1

לייקים

תיירות מרפא עכשיו גם בארץ

חבילה משולבת הכוללת טיפולים לשיקום הפה עם אפשרות מנוחה והחלמה בבתי נופש

תיירות מרפא עכשיו גם בארץ

חבילה משולבת הכוללת טיפולים לשיקום הפה עם אפשרות מנוחה והחלמה בבתי נופש

שתפו:

רבים טסים על מנת לעשות טיפולי שנים מורכבים ויקרים בחו"ל אבל לטיפול זה סכנות רבות ולכן יש מי שמחפש את הטיפול המקצועי כאן בארץ.

ואם המרפאה נמצאת בצפון הרחוק ? – מרפאת השיניים בעלת למעלה ניסיון של למעלה מ 10,000 השתלות מנהרייה ו"בר און בתי נופש טבע ותרבות" ממושב בן עמי הסמוך השיקו חבילה משולבת הכוללת טיפולים לשיקום הפה עם אפשרות מנוחה והחלמה בבתי נופש בלב הגליל המערבי

ד"ר שור, מנהל מרפאת השיניים העוסק בהשתלות בעל ניסיון של כ 10,000 השתלות שיניים: "זיהינו את הצורך שעלה מהמטופלים שלנו, לאחר שהגיעו אלינו ממקומות מרוחקים, אחרי נסיעה מעייפת. לכן החלטנו למצוא להם פתרון לשהייה באזור ובקרבת המרפאה כדי לחסוך מהם את הנסיעה לנהריה ולחזור הביתה אחרי הטיפול המורכב. ולכן על מנת שהמטופל יוכל להיות קרוב למרפאה ומנותק מהיום יום לאחר הטיפול וכדי שימשיכו להיות תחת השגחה רפואית. חברנו למתחם האירוח של משפחת בר און ממושב בן עמי הסמוך ומעתה המטופלים שלנו יכולים לבחור בטיפול שיניים משולב עם מנוחה והחלמה".

מתחם "בר-און – בתי נופש – טבע, תרבות, סיורים וקולינריה" הינו היחידי בארץ בעל תוו תקן בינלאומי Green Tourism וכולל ארבעה בתי נופש ושתי סוויטות ומשלב אירוח לבבי וחם בבתי אירוח מעוצבים ומושקעים. המתחם במרחק נסיעה קרוב למרפאה, מציע שירותי הסעה ואירוח קולינרי המותאם במיוחד לימים שאחרי הטיפול ובהתאם המלצות המרפאה.

"אנחנו מקלים על המטופלים בכך שאנחנו מאפשרים להם שהות נעימה, ללא מאמץ, במתחם כפרי" אומר ד"ר שור, "לפני הטיפול הראשון המטופל יכול לקבל טיפולי רפואה משלימה ועם סיום הטיפול יש אפשרות להצמיד לו השגחה רפואית, הדרכות מקצועיות לטיפול אחרי ההשתלה והתאמה של תזונה רכה וסופר פוד שיחזקו אותו".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים