1

לייקים

חופשה מחוץ למסגרת

כשמחירי הטיסות בשיא, רגע לפני החופש הגדול, ובסמוך להסרת מגבלות הקורונה –דיזנהאוז חוברת לבלנדר

שתפו:

חופשה מחוץ למסגרת

כשמחירי הטיסות בשיא, רגע לפני החופש הגדול, ובסמוך להסרת מגבלות הקורונה –דיזנהאוז חוברת לבלנדר

שתפו:

הנוסעים הישראלים יוכלו כעת להזמין חופשה ולשלם עליה עם בלנדר בפריסת תשלומים רחבה מחוץ למסגרת האשראי

חברת התיירות דיזנהאוז ובלנדר טכנולוגיות פיננסיות, הודיעו כי החל מהיום יוכלו לקוחות דיזנהאוז לרכוש חופשות באתר ולשלם עליהן עם בלנדר בפריסת תשלומים רחבה, בהוראת קבע מחוץ למסגרת האשראי. למעשה בכל רכישה של מוצר תיירות בסכום של  1000 ₪ ומעלה, ניתן יהיה לקבל פריסת תשלומים רחבה של עד 36 תשלומים באמצעות blenderPay. לאחר אישור התשלום, המתבצע באופן מידי, סכום העסקה מועבר ישירות אל בית העסק והלקוח משלם בפריסת תשלומים ישירות לבלנדר בהוראת קבע או בכרטיס אשראי מחוץ למסגרת (דרך חשבון הבנק). היתרון המשמעותי ללקוח הוא היכולת לבצע עסקה גדולה בתשלומים מבלי לפגוע במסגרת האשראי וכל זאת באופן דיגיטלי מלא ללא טפסים ובירוקרטיה ובשניות בודדות.

ענף התעופה והתיירות נמצא בצמיחה מואצת מאז דעיכת הקורונה. הביקושים הגבוהים לטיסות הביאו לעליית מחירים שרק הולכת וגדלה. הדבר ניכר בעומסים הכבדים בנמלי התעופה ומחירי חבילות התיירות והטיסות. שיתוף הפעולה של דיזנהאוז ובלנדר יאפשר לקהל הישראלי לרכוש חופשה ולשלם עליה בדרך הנוחה ביותר והמותאמת לתזרים המזומנים של כל אדם. דיזנהאוז הינה חברת תיירות מהמובילות בישראל ומשרתת מאות אלפי לקוחות בשנה, בסניפי ובאתר דיזנהאוז ניתן לרכוש חופשות שונות במגוון רחב של מוצרי תיירות, נופשונים, טיולים מאורגנים, חבילות עיר, חבילות ספורט, חופשות משפחתיות, טיסות, מלונות ועוד.

גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל:

"שיתוף הפעולה עם חברת תיירות מובילה כדיזנהאוז  הנו צעד משמעותי נוסף בשינוי תרבות התשלומים בישראל. כניסת blenderPay לענף התיירות בנוסף לפעילות החברה בענפי החשמל, האלקטרוניקה, המחשבים, הרפואה והאסתטיקה  ממחישה את הצורך של הצרכן הישראלי לפתרון בבואו לבצע רכישות גדולות אנחנו שואפים כי כל קניה גדולה תתבצע באמצעות blenderPay במגוון רחב מאוד של סגמנטים בישראל כשענף התיירות מהווה חלק משמעותי מכך".

חני סובול, מנכ"לית חברת דיזנהאוז:"שיתוף הפעולה עם חברת בלנדר הוא צעד טכנולוגי נוסף של חברת דיזנהאוז להנגשת החופשות לכלל האוכלוסיה. הפתרון של blenderPay  לצד הביקוש הער לחופשות, התייקרות מוצרי התיירות והתחזקות הדולר יאפשר ללקוחות אתר דיזנהאוז את היכולת לרכוש חופשות גם ליעדים רחוקים ואקזוטיים וזאת בפריסת תשלומים נוחה במיוחד ומבלי לתפוס מסגרות אשראי. אנו שמחים להיות החלוצים בענף התיירות המטמיעים את blendrPay ".  

בלנדר מובילה בישראל את תחום ה-BNPL (Buy Now Pay Later), פריסת תשלומים לקניות גדולות בנקודות מכירה, שנמצא בצמיחה מואצת בעולם וגם בישראל באמצעות שירות blenderPay. החברה פרוסה כבר בלמעלה מ-1,800 נקודות מכירה ממגוון רחב מאוד של סגמנטים, החל מתחום האלקטרוניקה והמחשבים, תחום הרכב והדו גלגלי, תחום הטיפולים הקוסמטיים, רפואה קוסמטית, קורסים אונליין, ריהוט לבית ועוד.  כמו כן, בלנדר נמצאת בימים אלה בהליכים סופיים להקמת חברה משותפת עם בנק הפועלים לאשראי בנקודות מכירה. פעילות אשר תרחיב משמעותית את פעילות blenderPay הייחודיות של בלנדר היא היכולת הטכנולוגית והתפעולית שלה לאשר מימון בטווח זמנים קצר ביותר, ללא טפסים ובירוקרטיה באופן שקוף וברור ללקוח באמצעות כליAI  (בינה מלאכותית) ולמידת מכונה. התהליך מתבצע באופן דיגיטלי פשוט כבר בעמדת המכירה כשהלקוח מקבל אישור עקרוני ותמחור בתוך דקות בודדות.

אודות בלנדר:

בלנדר הינה חברת פינטק בינלאומית המספקת אשראי ופתרונות מימון חדשניים לעשרות אלפי לקוחות בהתאם להעדפותיהם וצרכיהם. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה ייחודית ויעילה למתן אשראי, הפועלת באמצעות שיטות וכלים שפותחו על ידי החברה, תוך שימוש  במתודולוגיות, כלים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד. את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, משנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. החברה פועלת בישראל ובאירופה. בינואר 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסת תל אביב.

אודות דיזנהאוז:

חברת דיזנהאוז הוקמה בשנת 1926, כחברת הנסיעות הוותיקה בישראל, סיפורה של דיזנהאוז נרשם תוך כדי התפתחותה של החברה בישראל ועם התפתחותו של המשק בישראל. החברה עברה בעלים שונים מידיים פרטיות, חברות ציבוריות, וקבוצות החזקות, מוזגה ומוזגו אליה פעילויות רבות. אך המותג המוביל דיזנהאוז תמיד נשאר בקדמת הבמה והשוק בישראל. לאורך השנים החברה חיזקה את מעמדה כחברת התיירות הגדולה בישראל במתן שירותי נסיעות ללקוחות עסקיים וכיום משרתת אלפי חברות. כ"חברת התיירות של ישראל" דיזנהאוז מציעה אפשרויות נסיעה וחופשה גם ללקוחות פרטיים עם ההיצע הרחב ביותר כך שכל אחד יוכל למצוא את מבוקשו. באמצעות מאות עובדים מקצועיים ומסורים בעשרות סניפים בפריסה ארצית, דיזנהאוז ממשיכה להוביל ולהתפתח יחד עם ישראל.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים