2

לייקים

מוכנים? כך תתחילו עוד השנה לרכוש מקצוע מבוקש כעובדים סוציאליים

הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון פותח מכינה מקוצרת לקראת תואר ראשון בעבודה סוציאלית

מוכנים? כך תתחילו עוד השנה לרכוש מקצוע מבוקש כעובדים סוציאליים

הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון פותח מכינה מקוצרת לקראת תואר ראשון בעבודה סוציאלית

שתפו:

רוצים קריירה שרואה את הסיפור מאחורי כל אדם? כבר ספרתם 30 שנים להולדתכם? חסרים לכם כמה מספרים בבחינות הבגרות? יש לנו מה לספר לכם: הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון פותח מכינה מקוצרת לקראת תואר ראשון בעבודה סוציאלית. 3 חודשי הכנה – ובשנה"ל הקרובה אתם סטודנטים

אם אתם שואפים לפרנסה ברווח, תואר אקדמי ממוסד מוערך הוא כמעט בגדר חובה. אבל ההחלטה להתחיל ללמוד אינה קלה. המון שאלות בוודאי מנקרות לכם בלב: איך אצליח להשקיע ולעמוד בדרישות? האם אוכל לשלב את הלימודים עם סדר היום שלי, עם חיי תורה וחיי משפחה? מה עם העלויות? כמה זמן כל זה ייקח? ובכלל – מה ללמוד? איזה מקצוע יתאים לכישוריי ויעניק לי עבודה בטוחה ומספקת?

הקמפוס החרדי במכללה האקדמית אשקלון מציע תשובה מצוינת אחת לכל השאלות: תואר ראשון בעבודה סוציאלית, עם מכינה ייעודית מקוצרת לבני 30 פלוס. גם מקצוע מכובד עם שליחות וייעוד, שכר נאה וביקוש גבוה בפרט בציבור החרדי, וגם מכינה שתכשיר אתכם להתחיל בלימודי התואר כבר בשנת הלימודים הקרובה, אם חסרים לכם ציוני בגרות או פסיכומטרי כדי להתקבל לאקדמיה.

מדובר בשלב מקוצר והכרחי לחרדים רבים המבקשים להיות עובדים סוציאליים. בתוך כ-3 חודשים ממוקדים, בלימודי ערב של 3 פעמים בשבוע, אתם משלימים את כל הפערים ומגיעים מוכנים ללימודי התואר. את שנת הלימודים האקדמית הבאה אתם כבר פותחים כסטודנטים מן המניין, על המסלול הבטוח לעיסוק רווחי וערכי, הגשמה עצמית עצומה ותרומה משמעותית לקהילה.

נרשמתם למכינה? חסכתם שנה

בימים אלה נשלמות ההכנות לפתיחת המכינה המקוצרת לבני 30 פלוס ללימודי עבודה סוציאלית, וזוהי קריאה אחרונה בהחלט למי שרוצה להספיק ולהתחיל את התואר כבר השנה. בקמפוס החרדי, ימי ושעות הלימוד מקנים גמישות מירבית בשגרת יומכם, המתחם הנפרד מאפשר לכם לשמור על אורחות חייכם, ושכר לימוד מוזל בתעריף אוניברסיטאי לצד שלל מלגות מסייעים לכם לעבור את התואר בקלות, גם כלכלית.

התואר בעבודה סוציאלית של האקדמית אשקלון מקיף מגוון תחומים המבוקשים מאוד בשוק העבודה. הוא נחשב לאחת מתוכניות ההכשרה הטובות ביותר בתחום, וזוכה להעדפה בקרב מעסיקים רבים ומובילים במשק. צוות הקמפוס מלווה אישית כל תלמיד ומזניק את אחוזי ההצלחה וההשמה של הבוגרים – בהם כאלה הנקלטים לעבודה אף תוך כדי הלימודים.

מה עוד מחכה לכם בקמפוס החרדי? כיתות לימוד חדישות, מצוידות ונפרדות (לגברים בגן יבנה סמוך לשכונות החרדיות באשדוד, ולנשים באשקלון), אווירה שמורה ונעימה, מבחר מכינות לכל גיל וצורך, ולימודי תואר ראשון במבחר תארים עדכניים. ביניהם: מדעי המחשב (עם התמחות באבטחת מידע – סייבר), כלכלה וניהול, סיעוד, וכאמור – עבודה סוציאלית.

המכינה לתואר בעבודה סוציאלית תתחיל לפעול בתמוז הקרוב, ותחסוך לכם שנה אקדמית שלמה בדרך למקצוע מצוין. אם תפסתם עד כמה זה כדאי, כדאי שתתפסו את ההזדמנות. לפרטים ולהרשמה: 077-804-6547 או [email protected].

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים