טעמו ומחירו לא ישתנו. אותו מוצר אהוב ומוכר עם מתכון חדש ורכיבים תזונתיים איכותיים הכוללים שילוב
שמנים ייחודי למען ההנאה והתזונה הבריאה של כל המשפחה
כחלק מהמעבר של הישראלים לתזונה מהצומח שהינה עשירה, מזינה וכזו שעוזרת לשמור על כדור
הארץ, תאגיד המזון האירופי Upfield המתמחה בייצור מוצרים מהצומח ובפרט במוצרים לאפייה
ובישול, שם לו למטרה להפוך את כל מוצריו למשופרים וטובים מבחינה תזונתית משהיו בעבר ומיישם
אסטרטגיה זו גם בתהליך הייצור של תחליף החמאה Mazola. תהליך זה כולל שילוב של שמנים
איכותיים בהם פשתן, חמניות וקנולה המעניקים לצרכנים אפשרות להנות ממוצר זהה בשימושיו לחמאה
אך בפועל עשוי 100% מהצומח, דבר המעיד על איכותו ועל התאמתו לסטנדרטים של שנת 2021
הכוללת מהפכה של ממש בכל תהליכי הייצור והצריכה של הציבור.
בתוך כך, הצרכן הישראלי נהנה גם ממוצר 100% מהצומח וגם ממוצר המעניק לו יתרונות תזונתיים
בהם מקור לאומגה 3 ו-6 שמגיע משמן הקנולה וביחס לחמאה – מזולה הינה ללא כולסטרול, וכן בעלת
ערכים נמוכים מאוד של שומן טראנס הנמוך מ- 0.6% ב- 100 גרם בעוד שבחמאה יש עד פי 4 (ב-100
גרם יש 2 גרם). כמו כן, Mazola החדשה הינה ללא חומרים משמרים וללא שומנים מוקשים.
בנוסף,
מזולה מאושרת גם על ידי ארגון VEGAN FRIENDLY
ובעלת תו כשרות לימות השנה – הבד״צ העדה החרדית ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
המזולה החדשה משווקת בשני סגנונות בהם ״בריקים" לאפיה ובישול בעלות של 6.90 ש"ח וממרח
בטעמים חמאה ובטעם טבעי בעלות של 8 ש"ח ברשתות השיווק הנבחרות.
ולמה תחליף חמאה? אורנה בקר, מנכ"לית "אפפילד" בישראל מסבירה: "העולם משתנה ויותר צרכנים
מעדיפים לשלב בתזונה שלהם מוצרים מבוססים מהצומח עם שמנים איכותיים יותר בין אם בגלל סיבות
אלרגיה, בריאות או אידיולוגיה. כיוון שאפפילד שמה דגש על ייצור מוצרים בעלי רכיבים מזינים יותר תוך
התחשבות בסביבה ובאופן כללי מחזיקה באג'נדה ירוקה וחברתית ובה החברה חתומה על שבועת "אפס
רעב" בהובלת הברית העולמית לשיפור התזונה (GAIN), הוצאנו מהמוצרים הללו את השומן המוקשה
והעשרנו אותם בחומרי גלם איכותיים ומזינים יותר, דבר שהוריד את כמות השומן במוצר ולכן הוא נחשב
תחליף לחמאה ולא סתם, אלא פרימיום".
חברת "אפפילד" הופכת אנשים לשמחים ובריאים יותר עם מוצרים מזינים, מבוססי ויטמינים ובעלי טעם
נפלא אשר יוצרים עולם בריא וטוב יותר עבור כולנו. כחברת פודטק גלובלית המבססת את מוצריה על פי
הטבע, "אפפילד" היא היצרנית מספר אחת בעולם של ממרחים וגבינות צמחיים עם מעל ל- 100 מותגים
ברחבי העולם, ביניהם מותגים בינלאומיים כדוגמת ״מזולה״, "פלורה", "בלובנד" ו"ויולייף".
המטה המרכזי שלה ממוקם באמסטרדם שבהולנד, ממנו היא משווקת את מוצריה ללא פחות מ- 95 מדינות
ברחבי העולם עם 15 מרכזי ייצור שפרושים על גבי כדור הארץ. ב"אפפילד" עובדים מעל ל- 4,200
עובדים ומאז הקמתה ב- 1871 החברה נהפכה למוסד של ממש בענף הממרחים, בהינתן הניסיון הרב
שלה והידע הרחב בתחום.