1

לייקים

אלבום בכורה לקובי גרינבוים: "זכות"

ההדרכה לחיים הפכה לשם האלבום הראשון, שנזכה לדון כל יהודי לכף זכות!

אלבום בכורה לקובי גרינבוים: "זכות"

ההדרכה לחיים הפכה לשם האלבום הראשון, שנזכה לדון כל יהודי לכף זכות!

שתפו:

הזמר קובי גרינבוים משיק את אלבום הבכורה – "זכות": אחרי שנים על במות אירועים וחתונות, הוא מסכם שנתיים של הסתגרות באולפן והקלטות רציפות עם תוצאה מרגשת – אלבום להיטים משובח ומגוון שמתאים לכל אדם, בדיוק כמו כף הזכות…


מדובר באלבום מקורי, "אחרי שנים של עבודה שמאחדת סגנונות כמו הציבור שאני מופיע איתו: חסידים וליטאים, ספרדים ואשכנזים וגם כיפות סרוגות. אני שמח על הזכות להדגיש מוטיב חשוב בחיי היהודי – 'זכות' שהיא חלק בלתי נפרד מכל יהודי".

קובי מספר שתמיד רעיון האלבום היה באוויר, אבל רק כשהחלה הקורונה, החליט לצאת למסע יצירת האלבום". "בפועל, מה שלוקח לאחרים חמש עשרה שנות עבודה, לקח לנו בסייעתא דשמיא להמציא אלבום, בתוך שנתיים בלבד". במהלך השנתיים שחררו קובי והצוות שלו מספר סינגלים שתפסו מיד את שימת הלב הציבורית, השתחלו לפלייליסטים של ערוצי הרדיו וזכו לעניין רב. "הציבור שמכיר אותי מאולמות החתונה, דחף אותי לצאת לדרך, הגיב ופרגן לכל סינגל שיצא וזה היה מנוע אדיר בדרך להגעה לקו הסיום".

שירים כמו ויקבץ הקצבי, כי תעבור במים המרגש, מי שאוהב עם אהרן רזאל ושכוייח החסידי, גרמו לציפייה ענקית מקוביג. האזנה רציפה לאלבום החדש מגלה שההבטחה קוימה במלואה, ב"ה. מלבד השירים המקורים מסתתרים באלבום שירים נוספים, כמו שיר שבת מקסים אם תשיב, יצירה של ממש שהלחין יוסי גרין, שגם מתארח בשירה "וזאת זכות גדולה עבורי". שיר ערגה חדש שכתב יואלי דיקמן המצוין, וגם שיר מרגש שכתב מוטי אילוביץ' שיגרום לכולנו להוזיל דמעות, כמו שם השיר עצמו.. דמעות.

באשר לשיר הנושא של האלבום, מסביר קובי גרינבוים שזה לא רק שיר, זאת הדרכה לחיים. "אני חושב שכל אדם אם ירגיל עצמו במידה זו, אפילו שהיא לא חלק מ 13 עיקרים של התורה. לדון לכף זכות זה מעיקרי היהדות. לא סתם המוטו של רבי יצחק מברדיטשוב, סנגורן של ישראל היה ללמד זכות על עם ישראל, אפיל על יהודי שאוכל ביום כיפור לימד זכות, ואנחנו צריכים ללמוד ממנו…".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים