1

לייקים

שמונה טיפים מעולים למטיילים יחידים

בתקופה האחרונה המעטנו לטייל ברחבי העולם. אבל עכשיו יש תחושה של תקווה באוויר, והמטיילים העתידיים מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה הודות לחיסונים ולפריצות דרך רפואיות נוספות במאבק נגד נגיף הקורונה.

שתפו:

שמונה טיפים מעולים למטיילים יחידים

בתקופה האחרונה המעטנו לטייל ברחבי העולם. אבל עכשיו יש תחושה של תקווה באוויר, והמטיילים העתידיים מתחילים לראות את האור בקצה המנהרה הודות לחיסונים ולפריצות דרך רפואיות נוספות במאבק נגד נגיף הקורונה.

שתפו:

למעשה, מחקר של Booking.com מראה ששני שלישים מהמטיילים ברחבי העולם (66%) ומרבית המטיילים הישראלים (80%)* מרגישים אופטימיים יותר לגבי נסיעות בשנה הקרובה – זה אומר שאנשים רבים להוטים להתחיל לתכנן טיולים שהם יוכלו לממש כשיהיה בטוח לטייל שוב.

מחקרים אחרים מראים שטרנד הטיולים למטיילים יחידים תופס תאוצה מצביעים על כך שאנשים רבים יצאו לבדם לטיול הראשון לאחר המגפה. לפני המגיפה, הנתונים של Booking.com הראו לנו שרק  17%** מהמטיילים תכננו נסיעה לבד. כיום, כמעט פי שניים (30%***) אומרים שהם מתכננים לנסוע לבד בעתיד.

עבור אותם הרפתקנים נועזים, Booking.com אספה תובנות וטיפים שיעזרו למטיילים להפיק את המרב מטיול לבד, והיא מציעה השראה ליעדים על בסיס המלצות של גולשי אתר Booking.com אשר לוקחות בחשבון את הצרכים של נוסעים יחידים, החל מיעדים מסבירי פנים ועד תחבורה ציבורית נוחה.

  1. לאכול כמו המקומיים (כמובן שימו לב לכשרות)

כדי לטעום באמת מהיעד, כדאי לחוות אותו כמו מקומי. וזה נכון בהחלט לגבי מעדנים מקומיים, שיאפשרו לכם לחוות את המקום דרך האוכל! עבור 77%**** מהמטיילים ברחבי העולם ו-71% מהמטיילים הישראלים, האוכל או המטבח המקומי מהווה גורם משמעותי בהחלטה באשר ליעד הבא שלהם. לחובבי אוכל שמטיילים לבד ולא רוצים להיות הרפתקנים מדי כשהם סועדים לבד במסעדה, אוכל רחוב הוא דרך מצוינת לטעום מאכלים מקומיים שונים באווירה רגועה. קחו לדוגמה את בנגקוק שבתאילנד, שרחובותיה התוססים מלאים בשווקים ובדוכני מזון, מושלמים למטיילים חובבי אוכל. לא פלא שבנגקוק מככבת כאחד היעדים שזכו להמלצות רבות ממטיילי Booking.com מכל העולם בנוגע לאוכל המקומי שלה. המבקרים בעיר יכולים לנסות מאכלים מקומיים כמו סלט פפאיה חריף או אטריות פאד תאי המפורסמות. בין טעימה לטעימה, ניתן לשהות במקום האירוח הקלאסי Old Capital Bike Inn, המציע חדרים מעוצבים בסגנון ייחודי, שירות השכרת אופניים וסיורים ליליים.

הטיפ של Booking.com: לא משנה מה היעד, אל תשכחו לבדוק מהו המעדן המקומי הידוע שלו לפני שתתחילו לתכנן את לוח הזמנים הקולינרי, ובדקו אילו מקומות לא כדאי לפספס, בין אם מדובר בדוכן אוכל רחוב או במסעדה משובחת!

  1. אל תישארו רק במסלול המוכר

כשמטיילים לבד אין צורך להתווכח או להתפשר בניסיון להחליט לאן ללכת ומה לעשות. אז כשיהיה בטוח לנסוע ולתכנן את הטיול שלכם, למה לא לבחור בדרכים הפחות מוכרות? יותר ממחצית מהמטיילים ברחבי העולם (56%***) טוענים שיחפשו חוויות כפריות יותר, מחוץ למסלול המוכר. היעדים הפחות מתויירים מציעים הזדמנות לפגוש מטיילים בעלי סגנון מחשבה דומה שמחפשים חוויית טיול דומה, וכאשר מטיילים מחוץ למסלול, פנים ידידותיות מתקבלות בברכה. לכן, צ'חארי (Chajari) שבארגנטינה צריכה להיות בראש הרשימה שלכם. פינת חמד זו בצפון מזרח אנטרה ריוס (Entre Ríos) זוכה להמלצות רבות של מטיילי Booking.com הודות לאנשים המקומיים הידידותיים – שישמחו להראות לכם את האזור. המבקרים כאן יכולים להתארח ב-Estancia La violeta על מנת לחוות את ארגנטינה הכפרית.

הטיפ של Booking.com: בקשו מעובדי מקום האירוח טיפים בנוגע לדברים שכדאי לראות או למקומות שכדאי לבקר בהם. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל מידע ממקומיים ידידותיים יבטיח שלא תפספסו את פינות החמד שהיעד שלכם מציע!

  1. חפשו אפשרויות למטיילים יחידים בערים

לא בכל פעם שתטיילו לבד תמצאו את עצמכם על פסגת הר – גם חופשה עירונית קצרה יכולה להיות מהנה ומרעננת! כשיהיה בטוח לעשות זאת, תוכלו לחקור עיר חדשה וליהנות מההמולה השוקקת חיים. פורטו (Porto) שבפורטוגל יכולה להיות מקום מפלט מושלם לאנשים שמטיילים לבד. העיר השנייה בגודלה במדינה מציעה מרכז תרבות ובידור הממוקם על החוף, והיא ידועה ביין הפורט שמיוצר בה. העיר גם זוכה להמלצות רבות ממטיילי Booking.com הודות לתושביה הידידותיים, כך שתוכלו להיתקל בהרבה פרצופים מסבירי פנים ולרכוש חברים חדשים כשתטיילו לאורך נהר דורו (Douro River) או תסיירו בעיר העתיקה. בלב העיר, תוכלו להתארח בדירות המיוחדות במקום האירוח Wonderful Porto Design Apartments אשר דורגו גבוה במיוחד הודות למיקום המעולה שלהן.

הטיפ של Booking.com: תוכלו לחקור את העיר ברגל כדי להתמצא בה טוב יותר ולחוות את מה שיש לעיר החדשה להציע. ביעדים רבים תוכלו להצטרף לסיור הליכה מודרך כדי לראות את כל חלקי העיר וללמוד גם על ההיסטוריה והתרבות המקומית.

  1. לבחור בגן עדן לקונים

חופשה למטייל יחיד היא ההזדמנות המושלמת להתענג על הבילויים והתחביבים האהובים עליכם. יותר ממחצית (54%****) מהמטיילים ברחבי העולם, וכן 59% מהמטיילים הישראלים, מעוניינים לבחור יעד לפי הזדמנויות הקניות והשופינג שבו, כך שעבור חובבי אופנה ומכורים לקניות, טיול קניות למטייל יחיד יכול להיות מושלם. כאחת מבירות האופנה של העולם ואחד מהיעדים המובילים המומלצים על ידי מטיילי Booking.com בתחום הקניות – ניו יורק סיטי היא בחירה מעולה. בלב ניו יורק, תוכלו להתארח במלון The Jewel, a Club Quarters Hotel, Opposite Rockefeller Center הקרוב לכל המקומות המרכזיים שבוודאי תרצו לבקר בהם. המבקרים יכולים להגשים את חלומות מנהטן שלהם, לטייל בחנויות האייקוניות ולגלות מותגים וטרנדים חדשים בחנויות פופ-אפ ובמכירות חיסול.

הטיפ של Booking.com: התזמון חשוב ביותר – לא משנה אם אתם רוצים להגיע לעונת הסיילים או להימנע מכך, ודאו שאתם יודעים מתי היא מתחילה ביעד שלכם לפני שתזמינו את כרטיסי הנסיעה.

5. ליהנות מזמן איכות עם עצמכם

טיול למטייל יחיד הוא ההזדמנות המושלמת לשים את עצמכם במקום הראשון ולהקדיש זמן לנוח ולהירגע. אם אתם רוצים לבלות יום שלם על החוף עם הראש בתוך ספר, או לטייל בשלווה על החוף לבדכם ולנשום אוויר צח, עשו זאת בסידני, אוסטרליה. סידני היא מקום מדהים למי שרוצה לבלות ימים מרגיעים על חוף הים. חופיה הלבנים השלווים והמסעדות האופנתיות על החוף הם המקום המושלם לשבת ולהתבונן באנשים. לא מפתיע שסידני היא אחד היעדים המובילים שזוכים להמלצות של מטיילים עולמיים ב-Booking.com הודות לחופים שלה. בכל הנוגע לאירוח, למטיילים יחידים שרוצים לנוח ולהתפנק מומלץ לחפש את אחד ממלונות הספא הסופר-יוקרתיים של סידני, כמו The Darling at The Star, שידאג לפנק אתכם היטב.

הטיפ של Booking.com: אל תשכחו לבדוק באיזה סוג חוף מדובר: אם אתם נהנים להרגיש את החול בין אצבעות הרגליים, אל תבחרו בחוף עם חלוקי אבן.

6. עשו משהו שלעולם לא תשכחו

נסיעות למטייל יחיד הן גם הזדמנות נהדרת להיות הרפתקניים ולעשות משהו שאתם בדרך כלל לא עושים. צרו לעצמכם זיכרונות שתוכלו לנצור לנצח. רייקיאוויק (Reykjavik), איסלנד, מושכת אליה נוסעים מכל רחבי העולם שמתכננים לצאת להרפתקה בלתי נשכחת: לראות את הזוהר הצפוני או לצפות בלווייתנים. קל לראות למה העיר רייקיאוויק מככבת כאחד היעדים המובילים של מטיילי Booking.com שממליצים עליה כבסיס להרפתקאות. למטיילים יחידים יש כאן שלל הזדמנויות להרפתקאות! אם בחרתם בה כיעד לנסיעה הבאה שלכם, תוכלו להתארח במקום האירוח CenterSpot Apartents אשר מציע דירות מרווחות הממוקמות ברחוב הקניות הראשי של רייקיאוויק.

הטיפ של Booking.com: גם אם התמונות שתצלמו יציגו רק את הפרטים הקטנים שהבחנתם בהם, אל תהססו לצלם כדי שתוכלו להיזכר בנקודת המבט האישית שלכם על היעד. הביאו אתכם מקל סלפי כדי לתפוס כמה זוויות שבהן תופיעו גם אתם בתמונות.

7. לטייל בקלות ובנוחות

כשרוצים לחוות יעד באמת ובתמים, לא מדובר רק במקומות שמבקרים בהם ובאוכל שטועמים. יש חשיבות רבה לדברים הקטנים, כמו ללמוד להכיר את התחבורה הציבורית – בעיקר בטוקיו, יפן, שבה אפשר ליהנות מכמה מאפשרויות התחבורה הציבורית המתקדמות בעולם. למעשה, הנתונים של Booking.com מראים שטוקיו היא אחד היעדים שזוכים להמלצות רבות של מטיילים מכל העולם הודות לתחבורה הציבורית הנוחה שלה. זו לא רק הזדמנות נהדרת לראות אזורים נוספים ביעד, אלא גם פתרון חסכוני למטיילים יחידים. בקרבת הרכבת התחתית ומקום אירוח אידיאלי למטיילים יחידים תוכלו למצוא במלון ואכסניית Grids Tokyo Ueno Hotel&Hostel, אשר מציע בר, טרקלין וקרוב למספר אטרקציות מרכזיות בעיר.

הטיפ של Booking.com: זכרו תמיד להוריד את המפות כדי שיפעלו במצב לא מקוון. כך תוכלו לחקור את היעד ולדעת שגם אם הטלפון לא מחובר ל-Wi-Fi או לרשת, המפות השמורות יעזרו לכם להגיע ממקום למקום.

8. בחרו את מקום האירוח הנכון

נוחות חשובה מאוד כשמטיילים לבד, ולכן כדאי לבחור את מקום האירוח הנכון שישמש כביתכם הזמני במהלך השהייה. חשבו על המתקנים שתזדקקו להם כדי להרגיש מחוברים לאלה שהשארתם בבית; לדוגמה, רשת Wi-Fi חינמית, שהיא המתקן החשוב ביותר עבור  שני שלישים (64%) מהמטיילים****. כדאי גם לשקול לבחור מקומות אירוח עם מארחים שיהפכו את השהייה לבלתי נשכחת – חפשו מקומות אירוח שזכו בפרסי Traveller Review Awards של Booking.com.

הטיפ של Booking.com: אתר Booking.com מציע למעלה מ-207 מיליון חוות דעת אמיתיות של אורחים, כך שכדאי לקרוא את חוות הדעת של מקומות האירוח כדי למצוא את מקום האירוח המתאים לכם. נוסעים יחידים יכולים גם להיעזר במסנני חיפוש שונים כדי למצוא מקום אירוח בהתאם להעדפות שלהם.

מתודולוגיה

*מחקר שהוזמן על ידי Booking.com ונערך בקרב מדגם של מבוגרים המתכננים לנסוע ב-12 החודשים הבאים. בסך הכול השתתפו בסקר 28,042 משיבים מ-28 מדינות וטריטוריות (כולל 1003 מארגנטינה, 1002 מאוסטרליה, 1000 מברזיל, 1001 מקנדה, 1000 מסין, 1002 מקולומביה, 1001 מקרואטיה, 1003 מדנמרק,  1002 מצרפת, 1005 מגרמניה, 1004 מהונג קונג, 1000 מהודו, 1002 מישראל, 1000 מאיטליה, 1000 מיפן, 1002 ממקסיקו, 1000 מהולנד, 1000 מניו זילנד, 1003 מרוסיה, 1000 מסינגפור, 1003 מדרום קוריאה, 1005 מספרד, 1001 משוודיה, 1000 מטייוואן, 1003 מתאילנד, 1000 מבריטניה, 1000 מארה"ב ו-1000 מווייטנאם). המשיבים ענו על סקר אונליין ביולי 2021.

**מחקר שהוזמן על ידי חברת Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של מבוגרים שנסעו ב-12 החודשים האחרונים או מתכננים לנסוע ב-12 החודשים הקרובים. בסך הכל השיבו לסקר 22,000 משיבים (כולל 1,000 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: אוסטרליה, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, יפן, סין, ברזיל, הודו, ארצות הברית, בריטניה, רוסיה, אינדונזיה, קולומביה ודרום קוריאה; ו-500 משיבים מכל אחת מהמדינות הבאות: ניו זילנד, תאילנד, ארגנטינה, בלגיה, קנדה, דנמרק, הונג קונג, קרואטיה, טייוואן, מקסיקו, הולנד, שוודיה, סינגפור וישראל). המשיבים השלימו סקר מקוון בין ה-9 ל-28 באוגוסט 2019.

***המחקר הוזמן על ידי Booking.com ונערך בקרב מדגם של מבוגרים שנסעו למטרות עסקים או פנאי ב-12 החודשים האחרונים, ומתכננים לנסוע גם ב-12 החודשים הקרובים (אם/כאשר הגבלות הנסיעה יוסרו). בסך הכל, השתתפו במחקר 20,934 משיבים מ-28 מדינות (כולל 999 מארה"ב, 496 מקנדה, 497 ממקסיקו, 997 מקולומביה, 999 מברזיל, 499 מארגנטינה, 995 מאוסטרליה, 499 מניו זילנד, 999 מספרד, 996 מאיטליה, 996 מצרפת, 999 מבריטניה, 996 מגרמניה, 498 מהולנד, 499 מדנמרק, 499 משוודיה, 498 מקרואטיה, 1001 מרוסיה, 498 מישראל, 997 מהודו, 994 מסין, 499 מהונג קונג, 497 מתאילנד, 496 מסינגפור, 499 מטאיוואן, 997 מדרום קוריאה, 500 מווייטנאם ו-995 מיפן). המשיבים ענו על סקר אונליין ביולי 2020.

****המחקר הוזמן על ידי Booking.com ונערך באופן עצמאי בקרב מדגם של 47,728 משיבים ומשיבות מ-28 שווקים (1,997 מארה"ב, 1,987 מקנדה, 1,999 ממקסיקו, 2,003 מקולומביה, 1,996 מברזיל, 2,002 מארגנטינה, 1,994 מאוסטרליה, 985 מניו זילנד, 1,993 מספרד, 1,993 מאיטליה, 1,993 מצרפת, 1,984 מבריטניה, 1,989 מגרמניה, 1,977 מהולנד, 983 מדנמרק, 986 משבדיה, 998 מקרואטיה, 1,997 מרוסיה, 999 מישראל, 1,997 מהודו, 1,992 מסין, 991 מהונג קונג, 1,991 מתאילנד, 1,977 מסינגפור, 998 מטייוואן, 953 מווייטנאם, 1,990 מקוריאה הדרומית, 1,987 מיפן). המשתתפים בסקר היו בני 18 ומעלה, נסעו לפחות פעם אחת ב-12 החודשים האחרונים, והיו מקבלי ההחלטות העיקריים או שותפים בקבלת ההחלטות בנוגע לנסיעה. הסקר נערך אונליין בנובמבר 2020.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים