2

לייקים

מפגש בין שני עולמות: יוקרה ואופנה

לראשונה, מותגי הענק סווטש ואומגה יוצאים בשיתוף פעולה בלתי צפוי

מפגש בין שני עולמות: יוקרה ואופנה

לראשונה, מותגי הענק סווטש ואומגה יוצאים בשיתוף פעולה בלתי צפוי

שתפו:

יצרניות השעונים השווצריות, סווטש ומותג היוקרה אומגה, חשפו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, במסגרתו השיקו גרסה חדשנית לשעון האייקוני SPEEDMASTER.

סווטש ערכה את השקת קולקציית Bioceramic MoonSwatch החדשה בחנויות המותג בבירות האופנה המרכזיות והשיקה את הקולקצייה החדשה שיצרה תורי ענק מחוץ לחנויות ולא מעט אוהדי המותג אשר הגיעו לפנות בוקר לתפוס מקום בתור הארוך. הבאזז לא פסח על אוהדי מותג סווטש בישראל ומאז השקת הקולקצייה בעולם, התקבלו אלפי פניות לרכוש את השעון החדש בארץ. חברת רולטיים הייבואנית של סווטש בישראל עדכנה שמנסה להביא את קולקציית השעונים לארץ עד סוף שנת 2022.

קולקציית Bioceramic MoonSwatch מורכבת מ-11 דגמים שונים ומגוונים, כל אחד מבוסס על "משימה" נפרדת ליעד במערכת השמש, כאשר כל 8 כוכבי הלכת וכמובן פלוטו, השמש, והירח מיוצגים כולם, על כל שעון יש תיאור של כוכב הלכת אותו הוא מייצג. השעונים בקולקציית Omega X Swatch החדשה נמכרים על רצועות VELCRO ,קוטר 42 מ"מ. הקולקציה החדשה מגיעה בצבעים נדירים ולוגו משותף של סווטש ואומגה על גבי הלוח והכתר.

השעונים מהקולקציה החדשה מעוצבים על פי שעון הירח האייקוני של אומגה, הם מכילים תנועות כרונוגרף בתוך מארז העשוי מה-Bioceramic של Swatch, שהוא תערובת של שני שליש קרמיקה ושליש חומר שמקורו בשמן קיק.

נכון להיום, ניתן להשיג את הקולקצייה החדשה רק בחנויות הנבחרות בהן הושקה. בהגעתו לארץ מחיר השעון לצרכן יהיה 299 דולר. סווטש עושים את מרב המאמצים להשיק את השעון בארץ עד סוף השנה על מנת שגם הקהל הישראלי יהנה ממנו.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים