3

לייקים

רשת נאוטיקה פותחת את הסניף קונספט החדש בעופר גרנד קניון חיפה

הסניף יכלול לראשונה קטגוריות חדשות של המותג בארץ בין היתר: הנעלה, הלבשה תחתונה, תיקים, ארנקים ועוד ...

שתפו:

רשת נאוטיקה פותחת את הסניף קונספט החדש בעופר גרנד קניון חיפה

הסניף יכלול לראשונה קטגוריות חדשות של המותג בארץ בין היתר: הנעלה, הלבשה תחתונה, תיקים, ארנקים ועוד ...

שתפו:

רשת אופנת נאוטיקה, מקבוצת בריל, פותחת את הסניף הראשון בקונספט החדש  בעופר גרנד קניון חיפה, מקבוצת קניוני עופר, בהשקעה הנאמדת בכ– 500 אלף ש"ח  

הסניף  החדש של נאוטיקה משתרע על שטח של כ 85 מ"ר,  הוא עוצב בקונספט חנויות המותג בעולם וכולל לראשונה בישראל מגוון רחב של פרטי אופנה, הנעלה ואקססורייז, לנשים גברים וילדים.

החנות החדשה  ממקוממת בקומה השנייה של הקניון ועוצבה ברוח והשראת המותג, על פי הסטנדרטים הבינלאומיים של המותג, בדומה לחנויות בחו"ל.

לדברי ניר ברקן מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה: "אנו שמחים  להשיק עוד חנות של  מותג בינלאומי מוביל, וזאת במסגרת השינויים והרחבת תמהיל החנויות   בקניון". עוד מסר ברקן: "אנו  עומדים בפני שינויים נוספים ומותגים חדשים שיכנסו במהלך השנה הקרובה לגרנד קניון חיפה". 

דן איתמור מנכ"ל SBN המייבאת ,משווקת ומפעילה בין היתר  את נאוטיקה בישראל: "לאחר שנחתם הסכם זיכיון למשך 20 שנה נוספות עם המותג הבינלאומי וקבלת הזיכיון לקטגוריות חדשות של המותג כגון: נעלים, הלבשה תחתונה, בגדי ילדים, בגדי נשים, תיקים, ארנקים וחגורות,  ובמסגרת ההתרחבות והפיתוח של המותג בישראל,  החברה פותחת כסנונית ראשונה לקראת פתיחות נוספות את הסניף בקונספט החדש של המותג נאוטיקה".

"עופר גרנד קניון חיפה"  הנחשב למוביל באזור בחיפה ובצפון הארץ. הוא משתרע על שטח מסחרי נטו של  54,275 מ"ר עם  270 עסקים, בתמהיל רחב של כל ענפי המסחר: אופנה, הנעלה, ספורט, תכשיטי יוקרה, אקססוריז, אופטיקה, קוסמטיקה ובישום, מכון כושר, מרפאות ומשרדים.   הקניון   כולל 3 קומות מסחר ומגוון רחב ומוביל של בתי אופנה בינלאומיים לצד מותגים ישראליים מובילים כגון: H&M, הודיס, זארה, רנואר, קסטרו, מנגו, נאוטיקה , גס המשביר לצרכן, אמריקן איגל, אימפוריום, טימברלנד, גולברי,  מאניה ג'ינס, אפרודיטה, טופ טן, אלדו, עמנואל, וכו'… בקניון כ 17  אולמות קולנוע חדשים , אשר משדרגים את הקניון ומשלימים את חווית הקנייה ללקוחותיו.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים