1

לייקים

טרנד חדש בתחום עיצוב הבית: ממוצר פונקציונאלי לרהיט עיצובי! 

החידושים, הטרנדים והעיצובים החדשים בתחום דלתות הכניסה ודלתות הפנים

טרנד חדש בתחום עיצוב הבית: ממוצר פונקציונאלי לרהיט עיצובי! 

החידושים, הטרנדים והעיצובים החדשים בתחום דלתות הכניסה ודלתות הפנים

שתפו:

לרגל 'עונת מעברי הדירות' ו'עונת השיפוצים': משפחה ממוצעת בישראל מחליפה מידי 7 שנים את דלתות הפנים.  מנעד המחירים רחב מדלת כניסה ממתכת מחיר החל 3900 ₪ ודלתות פנים שמחירם החל מ 1600 ש"ח

לרגל עונת מעברי הדירות והשיפוצים קבוצת חמדיה גרופ, שבבעלותה דלתות חמדיה ודלתות כניסה רשפים,  משיקה את החידושים, הטרנדים והעיצובים החדשים בתחום דלתות הכניסה ודלתות הפנים, כאשר המגמה הבולטת ביותר השנה היא  דלתות שהפכו בבית לרהיט עיצובי משלים, לכל דבר ועניין.

אם בעבר דלתות הכניסה ודלתות הפנים היו מוצר פונקציונאלי, לשמירה על פרטיות, שקט וכו, כיום לעומת זאת הדלת משלימה את ה'טוטאל לוק' של הבית וניתן להשיג בהן גם אמירה עיצובית עדכנית, בצבעים מיוחדים, בעיצובים אישיים וחיפויים המותאמים לעיצוב החלל, המעניקים צביון ומשמעות למראה הבית.

מנתוני קבוצת חמדיה גרופ עולה כי משפחה ממוצעת בישראל מחליפה מידי 7 שנים את דלתות הפנים. מנעד המחירים רחב מדלת כניסה ממתכת מחיר החל 3900 ₪  ומחיר  דלתות פנים  החל מ 1600 ש"ח ומעלה.

לדברי ענת פרץ דוידי סמנכ"לית השיווק של חמדיה גרופ: "השינוי המשמעותי שנעשה בתחום דלתות הבית מתבטא בכך שהדלת נתפסת כיום כרהיט עיצובי המתכתב עם החלל כולו. כל דלת היא אביזר עיצובי ובאמצעות החלפת הדלתות אנו יכולים בדרך מהירה וקלילה לתת ערך עיצובי חדש לבית, בלי לשבור קירות.  לדבריה: "מגמה עיצובית נוספת היא החיבור של הקו העיצובי בין דלת הכניסה לדלתות פנים הבית". 

לרגל עונת מעברי הדירות והשיפוצים  המותג  דלתות חמדיה משיק  סדרת דלתות פנים חדשה:  הייליין –   הדגש בסדרת הדלתות הוא קנט הדלת המגיע במגוון צבעים המתכתבים עם עיצוב הדלת כולה. הקו העיצובי החדש נולד מתוך התבוננות על הדלת בתוך חלל הבית, כך שרוב הזמן דלתות חדרי הבית פתוחות לחלל הפנים הפונה לתוך החדר. הסדרה החדשה מעניקה זווית עיצובית וייחודית לקנט הדלת. הסדרה מגיעה בכ 8 דגמים.  מחיר לצרכן סדרת הייליין החל מ: 2540 ₪   

המותג רשפים משיק לקיץ 2022 את דלת הכניסה MOON, בעלת תפקיד עיצובי ואמירה חדשנית, עם הכניסה לבית. הדלת החדשה בעלת קווים חדים ומינימליסטיים, אלגנטיות נקיה, עיצוב א-סימטרי ומראה דינמי ומסקרן. מדובר בדלת שהיא לא רק פריט פונקציונלי אלא אלמנט עיצובי דומיננטי. ההשראה לעיצוב הסדרה הגיעה מעולמות ההייטק בדמות קווים נקיים, תנועתיות מאורגנת ודיוק רב. המראה המתקבל הוא עתידני וחללי. מחיר לצרכן : 8775 ₪

טיפ קטן ממומחי העיצוב של חמדיה גרופ : למי שכבר משפץ את הבית ומחדש את דלתות הפנים מומלץ לחשוב גם על החלפת דלת הכניסה לבית, שתתכתב עם עיצוב החלל וסגנון הבית החדש בצד החיצוני של הדלת ובצידה הפנימי.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים