1

לייקים

טיסה? טוסו לשלום!

אין דבר שישראלים אוהבים לעשות יותר מלטוס לחו"ל

שתפו:

טיסה? טוסו לשלום!

אין דבר שישראלים אוהבים לעשות יותר מלטוס לחו"ל

שתפו:

ביקורים בסניפים הגדולים של פריימרק, סיורים בשלל אתרי תיירות היסטוריים וחיפוש אחר רגעים צילומיים במיוחד, בטן-גב בבריכה או בים, או טרקים ארוכים בטבע הם רק חלק מרשימת התחביבים שלנו בחו"ל. החל מהדרך הנוחה לצרף גם את ההורים המבוגרים לטיול בחו"ל, דרך הגאדג'ט שיבטיח שלא נשכח את הדרכון או את המטען לנייד בבית, והדרך החכמה לשמור על סוללה מלאה גם ביום ממושך של טיול

הקיץ עדיין לא התחיל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כבר מדווחת על מיליון ישראלים שפקדו את נתב"ג ויצאו מגבולות ישראל ברבע הראשון של שנת 2022. אבל לא רק חו"ל, ישראלים אוהבים לטייל גם בארצנו הקטנטונת ותקופת הקורונה הביאה את כולנו (או 9,548,000 מאיתנו אם נרצה לדייק, לפי נתוני הביקורים בשמורות הטבע) לקחת תרמיל, לקחת מקל ולצאת לטייל בארץ ישראל. בין אם אתם מתכננים לטייל בקיץ הקרוב בארץ או בחו"ל – הנה כמה מוצרים שכל מטייל צריך.

נגמרה הסוללה בדיוק כשהגעתם לאייפל?

לסוללה בפלאפון יש נטייה להתרוקן מהר ובטיולים – בין ניווט בגוגל וחיפוש אחר המלצות למסעדות, אפילו מהר יותר. בעידן בו המצלמות נעלמו מהעולם וכולנו מצלמים דרך הסמארטפונים, המצלמה הישנה והטובה עושה קאמבק בצורה של מטען אלחוטי. המטען, שמגיע עם Power Bankעוצמתי של MAH1000, הוא הדרך לשמור על סוללה מלאה גם בטבע וגם במרכז הפריימרק.

מטען אלחוטי עם POWER BANK , מחיר: 189 שח'

מי יהיה הדיג'יי של הקמפינג בחבורה?

כל קמפינג טוב צריך מוזיקה. המיני רמקול של Pizzi נותן בראש עם סאונד מוזיקה עוצמתי ומאפשר חיבור לרמקול נוסף במקביל לעוצמה כפולה – כל זה בגודל של 35 מ"מ בלבד. ותכל'ס? בעל הרמקול הוא גם זה שבוחר את המוזיקה, וכולנו רוצים את התפקיד הזה, לא?

מיני רמקול BT , מחיר: 99 שח'

שמרו על האוכל והשתייה שלכם

בירות ואבטיח לים או ג'חנון של שבת בבוקר בחיק הטבע – בקיץ הרותח של ישראל ציידנית היא בגדר מוצר חובה בכל יציאה ליום בים או בשמורות הטבע. צידנית בנפח 14 ליטר מתקפלת לתוך התיק, ובעלת ציפוי עמיד בפני חול – היא החברה הטובה ביותר ליום בים.

צידנית חוף, מחיר: 49 שח'

ואם כבר בשתייה עיסוקנו

מים קרים גם אחרי יום ממושך של טיול, או קפה שיישאר חם גם אחרי נסיעה ברכב. בקבוק התרמוס (750 מ"ל) העשוי מנירוסטה יאפשר לכם לשמור על שתייה חמה וקרה לכל אורך הטיול.

תרמוס שחור מנירוסטה, מחיר: 89 שח'

הדרך הבטוחה שלא לשכוח את שני הדברים הכי חשובים בטיסה

הדרכון והמטען. הצמד של שני הפריטים הכי חשובים – שאיכשהו דווקא אותם אנחנו תמיד שוכחים. נרתיק מסמכים עם מקום למטען עם מקום לדרכון וכיסים ייעודיים לעשרות מסמכים נוספים שהטיסה לחו"ל מחייבת הוא הדרך לרכז את שלל המסמכים לקראת הנסיעה, תוך שמירה על מראה סטייליסטי (כי אין דבר יותר מביך מאשר לשלוף תיקיית מסמכים חומה עם גומיית פטרוזיליה). הנרתיק כולל גם מטען USB וכבל מובנה התואם למכשירי אפל ואנדרואיד כאחד לצד סוללת גיבוי Power Bank של MAH5000.

נרתיק למסמכים ונסיעות עם POWER BANK, מחיר: 169 שח'

ספא על המטוס

רוב הנוסעים יורדים מהטיסה עם צוואר תפוס וגב כואב – אבל כרית צוואר עם עיסוי שיאצו היא הדרך לנצל את שעות הטיסה לטיפול ספא מפנק.

כרית הצוואר החשמלית של חברת המזרנים ויסקו – המתמחה בפתרונות אורתופדיים, משלבת שני מנועים עוצמתיים, ומאפשרת להתרווח בנוחות בכיסא וליהנות מעיסוי שיאצו (עם או בלי רטט) לשינת טיסה עמוקה – אפילו במקרה של תינוק צווח במטוס.

כרית חשמלית לצוואר, מחיר: 199 שח'

אמא חולמת לראות את אמריקה? השנה גם היא תוכל לטייל

טיולים מרובי הליכה עשויים להיות קשים ומאתגרים, אך היום זו כבר לא סיבה לא לצאת לטייל. הקלנועית החשמלית של iMoving המתקפלת לגודל של מזוודת טרולי ומאושרת להטסה על ידי כל חברות התעופה מאפשרת לטייל בחופשיות, בארץ ובחו"ל. עם זמן קיפול ופתיחה של בין 5-10 שניות, מהירות של עד 12 קמ"ש ואפשרות נשיאת משקל עד 120 ק"ג – iMoving מאפשרת גם לאמא לראות מקרוב את פסל החירות.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים