1

לייקים

טכנולוגיה בכפות הרגליים

חברת 'א.א. אורטופדיה', הרשת הגדולה ביותר בישראל לאורתופדיה ומדרסים בהתאמה אישית

טכנולוגיה בכפות הרגליים

חברת 'א.א. אורטופדיה', הרשת הגדולה ביותר בישראל לאורתופדיה ומדרסים בהתאמה אישית

שתפו:

המיועדים לתיקון מנח כף הרגל, שמירה על בריאות השלד ומניעת פציעות, מציגה מדרסים העשויים PU, תרכובת אשר פותחה באוניברסיטת סטפורדשייר באנגליה ובלעדית בישראל בחברה.

מדרסי ה- PU מתאימים למגוון אוכלוסיות, בניהן ספורטאים, בעלי פתולוגיות כמו דורבן, וכן לחולים בסיכון גבוה עם כפות רגליים רגישות במיוחד כמו סוכרתיים ונוירופאטיים, וזאת בזכות היכולת שלהן להגביר את זרימת הדם. PU (פוליאוריתן) הינו פולימר היכול להופיע במגוון מצבי צבירה ותכונות פיזיקליות. במדרסים הבריאותיים של א.א. אורטופדיה, PU מופיע כחומר מיוחד בנוי מתא פתוח עם יכולת זיכרון גבוהה המחזיר אנרגיה לכף הרגל, בעל יכולת בלימת זעזועים גבוהה במיוחד, תורם לפיזור עומסים, בעל רכות מקסימאלית ושומר על צורתו לאורך שנים. המדרסים עם חומר הגלם הבלעדי לחברה, מספקים תמיכה נכונה, ועוזרים לפיזור עומסים אופטימאלי ושווה של משקל הגוף על כפות הרגליים.

עיצוב וייצור המדרסים באופן מותאם ואישי ללקוח נעשה בשלושה שלבים. הראשון, אבחון מקצועי והדמיית כף הרגל, אבחון ע"י מומחה כף רגל מוסמך והדמיה תלת מימדית של מטבע הספוג המתאר את מידות כף רגל. סורק לייזר בעל חמש מצלמות HD יוצר מודל ממוחשב ומדויק של כף רגל הלקוח. בשלב השני, טכנאים מומחים של החברה מעצבים את המדרס בהתאם לאבחון ולהדמיה, העיצוב מתבצע באמצעות תוכנה ייעודית אשר פותחה באנגליה בשיתוף פודיאטורים מומחים בינלאומיים. בשלב השלישי והאחרון מיוצר המדרס במעבדות הרשת על ידי מכונות CNC (כרסום) המתקדמות בעולם. המדרסים הינם בעלי עמידות גבוהה לאורך זמן וניתנת עליהם אחריות לתקופה של 24 חודשים.

טווח מחירי מדרסים בחברת א.א. אורטופדיה החל מ- 499 ₪ ועד 2875 ₪. יש הסדרים עם קופות החולים .

רשת א.א. אורטופדיה- להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר החברה

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים