1

לייקים

הדרך לעור מושלם

5 טעויות הטיפוח הנפוצות והפתרונות

שתפו:

הדרך לעור מושלם

5 טעויות הטיפוח הנפוצות והפתרונות

שתפו:

סיבות רבות גורמות לעור להיראות פחות טוב מכפי שהוא יכול להראות. אם אתם מסתכלים במראה וחושבים שהעור צריך להיראות טוב יותר או אם אתם מתחילים להטיל ספק במוצרים, בשגרת הטיפוח, בתזונה ואולי אפילו בגנטיקה, אתם כנראה לא לבד. יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות שישפרו את מראה העור שלכם ודברים שאתם יכולים לעשות שעלולים לעשות בדיוק ההיפך.

לורה צ'אקון-גארבטו, קוסמטיקאית מוסמכת ויועצת לחברת הרבלייף מסבירה מהם 5 הטעויות הנפוצות בטיפוח העור וכיצד להימנע מהם:

 #1: חיבה למזון מהיר – עור בריא מתחיל בתזונה בריאה. אם אתם אוכלים הרבה מזון מהיר, מרבית הסיכויים שהעור לא ייראה במיטבו. הקפידו על תזונה בריאה ומזינה ותראו במהרה שיפור ניכר, לכן בחנו היטב את התזונה שלכם ונסו להוסיף לתפריט פירות וירקות טריים. התרחקו ממזונות מטוגנים ומעובדים ומחטיפים מתוקים הם גם לא טובים לעור. היו מודעים למה שאתם אוכלים.

#2: אתם חושבים שניקיתם את העור – אבל אתם לא –אתם כנראה מבצעים את הפעולה בכל בוקר וערב, אבל יכול להיות שאתם לא עושים עבודה טובה כמו שאתם חושבים. האם אתם ממהרים? האם אתם באמת מקציפים את הסבון על העור ומנקים היטב? במיוחד כשזה מגיע לאיפור, הנשים שביניכם עשויות להיות מופתעות כמה שאריות נשארות על העור, גם לאחר שהן מנקות את הפנים. איך תוכלו לדעת? יבשו את הפנים במגבת נקייה ולבנה. אם תבחינו בשאריות מייק-אפ, שפתון או מסקרה, לא עשיתן עבודה מספיק טובה.

משתמשות באיפור עמיד במים? ייתכן שתצטרכו להשתמש במסיר איפור כדי לוודא שאתן מסירות את כל שאריות האיפור לפני השינה. מוצרי איפור מסוימים מיועדים להחזיק מעמד כל היום, המשמעות היא שקשה להסירם.  

הקפידו לנקות את העור באופן יסודי. בטווח הארוך, הוא יודה לכם.

#3: רואים פצעון ומשתגעים – כולם סובלים מפצעון מדי פעם. חשוב לטפל נקודתית רק בפצעון ולא בכל הפנים. מוצרים לטיפול בפצעונים עלולים להיות גסים ומייבשים עבור העור, לכן הקפידו לטפל רק באזור הספציפי. שימוש במוצרי טיפול באקנה על כל הפנים ישבשו את האיזון הטבעי של העור , הוא ייצר יותר שומן הנקבוביות יסתמו ויוצרו פגמים נוספים. 

#4: שימוש בתכשירי הסרה (פילינג או טונר) בתדירות נמוכה או גבוהה מדי – העור "משיל" את שכבת תאי העור החיצונית שלו ללא הפסקה. לפעמים, אנחנו עוזרים לו עם תכשירי הסרה שיסלקו את תאי העור המתים ויחשפו את תאי העור היפים והבריאים שמתחת, העור נראה ומרגיש רך וחלק.

אבל שימו לב-  הסרת יתר של תאים מתים עלולה לפגוע במחסום הלחות המגן של העור ההכרחי לשמירה על מראה עור צעיר. בצד השני, יש את מי שאינם עושים זאת מספיק. כשאתם מניחים לתאי העור המתים להצטבר, העור עלול להיראות חסר זוהר ואפרורי. התאים המתים עלולים לחסום את העור ולמנוע ממוצרי הטיפוח לעשות עבודתם ביעילות.

הקפידו על הסרת תאים מתים בתדירות של 1 עד 3 פעמים בשבוע תלוי בסוג העור ותבחינו בשיפור ניכר לעין. אל תגזימו – ומנגד – אל תשכחו.  

#5: לא מניחים את המוצרים בסדר הנכון –בכל שגרת טיפוח יש שלבים שחשוב להקפיד לבצע כדי להבטיח תועלות מקסימליות. חשוב לעקוב אחר ההוראות ולהניח את המוצרים לפי סדר הפעולות. ניקוי הוא השלב הראשון, ואחריו הטונר, הסרום וקרם הלחות.

שימוש במוצרים בסדר לא נכון יגרום להשפעה שלילית או שלא יניב תוצאות רצויות. לדוגמה, לסרום יש יכולת לחדור עמוק יותר לתוך העור בהשוואה לקרם לחות; לכן, יש להניח אותו ראשון. אם תניחו אותו על קרם הלחות, הוא לא יוכל לחדור ביעילות ולעשות את עבודתו.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים