1

לייקים

לקבל שבת כמו מלכה, הטיפים והסודות מהשפים של מסעדת הגורמה 'אספרגוס דליקאטעסאן'

רוצה לקבל שבת כמו מלכה, בלי לוותר על סעודות כיד המלך? השפים של מעדניית הגורמה 'אספרגוס דליקאטעסאן' כאן עם טיפים וסודות מהמטבח, שיעשו למשפחה שלך שבת חמה וטעימה גם בימי שישי הלחוצים של החורף

לקבל שבת כמו מלכה, הטיפים והסודות מהשפים של מסעדת הגורמה 'אספרגוס דליקאטעסאן'

רוצה לקבל שבת כמו מלכה, בלי לוותר על סעודות כיד המלך? השפים של מעדניית הגורמה 'אספרגוס דליקאטעסאן' כאן עם טיפים וסודות מהמטבח, שיעשו למשפחה שלך שבת חמה וטעימה גם בימי שישי הלחוצים של החורף

שתפו:

ואל תשכחי אספרגוס:
איך מתארגנים לשבת בטעם נהדר כשיום שישי קצר?

שבת היא פיסגת השבוע. לשם זורמים כל החלומות שלך כאמא וכרעיה. עם כל מנה שאת מכינה לשבת, את מייחלת: שיהיה נעים, שיהיה טעים, שכולם יישבו בשמחה סביב השולחן. שכל אחד מבני הבית יתרגש לגלות מתחת למכסי הסירים המהבילים את הטעמים שהוא אוהב, את המנה שהכנת מכל הלב במיוחד כדי לשמח אותו.

ושהיה ברור: את לא רק חולמת אלא גם מגשימה את החלום. את משקיעה במאכלים, אוספת מתכונים וקונה את מיטב חומרי הגלם, הכל לכבוד שבת קודש. גם כשימי שישי רצים וזמן ההכנות מצטמצם, את לא מוכנה להתפשר על פחות מהמנות הכי משובחות. והאמת? אנחנו ב'אספרגוס דליקאטעסאן', מעדניית הגורמה החרדית הראשונה, מבינים אותך מצוין.

הטבחים והסו-שפים של אספרגוס, בניצוח שף אלי פינסלר, עסוקים כל השבוע במטרה אחת: לשדרג לרמות חדשות את סעודות השבת שלך. כמקצוענים שמחויבים לתקתק מאות(!) סוגי מנות יוקרה במהירות שיא, קיבצנו כמה טיפים שיוכלו לסייע לך בשבתות החורף.

##  סודות קטנים מהשפים הגדולים  ##

אז איך מגיעים לשבת עם אוכל מדהים, גם כשזמן הדלקת הנרות מוקדם  מתמיד? הנה חמישה רעיונות לשבת חמישה כוכבים, מצוות אספרגוס:

  1. אל תוותרי על טרי: סלטים חיים, שניצלים פריכים, חלות שיוצאות מהתנור ומפיצות ניחוח שאין לו תחליף – אם הטריות חשובה לך, העדיפי להכין את אלה ביום שישי. את השאר אחרי שהכנת תפריט לארוחות ורשימת קניות מסודרת, ניתן לבשל מראש או כמובן לקנות באספרגוס כבר ביום חמישי. יש פה הכל אבל הכל לשבת, מבושל, ארוז ומצונן. כך את נערכת מוקדם, ומשאירה לסוף רק מה שנדרש.
  2. שחקי עם הרכיבים: כשהשבת בפתח זה לא הזמן למתכונים ניסיוניים ומסובכים. זה בדיוק הזמן לקחת לכיוונים חדשים מתכונים שאת כבר מכירה; רגילה לעוף בתיבול גריל? נסי להחליף אותו לעוף בשום וצ'ילי. אוהבים חצילים? אל תטרחי לטגן כמות גדולה ביום שישי, בחרי לעשות חלק מהם בתנור וחלק בטיגון כך יהיה לך יותר מבחר בחצי זמן עבודה. רגילה להכין אורז לבן? נסי לשלב בו גזר מגורד או אפילו עשבי תיבול ותבלינים בצבעים, אותה עבודה והתוצאה שונה וחגיגית.
  3. חבל על הזמן: נסי לאתר מה "שואב" אותך וגוזל לך זמן ביום שישי. אלה בדיוק המשימות שכדאי להתחיל כבר ביום חמישי לדוגמה: בצק עלים או פילאס ממולא בשר? הכיני את הרולדות הממולאות והקפיאי בתבניות 'אינגליש קייק', הכניסי לתנור סמוך לכניסת השבת. גם הניחוח וגם הטעם יהיו בלתי נשכחים. רגילה להכין שניצילים לילדים? מעולה! השרי אותם במרינדה כבר ביום חמישי, ככה הם יספגו את הטעמים ויישאר לך רק לטגן/לאפות. ובכלל – טיפ שווה לאימוץ– מנה שרק מיעוט מבני הבית אוהבים וחשוב לך בכל זאת, שהם ייהנו ממנה, אל תטרחי להכין, תני לשף של אספרגוס לפנק  אותם ועל הדרך ….גם אותך.
  4. עניין של מיקום: סדרי בקדמת המקרר, הארון והמזווה את המצרכים המיועדים לשבת. דאגי שהסירים והתבניות לשבת יהיו במקומות הנגישים ביותר במדפים ובמגירות. העבירי את התבלינים לקופסאות נוחות לשימוש ושימי בהישג יד. לא תאמיני כמה חיפושים ועצבים ייעלמו מחייך.
  5. אהבה של אמא, מנות עם אבא: לכל אחד במשפחה יש את המאכל השבתי שהוא הכי מחכה לו. המאכל שיגרום לו להזכיר לך ביום שישי: "אמא, תכיני את ה…?" כן, מגיע לכם אוכל מוכן דליקטס, אבל תני קרדיט גם לתבשילים שלך שאי אפשר בלעדיהם.

מעדניית 'אספרגוס דליקאטעסאן', בהשגחת בד"ץ העדה החרדית, שוכנת במתחם 'הדודאים' שברחוב הרב דנגור 32 בבני-ברק, ופתוחה בימי חמישי בין 17:00 ל חצות  ובימי שישי בין 07:00-14:00. בואי ליהנות מגורמה אמיתי, לחסוך זמן ומאמץ ולהרוויח שבת שמחה ורגועה.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים