1

לייקים

מה הבדל בין סוגי הדאורדורנטים וכיצד נבחר נכון?

ט ואנטי פרספירנט הם מוצרי היגיינה הנמצאים בשימוש יומיומי אצל גברים ונשים כאחד.

מה הבדל בין סוגי הדאורדורנטים וכיצד נבחר נכון?

ט ואנטי פרספירנט הם מוצרי היגיינה הנמצאים בשימוש יומיומי אצל גברים ונשים כאחד.

שתפו:

דאודורנט ואנטי פרספירנט הם מוצרי היגיינה הנמצאים בשימוש יומיומי אצל גברים ונשים כאחד. בפתחה של העונה החמה, יצאנו לבדוק:  מהו ההבדל בין המוצרים וכיצד נבחר נכון?

לדברי ד"ר סילבי פואניונק, מומחית ברפואת עור ואסתטיקה ויועצת למותג ליראק פריז:" דאודורנט "רגיל" עוזר לריח הזיעה להתנדף – בין אם שימוש בחיידקים המנטרלים את חיידקי הריח ובין אם באמצעות ריח אחר המחפה על ריח הזיעה. כמות הזיעה לפני ואחרי שימוש בדאודורנט תהיה זהה ( בלטינית: דה – משמש קידומת לביטול כמו "אל", ואודור – ריח. כלומר דאודורנט = אל-ריח). אנטיפרספירנט תפקידו להפחית ואף להעלים את כמות הזיעה, כלומר מניעת זיעה. אין צורך להשתמש בשניהם, כי רובם המכריע של האנטיפרספירנטים הם גם דאודורנטים."

לדבריה: "האנטי פרספירנטים פועלים באמצעות חסימת בלוטות הזיעה, בדרך כלל באמצעות רכיב אלומיניום מזערי, לכן הם נדרשים לתקן מחמיר כמעט כמו של תרופה,  דאודורנטים משווקים כתכשיר קוסמטי בדומה לבושם ."

אנטי פרספירנטים ל 24 – 48 שעות הם מוצר מבוקש מאוד ומתאימים מאוד למטיילים, אלו היוצאים לקמפינג ואנשים הנמצאים ימים בשטח, ללא גישה למקלחת סדירה  שימוש במוצרים אלו ימנעו  כמויות זיעה הגורמות לאורך זמן לגירויי בעור , לתחושה דביקה ולא נעימה ולריח זיעה. כמו כן, דאודורנט אנטי פרספירנט ל 48 שעות יכול לשמש לא רק לבתי השחי, אלא גם למקומות מועדים לשפשפת כמו ירכיים כפתרון נקודתי ( לא לשימוש קבוע)."  

לגבי האלומיניום שבאנטי פרספירנטים אומרת ד"ר פואניונק: " בשנים האחרונות יצאו קולות המגנים את השימוש באנטי פרספירנטים בגלל רכיב האלומיניום. באופן חד משמעי ושאינו משתמע לשתי פנים, מינהל התרופות האמריקאי, ה FDA, שלל כל קשר בין מקרי סרטן או מחלות אחרות ובין שימוש באנטיפרספירנטים, כמויות האלומיניום הינן מזעריות וכמעט שאינן משאירות עקבות, חלקם מועשרים בנחושת שהינה מינרל ומעשירה את העור בחמצן ומעורבת בייצור האלסטין המסייע בגמישות העור. לעומת זאת – אנשים הסובלים מהזעת יצר חריפה ומובכים ממנה, מדווחים על קשר ישיר בין שימוש באנטי פרספירנט ותחושה נוחה עם עצמם – וזה, כידוע, משמעותי במיוחד! עם זאת,  דאורדורנטים  מומלצים לשימוש במידה וישנה רגישות לחומרי האנטיפרספירנט."

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים