0

לייקים

פסח תשפב: עליה במספר המבקרים

פסח תשפב: עונת הקניות ששיאה צפוי להירשם בשבוע המקדים לחג – עם עליה במספר המבקרים

פסח תשפב: עליה במספר המבקרים

פסח תשפב: עונת הקניות ששיאה צפוי להירשם בשבוע המקדים לחג – עם עליה במספר המבקרים

שתפו:

מתנות חג למבקרים, תמהיל חנויות עדכני וחגיגה אביבית פורח לילדים. קניון שבעת הכוכבים נערך לקראת החג עם צפי לעלייה משמעותית במספר המבקרים בשבוע המקדים, מגוון מתנות לבחירה ופעילות משפחתית לימי חול המועד

חג הפסח מבשר לצד האביב גם את בואה של עונת הקניות ששיאה צפוי להירשם בשבוע המקדים לחג – עם עליה במספר המבקרים ובפדיונות, וקניון שבעת הכוכבים נערך לקראת גל הקונים.

בנוסף למבצעים האטרקטיביים המוצעים ברשתות, חלוקת מתנות החג מהקניון הפכה ברבות השנים למסורת. "מניסיון של שנים עברו, בשבוע המקדים לחג צפויה עליה של 30% בפדיונות שבאה לידי ביטוי בכלל הקטגוריות: אופנה, כלי בית, מתנות, קוסמטיקה, טיפוח ופארם ועוד", מרחיב אורי אבל מנכ"ל קניון שבעת הכוכבים בהתאם לכך, הורחב מבצע קנה קבל לחג לכל השבוע המקדים לפסח (10-15 לאפריל).

המבצע השנה יזכה את הרוכשים בקניה יחידה או מצטברת יומית ב-500 שח', במתנות לשדרוג הבית או לטיפוח. בין המתנות הבולטות: תבנית קפיץ 26 ס"מ או סכין שף מבית דומו, שמיכת קיץ זוגית של ורדינון, זוג תבניות זכוכית ו-3 מגבות מטבח מבית הום סנטר או ערכת טיפוח טבעי מבית מותג הקוסמטיקה הטבעית לבידו.

אין כמו מתוק לקראת האביב: רשת 'סוויט טיים' עם חנות חדשה בקניון מציגה ממתקים מרחבי העולם, אשר אליה יצטרפו לאחר החג גם סניף חדש ומורחב של רשת ״הודיס״, סניף דגל חדש של רשת נעלי הנוחות 'טבע נאות' וחנות חדשה של mobi cell הכוללת מעבדה לתיקון טלפונים סלולארים.

הכניסה חופשית,

קניון שבעת הכוכבים-הרצליה

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים