1

לייקים

יגואר מרחיבה את תקופת האחריות על כל הדגמים ל-5 שנים

יגואר היא היצרנית הראשונה של רכבי יוקרה המרחיבה כסטנדרט את תקופת האחריות מ 3 שנים המקובל בענף ל – 5 שנים

שתפו:

יגואר מרחיבה את תקופת האחריות על כל הדגמים ל-5 שנים

יגואר היא היצרנית הראשונה של רכבי יוקרה המרחיבה כסטנדרט את תקופת האחריות מ 3 שנים המקובל בענף ל – 5 שנים

שתפו:

החל מהיום (1.7)  יגואר תעניק אחריות חדשה לחמש שנים, לכל מבחר הדגמים שלה, לרבות יגואר   I-PACE שכולו חשמלי וכל הדגמים החשמליים מסוג פלאג-אין היברידיים והיברידים קלים.

יגואר היא היצרנית הראשונה של רכבי יוקרה, המרחיבה כסטנדרט את תקופת האחריות שלה מעבר לתקופה הסטנדרטית של שלוש שנים, המקובלת בענף. במסגרת האחריות: במשך חמש שנים או 150,000 ק"מ, הראשון מבניהם, יגואר תתקן או תחליף פגמי ייצור בחומר או בעבודה, ללא תשלום, בהתאם לתנאי האחריות.

הצעת מוצר יוקרה מודרני וחוויית לקוח עומדות בלב ליבה של אסטרטגיית "Reimagine" של יגואר לנד רובר. הנהגת אחריות ל-5 שנים לכל רכבי יגואר החדשים מהווה שלב חשוב לכיוון המצוינות בחוויית השירות, והיא מבטיחה ללקוחות יגואר  שקט מירבי בכל תקופת הבעלות.

האחריות הכוללת של יגואר מתבטאת בחמש שנות ביטחון ופטור מדאגות לבעלי יגואר ונהגיהם, לציי רכב ולמשתמשים פרטיים במידה שווה. היא מציעה שקיפות בעלויות שירות והפעלה, ומחזקת עוד יותר את הצעת הערך של המותג.

תקופת האחריות המוארכת תסייע גם לשמירת הערך של דגמי יגואר בשוק המשומשות. האחריות תחול על כל יגואר חדשה שתעלה לכביש החל מה-1/7/2022, כסטנדרט ללא תוספת תשלום.

לדברי ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר בישראל: "כבר קרוב ל-90 שנים שיגואר מייצרת מכוניות יוקרה יוצאות מן הכלל המשלבות בין פאר ואיכות לבין חוויית נהיגה ייחודית. האחריות המורחבת ל-5 שנים, לראשונה במותגי היוקרה, מצביעה על הביטחון באיכותם ובאמינותם של רכבי יגואר וצפויה להעלות את ערכם בשוק המשומשות. יתרה מכך, האחריות מאפשרת ללקוחות יגואר להנות מ-5 שנים של שקט נפשי ו-וודאות גבוהה. ".

דמיטרי קולכנוב, מנהל אזורי של יגואר לנד רובר באירופה, אומר: "עם הנהגת האחריות החדשה ל-5 שנים בכל אירופה, אנו מוכיחים שוב את המחויבות שלנו לאיכות ולאמינות המוצרים שלנו ואת ההתמקדות שלנו במצוינות של שירות הלקוחות. החזון שלנו לעתיד, של יוקרה מודרנית, מתמקד כל כולו בלקוח, וזה אומר ראש שקט לכל מי ששוקל לרכוש יגואר."

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים