1

לייקים

קופצים בחצר עם אנרג'ים ספורט

טרמפולינות איכותיות במגוון גדלים, שישדרגו את החצר ויהוו פעילות מהנה לילדים

שתפו:

קופצים בחצר עם אנרג'ים ספורט

טרמפולינות איכותיות במגוון גדלים, שישדרגו את החצר ויהוו פעילות מהנה לילדים

שתפו:

אנרג'ים ספורט, יבואנית ציוד הכושר והספורט הגדולה בישראל מציעה טרמפולינות איכותיות במגוון גדלים, שישדרגו את החצר ויהוו פעילות מהנה לילדים, לחברים המתארחים ולכל בני המשפחה בחופש הגדול ובימי הקיץ.

טרמפולינה הוא מוצר חובה בכל בית עם חצר. היא מציעה שעות רבות של בילוי והנאה ומשלבת פעילות גופנית בריאה. בחברה מציעים שלל סוגי טרמפולינות משני מותגים איכותיים עיקריים. הראשון הוא 2VO, המציע את סדרת JUMP הכוללת טרמפולינות המגיעות במגוון גדלים, החל מקוטר של 180 ועד 144 סנטימטרים. בין יתרונותיהן, הטרמפולינות מאובזרות בקפיצי אל חלד, רגליים במבנה כפול ליציבות משופרת, רשת בטיחות עם רוכסן תעשייתי ומשטח קפיצה עמיד לקרינת UV. בנוסף, כוללות סולם עלייה וסל לאחסון נעליים. לטרמפולינות תו תקן גרמני ממכון TUV הנחשב. טווח מחירים: 1,250- 3,990 שקלים.

מותג האיכות השני הוא המותג הניו זילנדי SPRINGFREE, אשר יצר מהפכה בתחום הטרמפולינות עם כאלו חזקות ובטיחותיות במיוחד. טרמפולינות המותג יוצרו לאחר ניתוח מעמיק של האזורים המסוכנים בטרמפולינה המסורתית ונטרולם בחוכמה באמצעות עיצוב חכם יותר. כך, את הקפיצים מחליפים מוטות פלסטיק שמספקים את הגמישות ומסודרים בצורה שלא באה במגע עם הילד הקופץ, כך שלא יוכל להיפצע מהם. משטח הקפיצה בהן מגיע עד הרשת ולא עד הקפיצים, מה שיוצר שטח קפיצה מקסימאלי. המוטות שמחזיקים את הרשת בנויים בצורת קשת והסיכוי שהילד יתנגש ויפצע מהם קטן משמעותית. כמו כן, העומס המירבי בטרמפולינות המותג גבוה בהרבה מטרמפולינות רגילות והן מחזיקות שנים רבות קדימה. ייחוד נוסף של טרמפולינות המותג הוא בצורתן, שמגיעה כטרמפולינה עגולה, אובאלית ואף מרובעת לבחירה! טווח המחירים: 6,990- 9,990 שקלים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים