1

לייקים

רשת "שוק מהדרין" מציגה: מבצעי תינוקות – במחירי בייבי

שורה של מבצעים חסרי תקדים על מגוון מוצרי תינוקות, במחירים שעוד לא היו

רשת "שוק מהדרין" מציגה: מבצעי תינוקות – במחירי בייבי

שורה של מבצעים חסרי תקדים על מגוון מוצרי תינוקות, במחירים שעוד לא היו

שתפו:

רק ברשת "שוק מהדרין": שורה של מבצעים חסרי תקדים על מגוון מוצרי תינוקות, במחירים שעוד לא היו. הכשרויות הכי מהודרות והמחירים הכי זולים והכל הכי קרוב לבית.


ב"שוק מהדרין" מציגים מבצעים חסרי תקדים כשהם מובילים את עולם המבצעים במגזר החרדי עם הנחות והטבות ענק. השבוע תמצאו בסניפי "שוק מהדרין" מבצעים חסרי תקדים על מוצרי תינוקות. ברשימת המבצעים הארוכה ניתן למצוא מגוון מוצרי תינוקות במחירי ריצפה השווים לכל נפש.


כך למשל: 4 מארזי חיתולי פמפרס פרימיום רק ב- 100 ₪, 4 מארזי חיתולי פמפרס בייבי דריי רק ב- 90 ש"ח, 3 מארזי חיתולי "האגיס" רק ב -90 ₪, 2 יח' מטרנה 700 ג"ר מהדרין אקסטרה קייר רק ב- 90 ₪, 2 יח' סימילאק למהדרין 900 ג"ר רק ב 125 ש"ח, בקנייה מעל 100 ₪ מוגבל למימוש 1.


אם לא די בזה, ברשימת המבצעים על מוצרי התינוקות ניתן גם למצוא: 2 מארזי חיתולי "האגיס" אקסטרה קייר לרך הנולד רק ב-55 ש"ח, 2 יח' דייסת מטרנה 200 ג"ר רק ב 20 ₪, 2 יח' קרם בייבי כיף 100 מ"ל רק ב- 20 ש"ח, אבקת כביסה, 3 ק"ג של "תינוקלין" רק ב-34.9 ש"ח, 3 מארזי רביעיית מגבונים לחים "תולי" רק ב-25 ₪, 4 יח' מחית פירות פרינוק רק ב 18 ₪.


יצוין כי רשימת המבצעים ארוכה וישנם עוד עשרות מוצרים שנמכרים במחירי ריצפה. רשימת המבצעים תימשך רק עד ליום שישי הקרוב, כאשר מי שיגיע לסניפי "שוק מהדרין" הפזורים בערים יוכלו ליהנות מחוווית קנייה וממבצעים חסרי תקדים. אז למה אתם מחכים? גשו כבר עכשיו לסניף הקרוב לביתכם ותהנו ממחירים שלא תמצאו באף מקום אחר.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים