200,000 ש"ח לבן 11 שרכב על אופניים ונפצע כתוצאה מבור במדרכה

200,000 ש"ח לבן 11 שרכב על אופניים ונפצע כתוצאה מבור במדרכה. סקירה דוסיז צרכנות.

עירייה חרדית במרכז הארץ פיצתה בסכום משמעותי במיוחד משפחתו של ילד שנפצע כתוצאה מהיתקלות אופניו בבור במדרכה # עו"ד נתנאל רוט, שייצג את המשפחה: "במקרה פציעה במרחב הציבורי יש לגלות ערנות ולתעד כל מסמך ואת הזירה כדי להיות ערוכים כיאות להליך משפטי"

מוישי בן ה-11 דיווש בהנאה על אופניו במורד רחוב אור שמח בשכונת מגוריו בקרייה החרדית בבית שמש. שלוש דקות רכיבה הפרידו בינו לבית החמים שם המתינה לו אימו עם ארוחת הערב, אותה כבר לא זכה לאכול באותו יום.

במדרכה, סמוך למוסד לימודים ידוע, הוכנה תשתית לשתילת עץ במועד בלתי ידוע. עד לשתילתו נותר השטח מונמך בכמה ס"מ מתחת לפני השטח. גלגלי האופניים שחלפו על הבור שנכרה ברשות הרבים לא הצליחו לייצב את עצמם והובילו להתהפכות האופניים והטחתו בעוצמה של מוישי על המדרכה הקשה.

התוצאות היו לא נעימות בכלל. מוישי נשרט בפנים, נחתך בפה ואחת משיניו נעקרה ממקומה. בקופת החולים אליה פונה הפנו אותו לבית החולים הדסה שם עבר טיפול חירום להצלת השן.

מאז עובר מוישי תהליכים מורכבים ויקרים סביב הטיפול בשיניים וכן נפגעו לו יכולות נוספות הקשורות בפעילות הפה והלחיים, כמו אכילת דברים קשים והאפשרות לחייך בקלות.

לאחר האירוע מיהרו בעירייה להסיר את המפגע המסוכן, בכך הוכיחה כי עד לתיקונו היווה הבור סכנה ברורה לשלום הציבור וכפי שחווה על עצמו מוישי הקטן, שנאלץ לשלם את מחיר הרשלנות העירונית.

הוריו של מוישי פנו לעו"ד נתנאל רוט וביקשו לבחון את האפשרות לדרוש מעיריית בית שמש את הפיצוי ותשלום הנזקים שנגרמו להם ולילד כתוצאה מהפגיעה שאחריותה מוטלת אך ורק על העירייה שלא ביצעה את מלאכתה נאמנה לשמור על בטיחות התושבים.

בהליך משפטי פשוט הוביל עו"ד רוט להסכמה בין העירייה למשפחה על פיצוי כספי שיעמוד על 200,000 ש"ח שתכלול את עלויות הטיפולים והעלויות מסביב וכן פיצוי על עגמת הנפש המרובה שנגרמה למוישי ומשפחתו ועוד תהיה מנת חלקו בהמשך החיים למרבה הצער.

בשיחה עם כותב השורות ביקש עו"ד נתנאל רוט להדגיש את החשיבות לזכור בכל מקרה של פציעה במרחב הציבורי כי יש בדרך כלל מי שאחראי ועליו מוטלת החובה לכסות את ההוצאות שנגרמות כתוצאה מרשלנות ואי קיום חובתו לשמור על בטיחות הציבור ועל כן יש לגלות ערנות ולתעד כל מסמך ואת הזירה בה אירע האירוע כי לכל פרט יש חשיבות בהמשך כאשר פונים להליך משפטי.

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים