2

לייקים

מקסי הלט 2 ליום – מולטי ויטמין ליום מושלם!

מהפיכת המידע של מקסי הלט

שתפו:

מקסי הלט 2 ליום – מולטי ויטמין ליום מושלם!

מהפיכת המידע של מקסי הלט

שתפו:

מה זה?

מקסי הלט Two Complete הינו מוצר נוסף בסדרת מוצרי מולטי ויטמינים המיוחדת של מקסי הלט. כשמו כן הוא: טו – שניים, קומפליט – שלמות. עם רק שתי כמוסות ליום תקבלו את כל הטוב שמולטי ויטמין מציע. בנוסף הוספנו תרכובת עוצמתית של מזון על בשילוב של נוגדני חמצון עם חומצות אמינו הכוללות בין השאר: ל – טאורין, לוטאין, תמצית רימון, תמצית תה ירוק, תמצית קינמון, פיקנוגונול, אבקת אסאי ולקטוביצילוס אסידופילוס! משלובים באיזון נכון ומדויק ומטרתם לספק השלמה תזונתית ולתמוך בבריאות הגוף.

למה זה טוב?

הגוף שלנו זקוק למגוון רחב של ויטמינים ומינרלים על מנת לגדול, להתפתח ולהישאר בבריאות. הנכון ביותר הינו לצרוך את כל אותם רכיבים חיוניים באמצעות תזונה נכונה ומותאמת הכוללת את כלל המזונות שהגוף שלנו צריך, כמו: פירות וירקות, דגנים מלאים, חלבונים ושומנים בריאים. בפועל אורח החיים המודרני, העמוס והמלא טרדות מפריע לנו פעמים רבות לצרוך את כל רכיבי התזונה החשובים לנו כל כך. כמו כן מוצרי המזון היום פחות מזינים מבעבר עקב תהליכים של שימור, הדברה ועוד. מולטי ויטמין מספק שלל ויטמינים ומינרלים חיוניים שיכולים לעזור למלא פערים בתזונה ולתמוך בבריאות הכללית שלנו וכך מתאפשר לגוף לחפות על החסרונות שמתרחשים כאשר הוא אינו מקבל את החומרים שהוא צריך באמצעות התזונה.

כמה?

בהעדר הוראת רופא או תזונאי, המנה המתאימה היא שתי כמוסות ביום עם הארוחות.

המידע איננו המלצה רפואית. מקסי הלט מחויבת להביא את המידע לך את המידע המקצועי והאמין ביותר. למידע נוסף התקשרו לקו הבריאות של מקסי הלט שמספרו 1800.802.803

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים