2

לייקים

LA ROCHE–POSAY מציע לעונת הקיץ קרם לשיקום והרגעת עור

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור רגיש LA ROCHE–POSAY מציע לעונת הקיץ  את -  CICAPLAST BAUME B5

שתפו:

LA ROCHE–POSAY מציע לעונת הקיץ קרם לשיקום והרגעת עור

מותג הדרמו-קוסמטיקה המוביל לעור רגיש LA ROCHE–POSAY מציע לעונת הקיץ  את -  CICAPLAST BAUME B5

שתפו:

וגם טיפים ועצות למניעה וטיפול בעקיצות באדיבות:  ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה

עונת הקיץ הגיעה ואיתה עקיצות היתושים, העור הסובל מתחושת עקצוץ ושריפה אצל מבוגרים. מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש- פוזה מציע, קרם ייחודי  סיקאפלסט באום 5 המסייע לשיקום והרגעת העור מפני עקיצות וגרד. הקרם מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. פראבנים,  נטול בושם, מתאים לעור רגיש.

סיקאפלסט באלם B5 – נוסחה חדשנית המרגיעה ומשקמת את העור אודות לשילוב מרכיבים, המסייע בהקלה מיידית, הגנה ותיקון פגעים בעור. עור הפנים והגוף נאלץ להתמודד עם פגעי היומיום כדוגמת עקיצות, חבורות, סדקים, יובש ותחושת אי-נוחות מעקצצת. העור הופך לאדמומי, מתקלף ונוטה לתחושת גרד וצריבה הפוגעים בשגרת החיים. אי-טיפול נכון וממוקד עלול להותיר סימנים הנראים לעין לאורך זמן. אולם, טיפול יעיל ונכון יעניק הקלה מיידית ויסייע בתיקון מהיר ואיכותי, שיפחית את הסימנים ויעניק לעור מראה בריא ותחושת נינוחות.

סיקאפלסט באלם B5, קרם מרגיע המסייע בתיקון עור מגורה בקרב כל בני המשפחה, הקרם מרכך את האזור המגורה בעור וכך למעשה מונע את התייבשותו מה שמקל על תחושת אי הנוחות והגרד. תכשיר חובה בכל ארון עזרה ראשונה. ללא פראבן, ללא בושם , היפואלרגני ,נבדק גם בישראל על עור רגיש,מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה , מומלץ לתינוקות, לילדים ולמבוגרים.

פורמולה ייחודית להרגעה ותיקון פגעי העור:

הרגעה מיידית של עור מגרד ומגורה – פנתנול בריכוז 5%, הידוע כבעל תכונות הרגעה, ריפוי ומניעת דלקות על רקמת האפידרמיס. מתאים לשימוש לכל סוגי העור, גם לעור הרגיש ביותר.

מרקם אנטי–צריבה, המשלב מי מעיינות טרמליים של לה רוש פוזה, להרגעה ומניעת גירויים, יחד עם חמאת שיאה המפחיתה את החום ותחושת הגירוי ומקלה באופן מיידי על תחושת האי-נוחות, גם של עור רגיש.

הגנה ותיקון העור – Madecassoside רכיב פעיל טבעי המאיץ את תהליך התחדשות העור.  תודות לקישור ייחודי, בין תרכיב נחושת-אבץ-מגנזיום, המפעיל את תהליך שיקום האפידרמיס והתחדשות העור במהירות וביעילות.

מרקם חדשני לנוחות מרבית – מעבדות המחקר של לה רוש-פוזה, פיתחו מרקם חדש בעבור סיקאפלסט באלם B5, המעניק פתרון יעיל לעור מגורה וצורב. מרקם מזין, לא שומני הנספג במהירות ומותיר תחושה נעימה. ישנן שתי טכניקות מריחה לצרכי העור השונים – שכבה עבה, כמעיין רטייה העוטפת את האזור המגורה או שכבה דקיקה לאפקט חבישה מיידי. הוראות שימוש- לשימוש על עור נקי, למרוח כמות רצויה על האזור הפגום ולהספיג עד תום. מחיר מומלץ לצרכן: 54 ₪, תכולה: 40 מ"ל.

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה : "עקיצות מאז ומעולם היוו את אחת הבעיות הטורדניות ביותר של עונת הקיץ. נדמה שמה שלא מנסים לעשות…לא ממש מצליחים לפתור את הבעיה. ואכן- אי אפשר להיפטר מהבעיה באופן מוחלט אבל בהחלט יש דרכים טובות יותר להתמודד עימה.

הטיפול מתחלק למניעת העקיצות ולטיפול נכון בהן: למניעה- חשוב לנסות לטפל במוקדים של מים (השקיות, בריכות וכו)- כיום שהם מהווים מוקד משיכה ליתושה, כמו כן, לנסות למהות אך כניסת היתושות לחדר עי רשתות למשל, לנסות ללבוש בגדים ארוכים ובהירים – היתושה נמשכת לצבעים חזקים, אפשר להשאיר מאוורר- הרוח מקשה על היתושה להגיע אליהם.

כמו כן,  היתושים נמשכים לריחות מסויימים- לרוב ריח כבד או ריח של הזעה- ריח של לימון לרוב מרחיק אותם. חשוב לדעת, שיש אנשים ובעיקר ילדים, שרגישים לעקיצות יותר מאחרים. הבעיה בעקיצה זה לא העקיצה עצמה אלא הגרד שהיא מעוררת- כתוצאה מתגובה אלרגית לחומר המופרש מהיתושה- ואז מתחיל מעגל קסמים של גרד- פציעה של העור- זיהום משני- סימנים וכו'

המטרה העיקרית היא להפחית את הגרד ולטפל בעקיצה מייד- לפני שמתפתח נגע גדול. אפשר, למרוח תכשיר קרם ללא מרשם רופא שאותו ניתן למרוח ללא הגבלה כמו: סיקאפלסט באום 5. הקרם מרגיע את העור במיידי ומפחית את הגרד וגם משקם את האיזור שכבר גרדנו

כמו כן, במידה ויש גרד טורדני ניתן לצרוך ע"פ הצורך אנטיהיסטמיניקה בכדורים או סירופ- מניעה של הגרד תפחית סיכוי לזיהום משני ולצלקות שעלולות להישאר לזמן רב. במקרים קשים  יותר ניתן להשתמש במשחה במרשם רופא המכילות סטרואיד עדין ואנטיביוטיקה. במקרה של ילדים עם נטייה לעקיצות מומלץ להתייעץ עם רופא עור.

את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות החולים: מכבי, לאומית ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים