3

לייקים

זום: תרגום רב לשוני בזמן אמת

זום הדור הבא: תרגום רב לשוני של פגישות וידאו בזמן אמת ומעבר ל׳חבילות תקשורת אחודה׳ המתאימות לצרכי הלקוחות

שתפו:

זום: תרגום רב לשוני בזמן אמת

זום הדור הבא: תרגום רב לשוני של פגישות וידאו בזמן אמת ומעבר ל׳חבילות תקשורת אחודה׳ המתאימות לצרכי הלקוחות

שתפו:

Zoom One  מציעה ערך נוסף ללקוחות על ידי שילוב פגישות, צ'אט, לוח, טלפון ועוד בפתרון אחד. למערך החדש נוספה תכונה מבוקשת: האפשרות לקבל בזמן אמת כתוביות תרגום רב לשוני (10 שפות)

זום (NASDAQ: ZM) הכריזה על Zoom One – השלב הבא באבולוציה של פלטפורמת התקשורת הפופולרית שלה, שמחלק את ההצעות ללקוחות לשש ׳חבילות׳ תקשורת מודולריות. למערך החדש נוספה בחלקו תכונה מבוקשת: האפשרות לקבל בזמן אמת במהלך ביצוע השיחות תרגום מאנגלית ל-10 שפות, כמו גם מאחת השפות לאנגלית (התרגומים מופיעים בכתוביות בתחתית המסך).

לדברי גרג טומב, נשיא זום, מדובר בהמשך האמונה בפשטות, קלות ונוחות התפעול של זום. ״Zoom One היא שלב נוסף במעבר של זום מהיותה אפליקציית פגישות לפלטפורמת תקשורת אחודה. ה׳מוצר׳ החדש מכניס תחת גג אחד פגישות וידאו, צ'אט, לוח דיגיטלי מחיק, טלפון אינטרנטי ועוד, לפתרון ארוז אחד, מאובטח וניתן להרחבה. החוויה האינטואיטיבית של Zoom One, שנבנתה למטרות עבודה משותפת, הופכת משימות לאוטומטיות, מפשטת את הניהול ומאפשרת למשתמשים לעבוד מכל מקום, כך שהלקוחות יכולים להתמקד בבניית העסקים שלהם״.

לקוחות יכולים לבחור מעתה בין שש חבילות תקשורת בהתאם לצרכיהם. כך, לדוגמה, Zoom One Basic מספקת פגישות זום בחינם של 40 דקות לעד 100 משתתפים וכעת היא כוללת גם את פתרון הצ'אט מחוץ לפגישה של זום, תמלול בזמן אמת ואת הלוח המחיק הווירטואלי החדש והמשופר של זום לעבודה סינכרונית וא-סינכרונית. התוכניות Pro ו-Business מספקות פגישות ללא הגבלה למשתתפים נוספים (עד 300 במקרה של גרסת ה-Business), כמו גם הקלטת ענן. תוכנית Business Plus מוסיפה את Zoom Phone Pro עם שיחות אזוריות בלתי מוגבלות ותוכנת התרגום החדשה ותוכנית ה-Enterprise מאפשרת את כל אלה בנוסף לתכונות דוגמת שימוש בוובינרים עם תמיכה ביותר משתתפים. כל התוכניות החדשות זמינות לרכישה מקוונת, כשהתמחור הפשוט ממזער את הצורך בתוספות ומקל על תמיכה בצרכים עסקיים עכשיו ובעתיד.

בשלב ההשקה כלולות ברשימת השפות המתורגמות דו-כיוונית (לבחירה): סינית, יפנית, הולנדית, צרפתית, אנגלית, גרמנית, איטלקית, ספרדית, קוריאנית, רוסית ואוקראינית. שפות נוספות יתוספו בהמשך. כדי להנות מתכונת התרגום החדשה, לקוחות Zoom One צריכים לשדרג לאחת הגרסאות הבאות: Zoom One Business  Plus או Zoom One Enterprise Plus.

במקביל הודיעה זום על הזמינות הכללית של Zoom Apps Software Development Kit, המספק למפתחים את המשאבים ותשתית התמיכה הדרושים לבניית אפליקציות זום בתוך לקוח זום. עם השקת ה-SDK לאפליקציות זום, פלטפורמת המפתחים של זום ממשיכה להתרחב ולהציע למפתחים דרכים חדשות לשלב תקשורת וידאו ושיתוף פעולה ביצירותיהם.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים