1

לייקים

ההכרזות החמות של זום בכנס זומטופיה 21:

תמלול ותרגום בזמן אמת בכמה שפות, מוקד שירות לקוחות מבוסס וידאו, לוח מחיק לעבודה משותפת מרחוק ותצוגת ׳גלריה׳ חכמה

שתפו:

ההכרזות החמות של זום בכנס זומטופיה 21:

תמלול ותרגום בזמן אמת בכמה שפות, מוקד שירות לקוחות מבוסס וידאו, לוח מחיק לעבודה משותפת מרחוק ותצוגת ׳גלריה׳ חכמה

שתפו:

כנס הלקוחות הגלובלי (Zoomtopia 2021) שהחל היום, עמוס הכרזות על חידושים בפלטפורמה הפופולרית, המותאמים לעידן התקשורת החדש והמיועדים לסביבות העבודה הדינמיות של ימינו

————–

13 בספטמבר. חברת זום (NASDAQ: ZM) חשפה עם פתיחתו של זומטופיה 2021, כנס הלקוחות הגלובלי (Zoomtopia 2021), תוכניות וחידושים בפלטפורמה המותאמים לעידן התקשורת החדש, המיועדים לסביבות העבודה הדינמיות של ימינו. בין החידושים הבולטים שהציג עודד גל, מנהל המוצר הראשי של החברה: תרגום חי בזמן אמת ותמלול עם תמיכה במספר שפות, מוקד שירות לקוחות מבוסס וידאו שיאפשר לעסקים לחזק את הקשר עם לקוחותיהם, פתרון לוח מחיק שמאפשר תגבור היכולות לעבודה משותפת מרחוק, גלריה חכמה לשיחות בחדרי זום וחיזוק אמצעי ההגנה על הפרטיות והאבטחה שכבר מובנים בפלטפורמה. 

״בעשור האחרון הפכנו לפלטפורמת ברירת המחדל ככל שמדובר בתקשורת וידאו, אך מעולם לא הייתה תקופה דינאמית יותר בהיסטוריה של החברה מאשר 18 החודשים האחרונים", אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל זום. "שחררנו מאות תכונות, שיפורים ויכולות חדשות בשנה האחרונה בלבד ויש לנו תכונות חדשות מרגשות בצנרת הפיתוח שלנו, בין מדובר ביכולת לערוך סיעור מוחות ויזואלי על לוח מחיק וירטואלי ולשתף פעולה עם עמיתים בדומה לחוויה אישית, או ההזדמנויות האינסופיות של שירותי תמלול ותרגום חיים המופעלים על ידי בינה מלאכותית. טכנולוגיות 'עתידניות' שנחשבו בעבר נמצאות על סף המעבר למציאות והן יסייעו לכולנו לעצב מחדש את הדרך שבה אנו עובדים״, אמר יואן.

״חדשנות ממשיכה לככב בחזית כנס זומטופיה״, אמר דניאל ניומן, אנליסט ראשי ב- Futurum Research. הפתרונות החדשים והתוכניות קדימה מרחיבים את ההשפעה של זום על פנים שונות של העבודה ושל החיים בכלל ובה בעת מסייעים ללקוחות החברה ליצור ולהמשיך ולפתח את עסקיהם על גבי הפלטפורמה של זום״.

חיזוק הקשר בתוך קהילות

ממחקר חדש שערכה החברה על תפקיד תקשורת הווידאו בחיי היום יום, עולה כי מרבית המשיבים, מכל העולם, מסכימים כי הרכיב הווירטואלי ישתלב בכמעט כל פעילות – כולל בחגיגות ובאירועים. יואן ציין כי כבר בסתיו הקרוב תשיק החברה את ועידת Zoom Events, שתאפשר לארגן אירועי ענק רבי משתתפים על פני מספר ימים, עם פונקציות חכמות, דוגמת לובי, צ׳אט, מפגשי משתתפים אישיים, סקרים חיים, מתן חסויות, הקלטות וכד׳.

תגבור סביבת העבודה העכשווית

זום פועלת לתגבור לקוחותיה עם פתרונות טכנולוגיים חדשניים שנועדו ליצור הזדמנויות חדשות לצמיחה עסקית. הפרויקטים כוללים:

Zoom Contact Contact Center (VCC)  – מוקד שירות לקוחות בווידאו. התקשרות עם לקוחות באמצעות וידיאו מאפשרת לעסקים לתקשר עם אמפתיה, לבנות יחסי אמון ולהציע פתרון מכיל ויעיל יותר. זום עיצבה את VCC כמוקד קל לשימוש, מבוסס ענן, שמסייע למומחים וללקוחות קצה להתחבר באמצעות וידיאו. Zoom VCC תציע את אותה ארכיטקטורת וידאו מהימנה לה הלקוחות מצפים מזום. ההשקה הרשמית תהיה בתחילת 2022.

לוח מחיק (Zoom Whiteboard): העבודה ההיברידית מרחוק של היום מסתמכת על כלים לשיתוף פעולה כדי להיות יעילים ופרודוקטיביים. המטרה של הלוח המחיק היא להציב סטנדרט חדש לעבודה חכמה יותר, יחד. הלוח הווירטואלי יפעל כ׳קנבס דיגיטלי׳, שיאפשר שיתוף פעולה חלק, בזמן אמת ואסינכרוני. האינטראקציה עם הלוח דומה ביותר לחווית השימוש פנים אל פנים, ניתן יהיה לגשת אליה מכל מכשיר ומכל מקום בו נמצאים והיא תיצור חוויות מפגש ויזואליות יותר ויעילות יותר.

תרגום בשידור חי ותמלול שיחות: פגישות זום יהפכו ליעילות יותר עם הוספת תרגום אוטומטי בזמן אמת, כמו גם הרחבת התמלול הקיים שלה, עם תמיכה במספר שפות בהמשך השנה. זום תסייע למשתמשים להתגבר על פערי גבולות ויבשות ותכונות התמלול והתרגום החיות ייצרו אינסוף הזדמנויות באמצעות גישור על מחסומי שפה.

גלריה חכמה של Zoom Rooms: כדי לטפח חווית עבודה היברידית מרוחקת ומשותפת יותר יורחב השימוש ב- Zoom Rooms Smart Gallery לפגישות בחללים בכל הגדלים, על ידי יצירת שידורי וידיאו אישיים של משתתפים בחדר, כך שהם יראו בצורה ברורה ושווה על ידי עובדים מרוחקים.

Hot Desking : פתרון ׳שולחן העבודה החם׳ המתוכנן של זום, שיהיה זמין מאוחר יותר השנה, יאפשר לעובדים להזמין מראש שולחנות וחללים במשרדיהם באמצעות מפה אינטראקטיבית של מקום העבודה.

אבטחת פלטפורמה: אבטחה ופרטיות הם אבני יסוד של פלטפורמת זום. כדי להעצים את הלקוחות לספק ולנהל את מפתחות ההצפנה שלהם, Zoom מפתחת את טכנולוגייתBring Your Own Key (BYOK) . בנוסף, זום מתכננת להרחיב את ההצפנה מקצה לקצה E2EE) ) גם ל-Zoom Phone  – מצב שיכול לאפשר למשתמשים לשדרג ל- E2EE גם בעת ביצוע שיחות טלפון.

כדי לתגבר את האבטחה ולשמור יותר על פרטיות המשתמשים ולהפוך את תהליך הזיהוי הראשוני של משתתפי הפגישה כחלק בלתי נפרד ושקוף למשתמשים, משתפת זום פעולה עם חברת Okta, לטובת זיהוי אפקטיבי יותר שחולק עם המשתתפים פרופיל זיהוי מאושר ואמין.

חיבור עובדים

זום משכפלת למעשה את הדרכים השונות שבהן אנו מתקשרים בחיים האמתיים. פגישות זום, צ'אט, סמינרים וטלפון כולם עובדים יחד כפתרון תקשורת מאוחד אחד, עם היכולת לנווט ביניהם.

● Zoom Apps: אפליקציות זום בנויות לייעל את תהליכי העבודה בפגישות. מאוחר יותר השנה, זום תהפוך את האינטגרציה של אפליקציות זום לזמינה עבור כל משתמשי הפלטפורמה, כולל עבור סמינרים מקוונים, ושימוש במכשירים ניידים.

● Zoom Chat Huddle View יספק לצוותי עבודה תחושת חיבור ויזואלית תוך עבודה וירטואלית. חברי הערוץ יוכלו  לבחור רקע וירטואלי ייחודי לפי בחירתם, לשוחח בצ'ט, לראות בקלות מי נמצא בערוץ ולזהות במהירות אם הם עסוקים או זמינים, ולהפגיש צוותים בדרך חדשה לגמרי.

● Zoom Phone Video Voicemails  מתוכנן לספק אלטרנטיבה חביבה יותר לדואר הקולי הרגיל עם היכולת להשאיר הודעות וידאו לעמיתים, ישירות לתיבת הדואר הקולי שלהם.

●  Zoom Widget – יישומון זום מתוכנן לספק לוח זמנים במבט אחד, שיכול לאפשר למשתמשים לראות מי כבר נמצא בפגישה, ולהודיע ​​למארח באמצעות Zoom Chat אם הם מאחרים. עבור אנשים בפגישות ׳גב אל גב׳, Zoom Widget יעזור להם לנהל זמן, ציפיות ולשמור על חבריהם לצוות.

חידושים מתוכננים אלה יסייעו ליצירת חווית משתמש יעילה, שיתופית ומרתקת יותר, תוך פישוט תהליכים על ידי חיבור וארגון זרמי עבודה.

כנס Zoomtopia שיימשך יומיים – בין 13-14 בספטמבר 2021, שפועל על תשתית Zoom Events Conference, כולל למעלה מ -75 מפגשי העשרה, למעלה מ -100 דוברים, מנהיגים עסקיים והופעות אורח. בקרו ב- Zoomtopia.com כדי להירשם ולהשתתף.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים