0

לייקים

חגיגות 30 שנה בישראל לפיליפס AVENT, המותג המומלץ ביותר על ידי אימהות

לרגל המאורע – הנחות ומבצעים מיוחדים על כל מוצרי AVENT ברשתות התינוקות והפארם

שתפו:

חגיגות 30 שנה בישראל לפיליפס AVENT, המותג המומלץ ביותר על ידי אימהות

לרגל המאורע – הנחות ומבצעים מיוחדים על כל מוצרי AVENT ברשתות התינוקות והפארם

שתפו:

לרגל המאורע – הנחות ומבצעים מיוחדים על כל מוצרי AVENT ברשתות התינוקות והפארם

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, חוגגת 30 שנה ל-AVENT, מותג האם והילד האהוב והמומלץ ביותר על ידי אימהות בכל רחבי העולם. לכבוד המאורע, המותג יוצא בפעילות חגיגית ויעניק הנחות ומבצעים מיוחדים במגוון רשתות הכוללות, בין היתר, 30% הנחה על מגוון רחב של מוצרים, מחיר מבצע מיוחד של 30 שקלים על כל המוצצים והבקבוקים בקטגוריית הקלאסיק ועוד. המבצע החל ב-27 לאוגוסט ונמשך כחודש ברשת סופר פארם, בי פארם וחנויות תינוקות מובחרות.

כמותג ששם לו למטרה ללוות את ההורים ב-1,000 הימים הראשונים של ילדיהם, בפיליפס AVENT רואים חשיבות רבה, במיוחד בימים אלו, להיות קשובים לצרכים של ההורים הטריים. במחקר שנערך על ידי החברה בתחילת חודש אוגוסט השנה בקרב משפחות לתינוקות שנולדו בתקופת מגפת הקורונה עלו הממצאים הבאים:

  • יותר ממחצית מהאימהות העידו כי תקופת הקורונה אפשרה לבני/בנות הזוג לגלות יותר מעורבות בגידול התינוק/ת.
  • ·         76% מהסבים והסבתות לתינוק שנולד בקורונה לא ראו אותו בחודש הראשון לחייו.
  • ·         1 מתוך 5 הורים אשר משתמשים כיום ב-AVENT מדווחים כי גם הם עצמם כתינוקות השתמשו ב-AVENT.

יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס AVENT אמרה כי, "החודשים האחרונים הם ללא ספק תקופה מאתגרת עבור כולם ועל אחת כמה וכמה, עבור הורים טריים שמצרפים תינוק חדש לתא המשפחתי – וזה משהו שאני מכירה מניסיוני האישי. בתקופה זו, יותר מתמיד, אנו מבינים את החשיבות של היותנו מותג וותיק שמלווה הורים כבר 30 שנה, מאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים ומעניק ביטחון להורים צעירים".

סונסינו הוסיפה: "למרות אתגרי התקופה, אנו ממשיכים להעניק דוגמאות להתנסות ליולדות בבתי החולים, מקפידים לאפשר מלאים בחנויות הפתוחות ולהיות זמינים לפניות ושאלות של הורים בערוצי המדיה החברתית ובמוקד שירות הלקוחות שלנו כדי לוודא שהם מקבלים מענה".

"כמו כן, התרגשנו מהעלייה באמון הצרכנים גם בתקופה זו, כאשר במחקר האחרון שעשינו בחודש אוגוסט השנה, נוכחנו לגלות כי כל הורה שני מדווח שהוא משתמש כיום בבקבוק/מוצץ של AVENT וכי 86% מההורים המשתמשים ב-AVENT מביעים רמת אמון גבוהה בבקבוקים של המותג".

פעילותה של חברת AVENT, אשר נחשב למותג פרמיום בקטגוריית המוצרים לאם ולילד, החלה בשנת 1984, כאשר יצרן שטיחי גומי בריטי בשם אדוארד אטקין המציא בקבוק הזנה בעל פיה רחבה וקרא לו בשם AVENT. בשנת 1990 המותג הושק על ידי חברת כמיפל בישראל, אשר משמשת כמפיצה והיבואנית הבלעדית שלו עד היום. בשנת 2005 משפחת אטקין מכרה את AVENT לקרן השקעות בשם Charterhouse ובשנת 2006 חברת Philips  קנתה את המותג ושינתה את השם ל-Philips AVENT. בין המוצרים האהובים ביותר על ההורים ניתן למצוא מוצצים, בקבוקים, מוצרי הנקה, מאדה בלנדר ועוד.

* המותג המומלץ ביותר על ידי אימהות. הנתון מבוסס על סקר שביעות רצון מקוון עולמי שנערך בשנת 2018 בקרב למעלה מ-8,000 משתמשות במותגים ובמוצרים לטיפול בילדים.

אודות רויאל פיליפס

רויאל פיליפס (NYSE: PHG, AEX: PHIA), הינה חברה מובילה בתחום טכנולוגיות הבריאות, המתמקדת בשיפור בריאותם של בני האדם ומאפשרת תוצאות טובות יותר על פני הרצף הטיפולי, החל משמירה על אורך חיים בריא וטיפול מונע, ועד לאבחון, טיפול ופתרונות בריאות ביתיים. פיליפס ממנפת טכנולוגיה מתקדמת ותובנות קליניות וצרכניות עמוקות במטרה לספק פתרונות משולבים. מטה החברה ממוקם בהולנד. פיליפס הינה חברה מובילה בתחום ההדמיה הדיאגנוסטית, טיפולים מונחי תמונה, ניטור מטופלים ומידע רפואי, כמו גם בתחום פתרונות בריאות לצרכן הביתי. בשנת 2019 פיליפס הציגה מחזור מכירות של 19.5 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-80,000 עובדים. פעילות החברה משתרעת על פני מעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.philips.com/newscenter.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים