1

לייקים

סדרת ניקויים לפנים על טהרת החומצה הגליקולית

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת רויטליפט

סדרת ניקויים לפנים על טהרת החומצה הגליקולית

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS מרחיב את סדרת רויטליפט

שתפו:

לוריאל פריז – מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטי-אייג'ינג רויטליפט ומשיק סדרת ניקויים לעור הפנים, הכוללת טונר מי פנים וג'ל ניקוי עם אפקט פילינג עדין. הסדרה מועשרת בחומצה גליקולית – רכיב פילינג דרמטולוגי, המסייע בניקוי יסודי של העור ומעניק מראה עור חלק וזוהר יותר.

טונר– מי פנים לאפקט פילינג לשימוש יום יומי, מתאים לכל סוגי העור

טונר המכיל 5%  חומצה גליקולית טהורה למראה עור חלק וזוהר ב- 30 שניות. בנוסף, מכיל תמצית אבטיח תמצית משולבת בפורמולה לטיפוח הפנים, בהשראת סטנדרט הזהב של רופאי העור לפילינג מקצועי. הרכיב נמצא בריכוז של 5% המעניק יעילות אופטימלית.

תוצאות נראות לעין:

תוך 30 שניות: העור נראה טוב יותר. מראה העור חלק וקורן.

תוך 4 שבועות: מרקם העור נראה מעודן יותר. מראה פגמי העור מופחת.

תוך 8 שבועות: מסייע בהפחתת מראה הכתמים.

הוראות שימוש:

לאחר ניקוי עור הפנים ולפני מריחת קרם טיפוח על עורך. יש לנער היטב לפני השימוש ולשים מהנוזל על פד צמר גפן .יש להשתמש בקרם המכיל 30 SPF לפחות בבוקר לאחר השימוש. יש להימנע מחשיפה לשמש גם אם נעשה שימוש בתכשיר הגנה.

ג'ל ניקוי לחידוש העור 3.5% חומצה גליקולית, פילינג עדין המעניק מראה עור חלק ומראה גון עור אחיד – מתאים לכל סוגי העור ומעניק אפקט הארה לעורך, בעל מרקם חלק, לא גרגירי. רכיב פעיל המוכר כפילינג יעיל להסרת תאי עור מתים. באופן מיידי: העור בעל תחושה רכה יותר ובעל מראה חלק ומואר יותר. יום אחר יום: מסיר תאי עור מתים, העור נראה חלק ומראה גון עור אחיד יותר. לשימוש כל בוקר וערב, מרחי כמות קטנה על עור לח ועשי את החומר בתנועות סיבוביות. שטפי היטב עם מים.

מחיר מומלץ לצרכן: 40 ש"ח

מחיר מבצע השקה: 29.90 ש"ח

חומצה גליקולית – רכיב עוצמתי בשגרת הטיפוח – באדיבות ד"ר גילה אייזמן נלקנבאום, דרמטולוגית והיועצת המדעית של מותג הטיפוח לוריאל פריז: "החומצה הגליקולית תורמת ליצירת עור קורן יותר ונמצאת במוצרי טיפוח המיועדים לטיפול בעור עמום, במרקם לא אחיד או נוטה לאקנה, ויש לה סגולות אנטי אייג'ינג מוכחות. החומצה הגליקולית בעלת מולקולה קטנה יחסית ולכן נספגת בקלות בעור. היא גורמת לפירוק החומר הבין תאי בשכבות העליונות של העור ועל ידי כך לפילינג (קילוף) של שכבות אלה ולהסרת תאים מתים, ניקוי וחידוש העור."

להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים