2

לייקים

YOLO מציגה קולקציות קיץ בהשראה של חופש

YOLO רשת מתנות וציוד לבית הספר

שתפו:

YOLO מציגה קולקציות קיץ בהשראה של חופש

YOLO רשת מתנות וציוד לבית הספר

שתפו:

לכבוד הקיץ שהגיע ואיתו החופש הגדול וחזרתן בענק של החופשות בארץ ובחו"ל, מציגה רשת YOLO קולקציות קיץ צבעונית, כייפיות וטרנדיות לצד מגוון מוצרי DIY וערכות יצירה לכל המשפחה, לחופשה בבית או מחוצה לו, הכל בסטייל המדויק האופייני ל-YOLO. ולראשונה מאז הקמת המותג – גם שת"פים עם יצרנים ואומנים ישראליים בקולקציית PLAY מדליקה במיוחד

קולקציית YOLO INDIGO

בהשראת טכניקת צביעת הבדים היפנית – שיבורי – קולקציית YOLO INDIGO מיועדת לקהל הבוגרות והבוגרים של YOLO עם מגוון מוצרים מדויקים ונכונים שכל בני הנוער רוצים, בעיצוב סופר שיקי, מרענן ואביבי. רגע לפני הקיץ זה הזמן להצטייד במוצרים שעושים אווירה של מיקונוס בניחוח יולואי מושלם. בין המוצרים: תיקי פנאי בטווח מחירים של 49-169 ₪, מגוון ארנקים בטווח מחירים של 19-49 ₪, כלי כתיבה וציוד משרדי בטווח מחירים של 15-49 ₪, בקבוק תרמיולו 500 מ"ל ב- 79 ₪ ועוד. 

קולקציית קמופלאז'

מגוון מוצרי YOLO במיוחד לעונת הקמפינג, טיולי שטח ברחבי הארץ וטיסות מסביב לעולם. החל מבקבוק שתייה תרמי לשמירת טמפרטורת המים ב-79 ₪, דרך משקפת משחק איכותית ב- 39 ₪, מגבת מייקרופייבר מעולה עם יכולות ספיגה מטורפת ב- 55 ₪, ספיקר שטח עם בטרייה נטענת, כבל USB לחיבור הפלאפון ותאורה צבעונית ב- 119 ₪, פנסי יד אישיים ב- 29 ₪ ועוד.

קולקציית PLAY חדשה

בכל שנה עם בוא הקיץ משיקה הרשת קולקציית משחקים, גאדג'טים מגניבים, ערכות יצירה ו-DIY שאין בשום מקום אחר. מוצרים איכותיים, מלאי צבע, מצחיקים ומהממים – רעיונות מושלמים למתנות משמחות במיוחד למגוון גילאים רחב, שכיף לשחק ביחד עם חברים, בני משפחה, להעביר את הזמן בנסיעה, בחופשות או בסופי שבוע.

מגוון המשחקים השנה כולל שת"פ ראשון מסוגו עבור YOLO עם יצרנים מקומיים: הראשון הוא אמן מקומי בשם עופר אדינבורג שמייצר פסלים וערכות הרכבה תלת מימדיות שיצר עבור YOLO ערכות לילדים מקרטון או עץ בדמויות פנדה, חד קרן, כדורגלן, רקדנית ודינוזאור (49 ₪ לערכה). 

השת"פ השני הוא עם חברת המשחקים הישראלית המייצרת ערכה לבניית רובוטים הנמכרת במעל ל-40 מדינות ברחבי העולם ועכשיו בסדרה בלעדית של YOLO משחק הרכבה עם ברגים-אומים, שמפתח חשיבה טכנולוגית ויצירתית, מוטוריקה עדינה והתמודדות עם פתרון בעיות (מחיר ערכות 39-79 ₪).

מעבר לזה, מגוון המוצרים החדשים בקולקציית PLAY כולל ערכות יצירת אוריגמי ב- 19 ₪, ערכות יצירה DIY להכנת מסיכות פנים מגניבות ב- 19 ₪, ערכת יצירה להכנת תיק קנבס עם כיתוב מתחלף ב- 49 ₪, ערכת DIY להכנת חיות מצמר ב- 55 ₪, חוברות שבלונה ב- 35-39 ₪, משחק YOLO פתקים ב- 49 ₪, פצצות אמבטיה ב- 19 ₪, אוזניות אלחוטיות במגוון הדפסים ב-129 ש"ח ועוד.

את כל הקולקציות ניתן להשיג בכל אחד מ 15 סניפי הרשת ובאתר YOLO החדש.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים