2

לייקים

דלתות כניסה בחיפוי עץ

לא רק לבתים פרטיים: עכשיו גם בדירות בבנייני מגורים

שתפו:

דלתות כניסה בחיפוי עץ

לא רק לבתים פרטיים: עכשיו גם בדירות בבנייני מגורים

שתפו:

טיפים לבחירת דלת כניסה לדירה:

דלתות כניסה בחיפוי עץ איכותי הן כבר לא בחירה עיצובית שרואים רק בבתים פרטיים ובווילות. כיום המראה הטבעי, החם והכפרי ניתן לשלב גם בדירות הנמצאות בבנייני מגורים, והכיצד? חברת רשפים משיקה דלתות כניסה העשויות ממתכת, בחיפוי עץ, ומיוצרות בהתאמה אישית. הדלתות מגיעות במגוון רחב של צבעים, מותקנות בהתקנה יבשה על המשקוף הקיים, ומעניקות לכניסה בית אופי ונוכחות בלי מאמץ או צורך בשיפוץ.
דלתות הכניסה בבנייני מגורים הן עמידות יותר, נוטות לדהות פחות ושומרות על מראה אלגנטי לאורך זמן בזכות העובדה שהן לא חשופות לשמש ישירה או פגעי מזג האוויר.


דלתות הכניסה של "רשפים" עשויות ממתכת כדי לאפשר ביטחון מקסימלי ובידוד אקוסטי, ובעלות חיפוי מעץ לבחירה המעניק גימור מושלם – חיפוי הפורניר, מבליט את הטקסטורה הטבעית של העץ ומאפשר ליהנות מדלת כניסה בחיפוי עץ בגימור אלגנטי; חיפוי במבוק טבעי ומרהיב שמעניק לדלת מראה אותנטי וכפרי; גימור MDF צביעת אפוקסי נעשה בטכניקה של צביעה כפולה בתנור ששומרת על עמידות לאורך זמן.


חברת רשפים היא מהמתקדמות בעולם בייצור דלתות פרמיום ונחשבת לפורצת דרך עולמית בתחום דלתות הכניסה. "רשפים" עושה שימוש בטכנולוגיות חדשות ובחומרים האיכותיים ביותר ומציעה מגוון דלתות בחיפוי מעץ, המתאימות במיוחד לדירות בבנייני מגורים.


מחירים לצרכן: החל מ 8,200 ש"ח
על כל הדלתות שנת אחריות אחת.

ניתן להשיג בלעדית ברשת האולמות דלתות כניסה רשפים

טיפים לבחירת דלת כניסה לדירה:

דלת כניסה לדירה היא המראה הראשוני אליו אנו נחשפים, הוא שמרמז על אופיו וסגנונו של הבית כולו ומכאן החשיבות הגדולה בבחירת דלת הכניסה. דלת מהודרת ומסוגננת מעידה לרוב על דירה מעוצבת ומושקעת במיוחד גם בעיצובו הפנימי. מעצבי הבית של דלתות רשפים הכינו מספר טיפים ועצות שכדאי לאמץ לפני שרוכשים דלת כניסה לדירה:

  • בבחירת דלת הכניסה, מומלץ לבחור קודם את סוג הנעילה שמתאימה לכם: נעילה מגנטית, נעילה אוטומטית, נעילה עם פיצ'רים, טביעת אצבע וכו ואז להחליט על עיצוב, צבע וחומרים.
  • דלת כניסה יכולה להיות מרשימה מאוד כשלעצמה אך מומלץ שתתכתב עם עיצוב הפנים של הבית. דלת הכניסה אינה עומדת בפני עצמה, הדלת היא הרושם הראשוני של מה שאנחנו רואים והיא מגדירה את הסגנון העיצובי של מה שאנחנו עתידים לראות בפנים לאחר פתיחתה.
  • עץ או מתכת? זו השאלה שנשאלת לגבי דלתות הכניסה לדירה. אם הבית הוא כפרי אנחנו בדרך כלל נבחר בדלת עץ, ואם הבית הוא מודרני או מינימליסטי אנחנו נבחר בדלת מתכת. לא כך היום. כיום ניתן לשלב בין השניים והשילוב של דלת מתכת בחיפוי עץ, זהו שילוב מנצח.
  • זכרו שכיום ניתן ליהנות מכמה סגנונות עיצוב בדלת אחת. לא כולם יודעים שהצד החיצוני של הדלת, לא חייב להיות זהה לצד הפנימי של הדלת ולהפך. כך שכל צד של הדלת ידבר בשפה עיצובית שמתאימה לאותו בית. למשל דלת בגוון אדום מתאימה למבואה של הכניסה בגוון שהוא מרשים ומהצד הפנימי ניתן לבחור בגוון רגוע ורך יותר שידבר בשפה העיצובית של פנים הבית.
  • דלתות גבוהות לכניסה לבית הופכות להיות סמל סטטוס בעולם העיצוב. כניסה גבוהה מסמלת יוקרה ומעניקה תחושה של מרחב ורושם. כשמתחילים לשפץ או לחשוב על מעבר דירה אפשר לסמן גם דלת גבוהה כאופציה לכניסה מרשימה. מה שעבר נחשב פרסטיז' של מגדלים או בנייני משרדים. הפך להיות אלמנט עיצובי גם בדירות.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים