0

לייקים

משקיעים בבחירת מזרן איכותי? אתם חייבים להשקיע יותר

צרכנים מהמגזר החרדי מעידים על הרגלי השינה שלהם, ומה מידת ההשקעה בבחירת המזרן טרם רכישתו

שתפו:

משקיעים בבחירת מזרן איכותי? אתם חייבים להשקיע יותר

צרכנים מהמגזר החרדי מעידים על הרגלי השינה שלהם, ומה מידת ההשקעה בבחירת המזרן טרם רכישתו

שתפו:

לא מעט אנשים ענו כי אינם משקיעים זמן רב בבחירת מזרן השינה שלהם וקונים מה שנראה להם טוב. מומחים בתחום מסבירים כי זו טעות שכדאי לתקן כבר ברכישת המזרן הבא שלכם, שכן למזרן ישנה השפעה משמעותית על איכות השינה שלך ויתירה מכך, על בריאות הגוף כולה. כ- 60% מהישראלים סובלים באופן קבוע מכאבי גב תחתון, התומך ברוב משקל הגוף שלנו ועל כך הוא משלם את המחיר.

חברות מובילות בתחום עולמות השינה ניסו למצוא את הפתרונות האולטימטיביים שיאפשרו לאנשים למצות היטב את שנת הלילה שלהם לטובת בריאות הגוף והנפש. הרי מדי לילה עת הולכים לישון, מניחים את הגוף שנושא אותנו ומאפשרים לו לנוח. האם לא נחפש את המצע האיכותי ביותר עבורו? חברת 'עמינח', הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום, מצאה את התשובה ופיתחה במשך שנים הפתרון הייחודי שמסייע לאנשים לקום בבוקר כחדשים וללא כאבי גב מיותרים. 'המרכז הבריאותי' במזרני עמינח, נועד למעשה למנוע את שקיעת המזרון בחלקו המרכזי ולספק תמיכה מלאה בזמן השינה. מדובר במערכת חיזוקים מיוחדת בשליש המרכזי של המזרן, במקום בו מתרכז מירב משקל הגוף. המונעת את “תופעת הערסל” – שקיעת המזרן בחלקו המרכזי, העלולה לגרום לפגיעה מתמשכת בעמוד השדרה וביציבה. התמיכה מורכבת מנחשולי פלדה התומכים ו״דוחפים מעלה״ את הגב ומעניקים לשרירי עמוד השדרה והצוואר, מנוחה מרבית. בלי המרכז הבריאותי, על שרירי הגב לעבוד כפליים קשה על מנת לשמור את עמוד השדרה ישר כשהגוף נח.

המסקנה ברורה וחדה: אל תזלזלו בבחירת המזרן שלכם, אלא קחו עוד מעט מזמנכם היקר ודאגו לוודא שיש לכם את המרכז הבריאותי במזרן אותו תרצו לרכוש לפחות למספר שנים. מזרן שישרת אתכם נאמנה, שייתן לגוף שלכם מענה בכל עת ושימנע מכם נזקים אותם אפשר למנוע בהחלט. מעבר לאיכות החיים ולהפחתה בכאבי הגב, מחקרים מצביעים על קשר הדוק בין יציבה של הגוף למצב הבריאותי. ובהתאם לכך שיותר מחצי מהאוכלוסייה מקדישים לפחות 1/3 מחייהם לשינה, כאשר כ- 50% ממשקל גופם מתרכזים בשליש המרכזי של  הגוף, שכיבה על מזרן ללא תמיכה מיוחדת נוספת באזור זה – עלולה לגרום סבל מיותר, לחץ לא מאוזן וחוסר מנוחה.

לא מתפשרים על הטוב ביותר לגוף ולנשמה.

לישון טוב – לחיות טוב עם מזרוני עמינח

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים