0

לייקים

טיפים לטיפול בעור בעונת הסתיו וצמצום נזקי הקיץ

עונת הסתיו היא הזמן האידיאלי לטיפול בעור וצמצום נזקי הקיץ.

טיפים לטיפול בעור בעונת הסתיו וצמצום נזקי הקיץ

עונת הסתיו היא הזמן האידיאלי לטיפול בעור וצמצום נזקי הקיץ.

שתפו:

מאת: ד"ר סילבי פואניונק

באקלים הישראלי גם שהייה בצל ושימוש במסנני קרינה עם מקדם הגנה גבוה אינם מגינים על העור ב 100% , מספיקה יציאה החוצה בשעות החמות וכבר נוצר נזק מצטבר שאת מחירו נאלץ לשלם בשנים הבאות: פיגמנטציה, נמשים, פגיעה בעומק הדרמיס ופגיעה בייצור הקולגן והאלסטין האחראים על מראה עור רענן , גמישות ואלסטיות.


ד"ר סילבי פואניונק, מומחית ברפואה ושיקום עור יועצת לחברת ליראק פריז, מעניקה טיפים לטיפול בעור בסתיו ושיקום נזקי הקיץ:
• עכשיו זה הזמן- מניעה תמיד עדיפה על טיפול בבעיה. אך כולנו אנושיים, וגם אם נגרם נזק לעור – המהירות בה נטפל בו תשפיע בוודאי על יכולת הגוף להשתקם ממנו, לכן אל תדחו את שגרת הטיפוח הסתווית והחלו בה כבר עכשיו.
• שיקום – על מנת לתקן את הנזקים רצוי לטפל עם חומרים פעילים בקליניקה מקצועית. טיפולים משקמים מסוג זה הם למשל: פילינג כימי בדרגות שונות, טיפולי פוטו תרפיה וטיפולי פיגמנטציה מקצועיים בעזרת מכשור מתאים.
• שיעורי בית- תחזוקה שוטפת בבית היא חיונית לאין ערוך לתמיכה בטיפולי קליניקה ונדרשת מאוד. בסיום הקיץ חשוב לתת לעור את הלחות אותה איבד בימים החמים מה שיאיץ את שיקום העור.
• עבודת הכנה- תפקיד מרכזי יש לתחליב לניקוי העור – ניקיון העור מהלכלוך המצטבר במהלך היום, האיפור והתאים המתים נדרש, במיוחד לאחר הקיץ על מנת להכין את העור לספיגה מיטבית של חומרים מזינים וראויים שיעזרו לשיקום אופטימלי.

• בחירה חכמה- עם בוא הסתיו חשוב לבחור בחכמה את התכשירים שיקדמו את השיקום: קרם לחות מועשר בחמצן ייתן בוסט של לחות לעור הגוף, ירווה אותו לאחר החשיפה המוגברת לשמש וימצק אותו, תרסיס ריענון איכותי יחדיר חמצן לעור הפנים וימחק סימני עייפות (מצוין גם לאחר פעילות גופנית) וקרם לחות קליל במרקם נעים מועשר בחמצן ירווה את עור הפנים יעניק רגיעה וישלים את ההזנה שאבדה במהלך הקיץ.
• הקשיבו לגוף – הצטיידו בערכת נשיאה של המוצרים החיוניים בגודל מוקטן בתיק והקשיבו לגוף- בכל פעם שעולה תחושת יובש או חוסר חיוניות בעור כדאי להתרענן ולהרוות את העור, הוא זקוק לכך ותמיד רצוי להרוות את העור באופן מקסימלי לקראת עונת החורף שבפתח בה יש נטייה ליובש.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים