1

לייקים

חדש בכללית רפואה משלימה בנוף הגליל: טיפולי אוסטאופתיה

אוסטאופתיה היא שיטת ריפוי המתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות.

שתפו:

חדש בכללית רפואה משלימה בנוף הגליל: טיפולי אוסטאופתיה

אוסטאופתיה היא שיטת ריפוי המתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות.

שתפו:

מרפאת כללית רפואה משלימה בנוף הגליל משיקה שירות חדש ומעתה מציעה גם טיפולי אוסטאופתיה, המצטרפים לטיפולים שמוצעים במקום:  דיקור סיני, הומאופתיה, טווינא, כירופרקטיקה, נטורופתיה, עיסוי, רפלקסולוגיה ושיאצו.

אוסטאופתיה היא שיטת ריפוי המתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות. האוסטאופת משתמש בשתי ידיו בלבד גם לאבחון המגבלות והחסמים שבגוף וגם לשחרורם. לאוסטאופת היכולת לאבחן היכן מתחיל השיבוש התנועתי הגורם לפגיעה בתפקוד התקין של מכלול מערכות או איברים בגוף. שיבוש זה יכול להיגרם מטראומה או מחלה, מפגם מולד או אפילו מהרגלי תנועה לקויים, ועלול לגרום למגוון בעיות כמו למשל כאבי ראש, בעיות במערכת העיכול, כאבי מחזור, נוזלים באוזניים, בעיות קשב וריכוז ועוד.

מטרת הטיפול האוסטאופתי היא להחזיר את האיזון והתנועתיות לאזור הפגוע ובכך להביא לשיפור בתפקודו ולעודד תהליך של ריפוי עצמי. השיטה פותחה בארה"ב במאה הקודמת על ידי רופא בשם אנדרו טיילור סטיל, שביסס את תורתו על ידע אנטומי ופיזיולוגי, לשם הסרת חסמים מכניים שונים המפריעים ליכולת הריפוי העצמית של הגוף. המטפלת במרפאת כללית רפואה משלימה בנוף הגליל הינה עומר קליין, המתמחה בכאבי ראש, כאבי גב ומפרקים, תינוקות: עצירות, גזים, כאבי בטן, בעיות יניקה, הריון ולידה ועוד.

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

כתובת:

כתובת המרפאה: הגפן 16,נוף הגליל.

14:00-20:00 ימי ב' אחת לשבוע

מס' טלפון: 04-6086702.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים