1

לייקים

ליברה משיקה ביטוח נסיעות דיגיטלי לחו"ל

רגע לפני חופשת הקיץ: ביטוח נסיעות דיגיטלי לחו"ל

שתפו:

ליברה משיקה ביטוח נסיעות דיגיטלי לחו"ל

רגע לפני חופשת הקיץ: ביטוח נסיעות דיגיטלי לחו"ל

שתפו:

תשלום התביעה יועבר ישירות לכרטיס האשראי של המבוטח כבר בתום הדיווח.

שירות התייעצות און ליין מכל מקום וזמן בעולם עם צוות רופאים ישראלי.

תהליך רכישה דיגיטלי מקוצר ללקוחות חוזרים – עדכון יעד ותאריכים בלבד

כיסוי ביטול/קיצור נסיעה כולל מקרי קורונה

אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית ליברה חברה לביטוח, מסרה: "ליברה ממשיכה לפתח מוצרים שיביאו בשורות צרכניות לציבור, כחברה דיגיטלית פיתחנו מוצר טכנולוגי וחדשני בכל היבטיו, משלב הרכישה, דרך דיווח התביעה ועד התשלום אשר מועבר לכרטיס האשראי מיד בתום הדיווח וכל זה ללא כרטיס נוסף. המוצר החדש יהיה נגיש וידידותי ויקל את התהליך שלרוב דורש הליכים בירוקרטיים או כרטיס פיזי. היתרון הטכנולוגי בא לידי ביטוי גם ברכישות חוזרות, שם המבוטח מתבקש לעדכן יעד נסיעה ותאריכים בלבד, דבר המקל על תהליך הרכישה ומקצר אותו משמעותית עבור המבוטח החוזר".

חברת הביטוח ליברה, שמאז הקמתה לפני כארבע שנים, שינתה את פני ענף הביטוח בישראל והובילה מהפכות צרכניות ביניהן מהפיכת הניודים בביטוח הרכב, שינוי מודל התמחור בענף לתמחור מבוסס קילומטראז', ביטוח לחיות מחמד עם תשלום תביעות און ליין ועוד. הודיעה הבוקר על כניסתה לתחום ביטוח נסיעות לחו"ל,  תחום שהביקוש אליו התאושש וחזר לקדמותו בחודשים האחרונים, לאחר  הסרת מגבלות הקורונה, ומבטיחה לצרכנים מהפכה גם בתחום זה: ביטוח נסיעות לחו"ל של ליברה מונגש בדיגיטל מקצה לקצה ותשלומי התביעות יועברו היישר לכרטיס האשראי של המבוטח, ברגע הדיווח. בעת הצורך, המבוטח יכול להתייעץ עם גורמי רפואה ישראלים בכל מקום וזמן שירצה בצורה קלה ופשוטה בדיגיטל.

כחלק מהאסטרטגיה של "ליברה" לרכישה דיגיטלית קלה וידידותית גם ביטוחי הנסיעות לחו"ל ירכשו באמצעות אתר האינטרנט של החברה, כאשר מבוטחים אשר מבצעים רכישה חוזרת לנסיעות הבאות ייהנו מתהליך דיגיטלי מקוצר, הכולל עדכון יעד ותאריכי נסיעה בלבד.

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל כוללת: כיסוי להוצאות רפואיות, ביניהן הוצאות רפואיות בעת האשפוז; פינוי לבית חולים; פינוי אווירי ו/או ימי; הטסה רפואית לישראל; הוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז; תרופות מרשם; טיפול חירום בשיניים, וכן החזר הוצאות מיוחדות בחו"ל, הכוללות הוצאות עקב שהות בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח, הטסת מלווה ושהייה במקום אשפוזו של המבוטח בחו"ל, הריון עד שבוע 12 שאובחן לראשונה בחו"ל, וכן כרטיס טיסה חזרה למבוטח.

מעבר לטיפולים הרפואיים, ניתן לרכוש גם כיסויים נוספים: כיסוי לנזק או אובדן לכבודה, החזר הוצאות במקרה של איחור בהגעת המזוודה. כיסוי למקרה של גניבת טלפון נייד , מצלמה או מחשב נייד. הביטוח כולל גם כיסוי למקרה של ביטול או קיצור הנסיעה, גם במקרים של קורונה.

חברת הביטוח הדיגיטלית "ליברה" היא חברה ביטוח ציבורית שהוקמה בסוף שנת 2017, קיבלה רישיון מבטח במאי 2018 והונפקה לציבור ביוני 2021. החברה קמה במטרה לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח לטובת הצרכנים, והיא משווקת ביטוחי רכב חובה ורכב רכוש, ביטוחי דירה, ביטוח עסק וכעת גם ביטוח חיות מחמד. החברה הוקמה ומנוהלת על ידי אתי אלישקוב, בעלת השליטה בחברה (44.23%).

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים