0

לייקים

יגואר בהשקה לסדרת המכוניות הווירטואליות

יגואר משיקה את המכונית השלישית בסדרת המכוניות הווירטואליות שלה: וויז'ן גראן טוריסמו

שתפו:

יגואר בהשקה לסדרת המכוניות הווירטואליות

יגואר משיקה את המכונית השלישית בסדרת המכוניות הווירטואליות שלה: וויז'ן גראן טוריסמו

שתפו:

עם סימן היכר מותאם אישית שנבחר על ידי המעצבים
חברת יגואר חשפה את מכונית מרוצי הגיימינג הווירטואלית השלישית שלה, חשמלית: ויז'ן גראן
טוריסמו רודסטר.
בהמשך להצלחת ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה של יגואר ושל המכונית למרוץ סיבולת אקסטרים ויז'ן
גראן טוריסמו SV, מצטרפת לקטגוריה המכונית האחרונה של יגואר, שהיא כולה חשמלית, לקראת
השקת גראן טוריסמו 7 – הגרסה האחרונה והסוחפת ביותר עד כה של משחק המרוצים המפורסם
בעולם. 


כהכרה והוקרה לטרילוגיית המכוניות של יגואר מסדרת ויז'ן GT, צוות העיצוב של יגואר פיתח סימן
היכר חדש, מותאם אישית לכל אחת מהן. צבעי שחור ואפור שפותחו במיוחד, וגרפיקה מרומזת,
המדגישים את העיצוב היפהפה והדרמטי והם סימני ההיכר של המכוניות במהלך המשחק. 
ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר היא מכונית דו- מושבית, כולה חשמלית, המשלבת את קו
ההינע מהקוּפֶה, שהוכיח את עצמו במרוצים, עם עיצוב נקי ומפוסל, השואפת את השראתה מיגואר
D-טייפ האיקוני והאל-זמני. 
אוליבר קטל-פורג, מעצב חוץ, עיצוב יגואר מתקדם, אמר: "כמעצב מכוניות, חלום להיות חלק
מצוות שהביא לעולם שלוש מכוניות וירטואליות מסדרת גראן טוריסמו. מאז החשיפה של ויז'ן GT
קוּפֶה ב-2019, ושל ויז'ן GT SV ב-2020, רצינו להגיע לדרך המושלמת להציג את הסדרה המלאה
של שלוש המכוניות יחד, וגראן טורינו 7 היא הדרך המושלמת לעשות זאת.
"האפקט החזותי הוא דרמטי שלא נראה על אף מסלול סביב העולם, החל מרחובות הלילה של טוקיו
ועד למסלול המרוצים לגונה סקה בקליפורניה." 
ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר 
רודסטר נועד להנגיש לגיימרים חוויית נהיגה טהורה ואינסטינקטיבית של מכונית יגואר ספורט, עם
עמדת נהג פתוחה, עם שלושה מנועים חשמליים המפיקים הספק כוח מרבי של יותר מ-1,020 כ"ס
(750 קו"ט), ומומנט מיידי מרבי של 1,200 ניוטון-מטר. האצה מ-0 עד 60 מייל/שעה (0 עד 95
קמ"ש) תוך פחות משתי שניות ומהירות מרבית של 200 מייל/שעה (320 קמ"ש), יחד עם נסיעה,
טיפול וזריזות יוצאים מן הכלל, יעניקו נהיגה שהיא באמת בלתי נשכחת. 

המשטחים הזורמים, הקווים הדרמטיים והפרופורציות המושלמות של שתי המכוניות הראשונות
מסדרת ויז'ן גראן טוריסמו של יגואר מזוהות מיידית. אך במקום הגג הנפתח, רודסטר מאופיינת
בסוכך מסיט רוח לאחור, ישירות לפני הנהג. 


מאחור, ישנה פרשנות מודרנית לסנפיר הדומה ל-D-טייפ אשר זכה שלוש פעמים במרוץ לה מאן;
פרשנות זו עברה אופטימיזציה אווירודינמית, תוך שימוש בכלים העדכניים ביותר של דינמיקת נוזלים
חישובית כדי לאפשר את הפריסה במהירות וכך להבטיח יציבות משופרת עם משיכה מינימלית. 
הסנפיר כולל גם אחד מהפרטים היפים שאפשר למצוא לאורך הרודסטר כולה: הצורה של הדגל
הבריטי כשהיא חרוטה בתוך הסנפיר עצמו, תוך שימוש בדפוס המונוגרמה ומואר רכות על ידי נוריות
לד. זה ממשיך עם פסי האור המעוצבים ביד על הכנפיים הקדמיות, ועם הפנסים האיקוניים בצורת
עיגולי קליעה למטרה, בשבכה הקדמית. 
החלל הפנימי של ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר הוא דרמטי וממוקד נהג; הוא משלב חומרים
וגימורים קלי משקל ויוקרתיים עם פרטים מורכבים מהממים. כאשר הגיימרים יביטו החוצה אל
מכסה המנוע הארוך ומלא החן, עם ראות היקפית שאין כמותה והאופיינית למכוניות מרוץ עם עמדת
נהג פתוחה, הם יחושו כמשתתפים באמת בפעילות. 
המרכב קל המשקל רודסטר, הקשיח והעשוי מקשה אחת, יוצר בצורה מקצועית וקפדנית מסגסוגות
אלומיניום מתקדמות ומחומרים מרוכבים מסיבי פחמן. חבילת סוללת ליתיום-יון חדישה ומתקדמת
ארוזה ומותקנת נמוך ככל האפשר בתוך מבנה הרכב, וכך היא תורמת למרכז כובד נמוך, למרכז
גלגול נמוך, ולחלוקת משקל הקרובה ל-50:50 – תכונות פונדמנטליות לדינמיקה מצוינת של הנהיגה
במכונית. 
הכוח מהסוללה מוזן אל שלושה מנועים חשמליים קלי משקל, עוצמתיים וקומפקטיים, שפותחו
בהתבסס על לקחי הניסיון שהצטבר מפורמולה E של יגואר. עם מנוע חשמלי אחד על הסרן הקדמי
ושניים על הסרן האחורי, סך ההספק מגיע לכדי 1,020 כ"ס (750 קו"ט) ו-1,200 ניוטון-מטר של
מומנט חשמלי מיידי. השחקנים יחוו זאת בעצמם, כאשר יאיצו הרחק מקו ההתחלה, בדרכם
למהירות מרבית העולה על 200 מייל/שעה (320 קמ"ש). 
המאפיינים החדשים, שפותחו על ידי פוליפוני דיג'יטל בעבור גראן טוריסמו 7, מעצימים את החוויה
עוד יותר; הם זמינים לקונסולות ™PS4 ו-™PS5.
קאזונורי יאמוכי, יוצר גראן טוריסמו ונשיא פוליפוני דיג'יטל, אמר: "אנו שמחים להודיע על ויז'ן
גראן טוריסמו רודסטר של יגואר, המשלים את הטרילוגיה של רכבי ויז'ן של יגואר לגראן טוריסמו 7.
הייתה זאת חוויה אדירה לעבוד עם צוות העיצוב של יגואר. אנו מצפים לכך שנהגים יתיישבו מאחורי
ההגה הווירטואלי במשחק החדש. כל שלוש המכוניות מתאימות בצורה מושלמת לחוויית המשתמש
החדשה שמציע GT7." 
ויז'ן גראן טוריסמו SV של יגואר זמינה כעת במשחקים 

בנוסף לרודסטר החדשה, השחקנים יכולים כעת – ובפעם הראשונה – לנהוג בוויז'ן גראן טוריסמו
SV של יגואר. היא הוצגה בדצמבר 2020 ויועדה תמיד לצאת לשוק בגראן טוריסמו 7; היא מכונית
מרוצי סיבולת וירטואלית וכולה חשמלית, שעוצבה על ידי יגואר ותוכננה הנדסית על ידי יגואר SV כדי
לספק עוצמות קיצוניות של ביצועים, משיכה ויציבות במהירויות גבוהות. GT SV מופעלת על ידי
ארבעה מנועים חשמליים שפותחו על ידי יגואר רייסינג כדי לספק 1,903 כ"ס (1,400 קו"ט); היא
יכולה להאיץ מ-0 עד 60 מייל/שעה (0 עד 95 קמ"ש) תוך 1.65 שניות ולהגיע למהירות מרבית של
255 מייל/שעה (410 קמ"ש). 
 
מכוניות יגואר – ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר, ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה וויז'ן גראן טוריסמו SV –
זמינות לשחקנים במשחק ויז'ן גראן טוריסמו 7.
 
מפרט טכני
ויז'ן גראן טוריסמו קוּפֶה 
יצאה לשוק באוקטובר 2019 עבור גראן טוריסמו ספורט וכעת זמינה בגראן טוריסמו 7. 
קו הינע: 3 מנועים חשמליים, AWD 
הספק: 1,020 כ"ס (750 קו"ט) 
0-60 מייל/שעה (0-95 קמ"ש): < 2 שניות 
מהירות מרבית: > 200 מייל/שעה (320 קמ"ש) 
 
ויז'ן גראן טוריסמו SV של יגואר 
יצאה לשוק בדצמבר 2020 זמינה כעת לראשונה במשחקים עם היציאה לשוק של גראן טוריסמו 7 
קו הינע: 4 מנועים חשמליים, AWD 
הספק: 1,903 כ"ס (1,400 קו"ט) 
0-60 מייל/שעה (0-95 קמ"ש): 1.65 שניות 
מהירות מרבית: 255 מייל/שעה (410 קמ"ש) 
 
ויז'ן גראן טוריסמו רודסטר של יגואר 
נחשפה במרץ 2021, זמינה בגראן טוריסמו 7 
קו הינע: 3 מנועים חשמליים, AWD 
הספק: 1,020 כ"ס (750 קו"ט) 
0-60 מייל/שעה (0-95 קמ"ש): < 2 שניות 
מהירות מרבית: > 200 מייל/שעה (320 קמ"ש) 
 
יגואר- מורשת יגואר, של עיצוב אלגנטי וביצועים עוצרי נשימה, הלהיבה את העולם וגרמה לו הנאה
ועונג במשך יותר מ-80 שנה. כיום, משפחת יגואר המדורגת ברמה העולמית, כוללת את רכבי הסלון
עטורי הפרסים XE, XF ו-XJ, מכונית הספורט הדרמטית F-טייפ, רכב השטח F-פּייס בעל הביצועים
הגבוהים – שהוא הרכב

הנמכר במהירות הגבוהה ביותר אי-פעם, רכב השטח E-פּייס הקומפקטי ובעל הביצועים הגבוהים,
וכן I-פּייס – רכב השטח בעל הביצועים הגבוהים שכולו חשמלי ואשר זכה בתואר הרכב העולמי
לשנת 2019, ומעמיד את יגואר בחזית הקדמית של מהפכת הרכב החשמלי. 
הצוות המקצועי של מעצבים, מהנדסים וטכנאים של יגואר SV בקבוצת "פעולות רכב מיוחדות"
מחויבים להעצים את הביצועים ואת תכונות היוקרה של רכבי יגואר. המגוון הנוכחי של רכבי יגואר
SV כולל את F-פּייס המדורג במדד רכבי יגואר ואת XE SV פרויקט 8. 

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים