1

לייקים

מתחדשים לחגים עם מקרר חדש של Sauter

ארוחות משפחתיות הופכות לחוויה, כמו גם טיולים ואטרקציות

שתפו:

מתחדשים לחגים עם מקרר חדש של Sauter

ארוחות משפחתיות הופכות לחוויה, כמו גם טיולים ואטרקציות

שתפו:

נשים חכמות, עורכות היום את החישובים של מחר ואם כבר מתכננים להתחדש במקרר לקראת החגים, אין כמו חול המועד כדי לממש את ההחלטה הנכונה. בבתים רבים שומרים מקום למקרר שני, משום שאחד על פי רוב פשוט לא מספיק. לכן אתם צריכים מקרר מקפיא תחתון דגם SVR370 של Sauter. מקרר מקפיא איכותי של המותג המוכר והידוע, מאסטר של אלפי נשים ואף גברים, במטבח.

אין ספק כי מוצרי Sauter לוקחים אתכם לרמה גבוהה יותר של צרכנות נבונה ומאפשרים לכם ליהנות מהמוצר החשמלי שרכשתם. המקרר האיכותי שמגיע במראה חיצוני יפהפה בעל חיפוי מבריק בצבעי נירוסטה או שחור, מגיע גם כ-  Side by Side או בקיצור SBS מה שאומר שאתם מרוויחים יתרון מדהים של נפח גדול יותר גם למקרר וגם למקפיא. אין מדובר רק במקרר יפה, אלא במוצר בעל תכונות מקצועיות שתוכלו ליהנות מהן לאורך זמן. בעל מצב חיסכון באנרגיה, מדפים הניתנים לכוונון, מדף ייעודי לבקבוקי שתיה, מגש קוביות קרח, מגש ביצים, תאורה פנימית בתא הקירור, מקפיא תחתון זכוכית שחורה בעל ידיות ארגונומיות, אפשרות פתיחת דלת לשני הכיוונים, בעל רגליות מיוחדות לשמירה על איזון וייצוב המקרר.

נכון שברגעים אלו של סוף החופש, לא כולם חושבים על תקופת החגים, אך היא קרובה יותר מאשר בדמיון. ממש בעוד רגע קל כולנו נדהר לשם במהירות. אז אם תכננתם לרכוש מקרר חדש, אל תתפשרו. תנו למאסטר לעשות עבורכם את העבודה, תוכלו ליהנות בראש שקט ולא תצטרכו לחפש כל הזמן מקום לעוד דברים שחייבים להיכנס למקרר.

מגיעים רגועים לחגים – כי יש לכם מקפיא מקרר של Sauter!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים