0

לייקים

HARMAN: בבשורה על פתרון הווירטואליזציה במכוניות

HARMAN: עד סוף 2021 פתרון הווירטואליזציה שלנו למכשירים מקושרים יופעל במיליוני מכוניות ברחבי העולם

שתפו:

HARMAN: בבשורה על פתרון הווירטואליזציה במכוניות

HARMAN: עד סוף 2021 פתרון הווירטואליזציה שלנו למכשירים מקושרים יופעל במיליוני מכוניות ברחבי העולם

שתפו:

היתרון של הפתרון בולט במיוחד ברכבים חשמליים: ״יצרניות הרכב והספקים בוחנים דרכים לחסוך בכוח
העיבוד ולהגביר את יעילות צריכת האנרגיה. וירטואליזציית המכשירים של HARMAN עושה בדיוק את זה, באמצעות איחוד הפונקציונליות על גבי ערכת שבבים אחת״

ככל שהמכוניות שלנו הפכו למחוברות יותר, כך הן גם נעשו מסובכות יותר. בשנים האחרונות, מספר המחשבים
(ECU) המותקנים במכוניות גדל משמעותית.

הרחבה זו יוצרת מורכבות ומקשה על חיבור מערכות ומכשירים כדי
לספק חוויה דיגיטלית שקופה לצרכנים, תוך שמירה על רכבים מאובטחים ובטוחים. כדי להתמודד עם האתגר
השיקה HARMAN פתרון לווירטואליזציה של מערכות לרכבים מקושרים (Device Virtualization for
Connected Vehicles) שמאחסנת סביבות שונות על אותה חומרה. פיתרון הווירטואליזציה נועד להפחית עלויות
ולשפר את הביצועים תוך הבטחת אבטחה ובטיחות.


ב- HARMANמאמינים שעם העלייה באימוץ של הפיתרון, עד סוף שנת 2021 הוא יופעל באינספור רכבים ברחבי
העולם, כשחלק מהסיבה: הוא מוטמע, בין השאר, כחלק מערכת השבבים לרכב של סמסונג (Exynos). לדברי
מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל, היות ומדובר בפתרון שאינו מוגבל לחומרה או תוכנה מסויימים, הוא תומך
ביצרני סיליקון רבים ובסביבות תוכנה מגוונות, מה שמאפשר ליצרניות מכוניות מובילות חופש בחירה מוגבר
בבחירת רכיבים אלה.


לפתרון שמציעה HARMAN יש מספר שימושים מרתקים. כך לדוגמה, ברכב עם מספר תצוגות ברחבי תא הנהג,
הפעלת וירטואליזציה יכולה לאפשר הצגת מידע בדיד במסכים נפרדים הממוקמים במספר חלקים שונים של הרכב.
היתרון לנהגים ולנוסעים הוא משמעותי – מסכים מרובים יכולים לספק חוויה מרתקת עם מידע ובידור הזמינים
בהישג יד לכל נוסע. שירות מיפוי עשוי להיות מוצג על גבי תצוגת ראש מלמעלה, בעוד שניתן להציג אפשרויות
האזנה ומטא-נתונים הקשורים לקונסולה המרכזית – כל זאת בזמן שתוכן מולטימדיה משודר במושב האחורי
להנאת הנוסעים.


"הפתרון מאפשר לאחד מספר פונקציות מתקדמות לרכב וציוד היקפי לחומרה שנוהלו בעבר ממחשבים שונים
למערכת שליטה אחת, תוך הגדלת היעילות, שיפור האבטחה וחווית הנהיגה, הפחתת משקל הרכב ושיפור עלות
הרכיבים ועלויות אחזקה״, אומרת גבע. ״היכולת של וירטואליזציה של מכשירים לאחד את כל הפונקציונליות הזו
לחומרה אחת, מאפשרת שיפור מבחינת העלות, צריכת האנרגיה והמורכבות – בעוד שחווית הקישוריות מהירה
ומהנה יותר עבור הצרכנים. וירטואליזציה של מכשירים מבטיחה כי כלי הרכב יהפכו למרכזי מידע, בידור
וקישוריות״, אומרת גבע.


לדבריה, היתרון של הפתרון בולט במיוחד ברכבים חשמליים: ״יצרניות הרכב והספקים בוחנים דרכים לחסוך בכוח
העיבוד ולהגביר את יעילות צריכת האנרגיה. וירטואליזציית המכשירים של HARMAN עושה בדיוק את זה,
באמצעות איחוד הפונקציונליות על גבי ערכת שבבים אחת. פרקטיקה זו מפחיתה את המשקל ובכך מפחיתה את
צריכת החשמל, מה שחיוני לרכבים חשמליים כיום ובעתיד״.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים