0

לייקים

שמעתם על: 'זה עם הויטמינים'?

חברת אירני סחר יוצאת בקמפיין להחדרת מותג משקה הוויטימנים TOPSHAPE בישראל

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ- 850,000 ₪ עם כשרות בד"צ בית יוסף

חברת אירני סחר, המשיקה בימים אלה בישראל את המותג האירופאי, משקה ויטמינים
TOPSHAPE, יוצאת בקמפיין החדרה רחב, בהשקעה כספית הנאמדת בכ- 850,000 ₪.


הקמפיין שיעלה השבוע הקרוב, תחת הסיסמא: "זה עם הויטמינים", יערך באמצעות משרד
הפרסום "sabio" והוא כולל בין הייתר פרסום על כ – 400 תחנות אוטובוס בתל-אביב וגוש דן,
שלטי חוצות על כביש איילון, קמפיין דיגיטל רחב, טעימות ברחבי הארץ, ופעילות ברשתות החברתיות.


לדברי יהונתן אירני, מבעלי חברת אירני סחר: "בעקבות התגברות טרנד הבריאות בתחום
המזון ובדיקת שוק רחבה שנעשתה, החלטתנו להשיק בישראל בשורה עם משקה ויטמינים אשר
לא קיים בארץ. מטרת הקמפיין ליצור "חינוך שוק", מודעות, וייצירת עניין סביב המותג החדש".
לדבריו: "הקמפיין יוצא עם סיום הפצת המותג ברשתות מזון מובילות, בקיוסקים ברחבי הארץ
ונקודות מכירה".


משקה הויטמינים TOPSHAPE מכיל רק 19 קלוריות ל-100 מ"ל ומגיע בשלושה טעמים שונים:
תפוח, תפוז ולימון-ליים. אינו מכיל חומרים משמרים, יש בו ויטמינים רבים כגון: C,D,B6,B12, חומצה
פולית ואינו נושא את הסימון האדום.

חברת אירני סחר, נימצאת בבעלות יהונתן אירני והיא מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום
לישראל. משקה הויטמינים TOPSHAPE משווק בישראל ברשתות המזון, בינהם: טבע קסטל, עדן טבע, סופר יודה ובפיצויות ברחבי הארץ ועוד.

כשרות בד"צ בית יוסף למוצרים

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
דוסיז ברשתות החברתיות

אולי יעניין אותך גם...

VER 0.6

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ריאיון השבוע
001-microphone
מבצעים
מבצעים
אופנה
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים
קהילה
קטגוריה קהילה
רכב
רכב