1

לייקים

בדרך לחופה עוברים בלאומי

גם 50,000 ₪ בהלוואה ללא ריבית - וגם עד 225,000 ₪ בהלוואת מתחתנים נוחה ומשתלמת במיוחד

שתפו:

בדרך לחופה עוברים בלאומי

גם 50,000 ₪ בהלוואה ללא ריבית - וגם עד 225,000 ₪ בהלוואת מתחתנים נוחה ומשתלמת במיוחד

שתפו:

חתונה בראש שקט עם לאומי: עם תחילת עונת החתונות של הקיץ, לאומי מציע למחתנים ולמתחתנים הטבה כפולה ומשתלמת במיוחד: גם הלוואה של 50,000 ₪ ללא ריבית בפריסה ל-50 תשלומים לפותחים חשבון ולמעבירי משכורת, וגם הלוואה ייחודית של עד 75,000 ₪ בנפרד להורי החתן, הורי הכלה ולזוג הצעיר, כלומר סך הכול הלוואה לחתונה של עד 225,000 ₪, בפריסה נוחה ומשתלמת במיוחד.  

ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים בלאומי, מציין כי מדובר בהטבות שהותאמו במיוחד לצרכי המחותנים והזוג הצעיר, הנדרשים להוציא בתקופה קצרה סכומים משמעותיים לכיסוי הוצאות החתונה, שבת חתן, שבע ברכות, נדוניה והשלמת צרכי הבית החדש. "מתוך היכרות עם צרכי המשפחה בתקופת נישואי הצאצאים, והנוהג לפתוח חשבון עו"ש סמוך למועד החתונה, אנו מציעים הטבה כפולה: גם הלוואה ללא ריבית בפריסה נוחה במיוחד לכל מי שפותח חשבון אצלנו ומעביר משכורת חדשה, וגם מסלול ייחודי המאפשר למחותנים ולזוג לקחת הלוואה משמעותית בפריסה נוחה ובתנאים טובים, כך שיוכלו לצאת לחופה ברגל ימין ובמזל טוב", אומר חסדיאל.

העמדת הלוואה ותנאיה כפופים לקריטריונים הנהוגים בבנק ובכפוף לשיקול דעתו. האמור לעיל בתוקף עד 31.12.2022 – ז' טבת תשפ"ג. יש לציין כי בהלוואה ללא ריבית,  ההלוואה אמנם נושאת ריבית קבועה, אך הלקוח יזוכה בסכום הריבית מדי חודש, בכפוף לעמידה בתנאים המזכים. פרטים מלאים ומחייבים בסניפי לאומי ובאתר הבנק.  

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים