1

לייקים

ג'ינג'ר מציע ללקוחותיו: חבילת ייעוץ פרטנית ומותאמת אישית לבחירתו של העובד

ה"בוקינג" של ביטוחי הבריאות והנסיעות לעובדי ההייטק חובר ל"גט טקסי" של עולמות הנפש

שתפו:

ג'ינג'ר מציע ללקוחותיו: חבילת ייעוץ פרטנית ומותאמת אישית לבחירתו של העובד

ה"בוקינג" של ביטוחי הבריאות והנסיעות לעובדי ההייטק חובר ל"גט טקסי" של עולמות הנפש

שתפו:

הסטארט-אפ הטכנולוגי ג'ינג'ר – המוביל את תחום
האינשור-טק בישראל ומתמחה בביטוחי נסיעות לחו"ל
וביטוחי בריאות לחברות ההייטק ועובדיהן – מציע
ללקוחותיו שירות נוסף וייחודי: חבילת ייעוץ פרטנית
ומותאמת אישית לבחירתו של העובד, משלל האסכולות
והגישות הטיפוליות של עולמות הנפש והרגש.


התפרצות הקורונה לעד תיזכר כנקודת מפנה דרמטית עבור האנושות כולה,
ויש מי שלקחו צעד אחד קדימה את התובנה החשובה הזו והחליטו לצייד את
הלקוחות שלהם בכלים הטובים ביותר להתמודדות עם המשבר, לצד כלים
נוספים שיסייעו להם להתחשל ולהתכונן היטב לכל משבר אחר שלא יקרה
בדרכם.


הסטארט-אפ הישראלי ג'ינג'ר, שאותו ייסדה אשרת בן-משה בשנת 2018, הכריז
לאחרונה על שירות חדש עבור כלל לקוחותיו: Ginger 360, ביטוח בריאות המותאם
לעובדי חברות ההייטק ומבוסס על הטכנולוגיה שפיתחה החברה; השירות מאפשר
לעובדי החברות ולבני משפחתם ליהנות מסל מוצרים מתחומי ה- wellness ו-
wellbeing – שכוללים, בין היתר, מענה פרסונלי בתחומים כמו תזונה בהתאמה אישית,
ייעוץ רפואי און ליין עם רופאים מומחים 24/7, בדיקות סקר, הנגשת בדיקות עד לבית
העובד, פניות יזומות לביצוע בדיקות מניעתיות, הרצאות, ימי עיון ועוד.

כעת מכריזים בג'ינג'ר על שירות נוסף, ולטובתו חברו לקבוצת SOMEBUDDY – סטארט-
אפ ייחודי שהקימו הפסיכולוגית מיכל יערון והד"ר שלי זיתוני, המאפשר דיוק טיפולי הודות
להתבססות על ניתוחי ממצאים שעולים משימוש העובד באלגוריתם חכם. במסגרת
העבודה המשותפת, יעניקו המומחים של קהילת המטפלים סאמבאדי סל מפגשים ייחודי
לעובדי חברות ההייטק הנמנים על לקוחות ג'ינג'ר, ועל פי בחירתם: מפגשים פרונטליים
או וירטואליים.

המפגשים יערכו רק לאחר שתבוצע התאמה מלאה בין המשתמש ובין
המטפל שהאלגוריתם יאתר עבורו כאיש המקצוע האפקטיבי והנכון ביותר עבורו. תהליך
מילוי השאלון הוא קצר, יעיל ואפקטיבי, וכל עובד ייהנה מדיסקרטיות מוחלטת בעת אפיון
צרכיו ומאנונימיות מוחלטת בעת שימושו בממשק.

מהשמירה על ההנאה, האפקטיביות והבריאות הנפשית והרגשית של ההון האנושי –
שאותו רואים בג'ינג'ר כגורם העיקרי והראשון במעלה, יוכלו ליהנות מעל 100 לקוחות
החברה – רובן ככולן חברות היי-טק מובילות במשק הישראלי והגלובלי, בהן פלייטיקה,
קבוצת Team8 , eToro, התעשיות הביטחוניות ועוד.

אשרת בן משה, מנכ"לית ומייסדת ג'ינג'ר: "שנת הקורונה הייתה עבור כולנו שיעור
חשוב לגבי כל מה שקשור לסדרי עדיפויות ושמירה על איזון; אנחנו רואים בלקוחות שלנו
משפחה קרובה, ואין ספק שהרווחה האישית של העובדים, גם בענף ההיי-טק שבו אנחנו
פועלים, נשחקה ונפגעה.

נמשיך להשקיע מחשבה ומרץ בכל הקשור להענקת השירותים
המתקדמים והמדויקים ביותר עבור ההון-האנושי שמרכיב את החברות שעובדות איתנו,
ונמשיך להצעיד את הנגשת השירותים המותאמים אישית, גם במישורים נוספים".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים