0

לייקים

את המבצעים האלה אסור לכם לפספס: שוק מהדרין עם המחירים הכי טובים בעיר

רק ברשת "שוק מהדרין": שורה של מבצעים חסרי תקדים רק עד ליום שישי הקרוב במחירים שעוד לא היו.

את המבצעים האלה אסור לכם לפספס: שוק מהדרין עם המחירים הכי טובים בעיר

רק ברשת "שוק מהדרין": שורה של מבצעים חסרי תקדים רק עד ליום שישי הקרוב במחירים שעוד לא היו.

שתפו:

ברשת "שוק מהדרין" תמצאו את הכשרויות הכי מהודרות והמחירים הכי זולים והכל הכי קרוב לבית

סניפי רשת "שוק מהדרין" ידועים בחווית הקנייה המהנה שהם מעניקים ללקוחות ובסל הקנייה המשתלם במיוחד שהם מציעים בעולם הקמעונאות החרדי. משפחות רבות כבר עשו את הבחירה הצרכנית הנבונה ובחרו ברשת "שוק מהדרין" כרשת השיווק המועדפת עליהם.

ב"שוק מהדרין" מציגים מבצעים חסרי תקדים כשהם מובילים את עולם המבצעים במגזר החרדי עם הנחות והטבות ענק. מנהל רשת ״שוק מהדרין״, אושר מגירא, מוסר כי כמו כן, מידי שבוע בימי שלישי ישנם מבצעים חסרי תקדים מחלקת הפירות ובימי רביעי מבצעים במחלקת שוק הבשר והדגים זאת מלבד המבצעים השוטפים במהלך השבוע בהם הלקוחות הרבים יכולים ליהנות גם מחווית קנייה משתלמת וגם ממחירים חסר תקדים, כאלה שהם לא יימצאו באף מקום אחר.

ברשימת המבצעים של השבוע ניתן למצוא בין היתר מבצעים חסרי תקדים על מחלקת מוצרי התינוקות: חמישה מארזים של חיתולי בייביסיטר – מארזי נוחות רק במאה שקלים בלבד, שני מארזים של מטרנה אקסטרה קר מהדרין רק ב-90 שקלים, ארבעה מארזים של טיטולים פרימיום גם הם רק בתשעים שקלים בלבד.

חיתולי האגיס אקסטרה קר לרך הנולד רק ב-55 שקלים לשני מארזים, אבקת כביסה 3 ק"ג של חברת תינוקלין רק ב-34.9 ש"ח, שני מארזים של רביעיית מגבוני האגיס בשלושים שקלים בלבד, שני בקבוקי מרכך כביסה אקסטרה בייבי של חברת בדין בעשרים שקלים, שני מארזים של דייסות המכילים 200 גרם של חברת מטרנה רק בעשרים שקלים בלבד.

בנוסף ניתן למצוא ברשימת המבצעים של "שוק מהדרין": נוזל לניקוי כלים 750 מ"ל של חברת סאנלייט רק ב-4.95, פילה סלמון נורבגי קפוא ב-49.9 לק"ג, מארז אורז בוסמטי 1 ק"ג של חברת שקדיה ב-8.9 שקלים ומגוון מבצעים על מוצרי 'דאב' וקטניות 'מיה'.

יצוין כי המבצעים מותנים בקנייה של מעל למאה שקלים לא כולל את המוצרים שבמבצע ומוגבלים לשני מימושים אלא אם צוין אחרת. רשימת המבצעים תימשך רק עד לסוף השבוע, יום שישי כ"ה אדר א' כאשר ההמונים שיגיעו לסניפי ״שוק מהדרין״ הפזורים בערים יוכלו ליהנות מחוווית קנייה וממבצעים חסרי תקדים. אז למה אתם מחכים? גשו כבר עכשיו לסניף הקרוב לביתכם ותהנו ממחירים שלא תמצאו באף מקום אחר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים