד בית הלקוח בהזמנה מקוונת, בשלב זה רק ללקוחות קופת החולים לאומית ובהמשך תעניק שירות מקוון גם לשאר חברי קופות החולים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים