1

לייקים

Dynabook משיקה את ׳ספינת הדגל׳ של מחשבי ה- ״14

ה- Portégé X40L-K – בן הלווייה המושלם לעידן העבודה ההיברידית

שתפו:

Dynabook משיקה את ׳ספינת הדגל׳ של מחשבי ה- ״14

ה- Portégé X40L-K – בן הלווייה המושלם לעידן העבודה ההיברידית

שתפו:

המחשב החדש (במשקל 1 ק״ג בלבד) תוכנן ועוצב במיוחד לביצועים ולניידות ומציע תכונות פרימיום בעיצוב אלגנטי

הPortégé X40L-K מותאם בקלות לסביבת העבודה ההיברידית

21 ביוני, 2022  תל אביב, ישראל. דיינבוק (לשעבר טושיבה) מכריזה על Portégé X40L-K, המהווה הרחבה לסדרת הפרימיום המצליחה של החברה. הלפטופ החדש מעוצב אלגנטית ומתוכנן לספק חויית משתמש חלקה וזורמת המותאמת לעידן העבודה ההיברידית. Portégé X40L-K מספק מספר תכונות ייחודיות במארז דק תצורה שעונה על הדרישות התובעניות הכרוכות בעבודה גמישה.

עולם העובדה השתנה לתמיד וכיום חשוב יותר מאי פעם שהלפטופים יאפשרו חעובדים לשתף פעולה, להתחבר ולעבור בקלות מהעולם המוחשי לזה שבאון ליין״, אומר דמיאן ז׳אום, נשיא דיינבוק אירופה. ״אנו מאמינים שעובדים צריכים להרגיש שמעסיקיהם מכירים בהם ומעריכים את הידע שלהם. בכך שהמעסיקים יציידו את העובדים הנבחרים ב׳מילה האחרונה׳ של המערכות המחשוביות  הניידות, הם ללא ספק יחזקו במהלך את המוטיבציה ואת תוצרי העבודה שלהם״.

תכנון לתמיכה בניידות

קומפקטי ביותר ועם משקל של 1 ק״ג בלבד* ועובי של 15.9 מ״מ, ה- Portégé X40L-K משתלב בקלות בחיים בדרכים. המחשב מצוייד בקורא טביעות אצבע המשולב בכפתור ה׳התחל׳ וניתן להתחיל ולעבוד תוך שניות. העובדה שהוא גם מצוייד במסגרת דקה ביותר להגדלת שטח המסך מאפשרת לו לספק את היתרונות של גודל 14” ביחס של 16:10 עם טביעת רגל המזכירה דווקא את זו של מחשבי ה-״13 הפופולריים בשוק. משטח עכבר גדול של 19.6x 85.6  אף מאפשר יתר נוחות ודיוק.

מרכב המגנזיום הקשיח בצבע כחול כהה ׳הייטקי׳ של ה- Portégé X40L-K, מספק ביצועים מרשימים בצד עיצוב עכשווי. המקלדת המוארת מאחור מציעה מקשים עמידים בהרטבה והיותם נמוכים מונעת השארת סימנים על המסך ומקשים ייעודיים מאפשרים גישה מהירה לפונקציות שיחות וידאו.

הדרישות התובעניות של החיים בתנועה אינם מהווים כל בעיה ל- Portégé X40L-K. הוא עמד במבדקים הקשוחים של תו התקן MIL STD 810H שבדקו עמידות בפני נפילות, טמפרטורות קיצוניות, מכות, רעידות ושאר תנאי סביבה נוקשים. כהבעת אמון במוצריה, מעניקה דיינבוק למחשב אחריות – Reliability Guarantee – כך שבמקרה של תקלת חומרה בשנת האחריות הראשונה הלקוחות מקבלים החזר כספי מלא על עלות המחשב וכמובן שהתיקון בחינם במסגרת האחריות**.

אלמנטים אודיו-וידאו לתגבור חוויית המשתמש והאבטחה

ה- Portégé X40L-K עונה על כל הדרישות האפשריות של העובדים שבתנועה באמצעות מגוון כלים מתוגברי AI.  יש לו 4 רמקולי סטריאו עם Dolby Atmos sound שמספקים סאונד רב עוצמה. מיקרופונים הפזורים ב-360 מעלות מאפשקרים קליטת הדוברים מכל כיוון, כך שניתן אמנם לעשות בו שימוש אישי לשיחו ועידה אך גם להפכו ל׳האב׳ לשיחה רבת משתתפים. יכולות הבינה המלאכותית באודיו ובויזואל מצמצמות את ההפרעותומפשרות קיום שיחות גם באתרים מאותגרי סאונד. פונקציית הפחתת הרעשים מסלקת קוחות רקע לא רצויים ואילו המצלמה מתוגברת ה-AI, דואגת לתאורה הנכונה, לטשטוש רקע ומסגור פנים בזמן השימוש בשיחת וידאו.

במצבים בהם צריך להשתמש במחשב לתקופות זמן ארוכות, המחשב מצוייד בתכונת Eyesafe Certified Display, שמגנה על העיניים על ידי הפחתת האור הכחול הנכנס.

ביצועי פרימיום, קישוריות על

כשמדובר על ביצועים, ה- Portégé X40L-K לא מאכזב. הוא תוכנן לעמוד בקטגוריית Intel's exacting Evo

והוא מתוגבר בדור החדש – 12 – של מעבדי אינטל המחוזקים בזכרון LPDDR5 32GB, דו-ערוצי שרץ במהירות 4800MHz, להתמודדות עם המשימות התובעניות ביותר. במקביל, דיסק PCIe Gen4 SSD אולטרה מהר (בנפח של עד 1TB) מספק אחסון נאות. סוללת 4 תאים 65Wh מספקת 11 שעות סוללה שיכולות להחזיק ליום עבודה מלא.

שורה של יציאות לקישוריות, תורמות אף הן לעבודה ההיברידית. 2 יציאות USB-C המצויידות ביכולות Thunderbolt 4 תומכות בהעברת נתונים ותצוגה. בנוסף, שתי יציאות USB 3.2 Type A ויציאת HDMI 2.0, כמו גם Gigabit LAN, שקע מיקרופון אוזניות וחריץ לכרטיסי micro-SD, מותאמים בצורה מושלמת למבנה הדקיק. Wi-Fi 6E ו- LTE אופציונלי מאפשרים עבודה מרחוק אמיתית.

אבטחה ללא פשרות

כשאבטחה היא בראש מעייני כל ארגון, גם ה- Portégé X40L-K עונה לדרישות ה- SecuredPC של מייקרוסופט. המשתמשים יכולים גם להגן על מידע רגיש באמצעות טביעת אצבע והקורא המשולב בכפתור ההפעלה, זאת בשילוב אופציה של אימות זיהוי פנים. המחשב מצוייד גם בתריס לפרטיות המצלמה ובחריץ לנעילה פיזית.

המחשב החדש יהיה זמינן באמצעות חברת ׳מפעיל׳ החל מחודש אוגוסט 2022.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים