1

לייקים

מסכמים שנה ומאחלים גם בחגים להרגיש טעם יהודי

לאחר חודשים של פעילות תחת המיתוג החדש בישראל, מסכמים ב"קדם" את המהלך המוצלח ומאחלים לכל צרכני החברה ולכלל בית ישראל "להרגיש טעם יהודי" גם בחגים

שתפו:

מסכמים שנה ומאחלים גם בחגים להרגיש טעם יהודי

לאחר חודשים של פעילות תחת המיתוג החדש בישראל, מסכמים ב"קדם" את המהלך המוצלח ומאחלים לכל צרכני החברה ולכלל בית ישראל "להרגיש טעם יהודי" גם בחגים

שתפו:

מאות אלפי צרכני "קדם" בכל רחבי העולם היהודי ממשיכים להנות ממגון מוצרי החברה ומוסיפים, אכן, קדם זה "להרגיש טעם יהודי"

קדם חברת המזון הכשר הגדולה בעולם הפועלת על פני כל נקודה בגלובוס בה ישנם צרכנים של מזון כשר, מסכמת בסיפוק רב מהלך השקה נרחב שאת אחד משיאיו מרגישים בחברה לקראת חגי תשרי הבעל"ט.

"להרגיש טעם יהודי" – מוטי הרצוג יו"ר קבוצת קדם ומי שעומד מאחורי הובלת המהלך המיתוגי החדש אומר "קדם זו לא עוד ענקית מזון בינלאומי, קדם זו לא רק ספקית מספר 2 של מוצר כשר בכל רחבי העולם, קדם היא שליחות ומסורת של עשרות שנים רבים של דאגה לאספקת מזון כשר ליהודים בכל נקודה יהודית בעולם, אלו שבכל מחיר ובכל מצב ירצו – להרגיש טעם יהודי".

החיבור האולטימטיבי בין אווירת הקידוש בחג ובשבת קודש לבין הימצאותו של בקבוק מיץ הענבים של קדם על שלחן החג והשבת הפך כבר לחיבור הטבעי ביותר בקרב מיליוני צרכניה הנאמנים של קדם, החיבור בין רגעי שמחה משפחתיים וציבוריים לבין מיץ הענבים של קדם הפך כבר מזמן למראה הטבעי בכל שמחה, כבר לא מדובר בעוד פריט בשלחן החג והשבת או בשולחנות השמחה, מדובר בחלק מההווי היהודי והמשפחתי בכל הזדמנות של שבת, חג ושמחה. קדם חוגגת עם המשפחה היהודית בכל מקום בעולם ומעניקה בדיוק במינון הנכון את ההוויה והחוויה היהודית של "להרגיש טעם יהודי".

ארבעה טעמים של טעם יהודי אחד!

כשאנחנו מבקשים לקבל סקירה מעט מורחבת יותר על מגוון מוצרי החברה, נראה כי בקדם ימצא כל צרכן את מיץ הענבים המתאים עבורו, קדם משווקת היום בישראל בארבעה מותגים של בקבוקי מיץ ענבים, הקונקורד, המותג המוכר והאהוב שכולנו מכירים, קונקורד "לייט" מופחת הקלוריות, בנוסף ישנו את מיץ הענבים הבהיר "הצהוב" בעל טעם מעודן ביותר, לאלו המעדיפים משקה בעל טעם עוצמתי אך בצבע בהיר ובטעם מעודן יותר והמותג החדשני של מיץ הענבים המוגז לחובבי השתיה המוגזת ולאלה שמעוניינים לקדש על מיץ ענבים מהודר אך בעל מרקם תוסס וחדשני.

עם סיומה של שנת פעילות בישראל תחת השפה הפרסומית החדשה "קדם – להרגיש טעם יהודי", אומרים בקדם, זה שלקח לנו שנים ארוכות להיכנס באופן שיטתי לישראל זה אך ורק מכיוון שמרכזי השליטה הגלובליים של קדם נמצאים בארה"ב וכדי לבצע מהלך יסודי ומעמיק נדרשת נוכחות פיזית בשטח. כיום שההפצה נעשית בידי חברת טמפו, הנוכחות שלנו הינה בפריסה ארצית, צוותי השיווק של קדם ביצעו את מחקרי העומק שלהם בישראל אנחנו יודעים לומר כי המהלך הנוכחי הוא רק תחילתה של דרך ארוכה, הצרכן הישראלי קיבל את מקומו המכובד והראוי בשרשרת הבינלאומית של קדם שמביאה ומאפשרת למיליוני צרכניה – להרגיש את הטעם היהודי מידי שבת, מועד וחג, אנו שמחים כי הצרכן הישראלי משיב לנו בנאמנות למותג"

בקדם מבקשים לאחל ללקוחות ולכל בית ישראל, שנה טובה ומבורכת, שנה בה נרגיש טעם יהודי!

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים