1

לייקים

מותג מוצרי התינוקות הישראלי SIMPLY GOOD חוגג יומולדת 20

שנת 2020 היא גם השנה שבה חוגג המותג SIMPLY GOOD יום הולדת 20, וכל שנה היא הזדמנות חדשה עבורם להמשיך לחדש, להפתיע ולהשתכלל

שתפו:

מותג מוצרי התינוקות הישראלי SIMPLY GOOD חוגג יומולדת 20

שנת 2020 היא גם השנה שבה חוגג המותג SIMPLY GOOD יום הולדת 20, וכל שנה היא הזדמנות חדשה עבורם להמשיך לחדש, להפתיע ולהשתכלל

שתפו:

לפני 20 שנה, כשאלינור ואישי רון – הגו את המוצר הראשון שלהם, הם לא תיארו לעצמם שהוא יגדל, יתפתח ויימכר במדינות רבות ברחבי העולם בהצלחה כה גדולה

SIMPLY GOOD, שבתחילת דרכה נקראה "מינסארי", ראשיתה כמה חודשים אחרי שילדם בכורם איליי – נולד. הוא היה תינוק קטן שאף מנשא שהיה קיים בשוק, לא התאים לנשיאתו בביטחון ובנוחות. הם הגו את ה"מנסארי", אותו מנשא בד מתלפף שלימים יהפוך שם גנרי ויימכר בהצלחה כבירה בכל העולם, וראו כי טוב.  במרוצת השנים ולאחר שהתבססו עם המוצר הראשון והמוצלח הזה שלהם, פנו לפיתוח ולייצור מוצרים נוספים פרי מוחם הקודח, מוצרים שבבסיסם בשורות חדשניות בדגש על פונקציונאליות עבור הורים ותינוקות.

סימפלי גוד הוא עסק לא שיגרתי שמנוהל מהבית בפג'ימות. הזוג רון עובדים בעיקר עם אימהות וכמעט אך ורק עם נשים, כשכל מוצר חדש שלהם עובר תהליך שלם של פיתוח עד שהוא יוצא לאוויר העולם מה שגורם להם, איך לא –  להיקשר אליו רגשית.

מוצרי המותג נמכרו למן היום הראשון ברשת "שילב" הישראלית, שהיו הראשונים כבר אז לזהות את הפוטנציאל הגלום בזוג הזה שלא מפסיק לייצר פטנטים. כל מוצרי החברה עוברים תקינה מחמירה.

מוצרי החברה נמכרים במדינות רבות בעולם בהן בלגיה, הרפובליקה הצ'כית, קפריסין, יפן, קוריאה, סינגפור, טאיוואן, צרפת, שוויץ; בקוריאה משתגעים על הפוף צוף, ביפן כל יולדת מקבלת מיד נחשוש, בבלגיה לא זזים בלי סינר ההנקה "דו" המאוד פונקציונאלי והייחודי ובאנגליה קובעים על קיר כל כיתת גן את "יוצרים עולם" – כדי לפתח את החשיבה היצירתית. 

לאחרונה חברו בסימפלי גוד בשיתוף פעולה יוצא דופן ומיוחד במינו בענף – ובתיווכה של מירב פלם פנו לאמנית ולמאיירת בתי קולטון כדי שזו תעצב עבורם את הדפסי הבדים לקולקציה החדשה. הקונספט החרות על דגלם השנה הוא HOME STYLING כך שלמרות שהמוצרים משמשים הורים לתינוקות ותינוקות, הם משתלבים באופן מושלם בחללי הבית כולו – גם אם נשכחו על הספה או נפרסו ברחבי הסלון.

בשונה ממותגים אחרים לתינוקות, המוצרים של סימפלי גוד יורדים לפרטי הפרטים הקטנים; כולם מאופיינים בקו עיצובי יוקרתי ובאיכות גימור מהטובות בעולם (כל הבדים הינם בתקן !OEKO TEX).

מוצרי המותג עומדים בתקנים מחמירים של אירופה ושל ארה"ב ונבדקים בתדירות הנדרשת, אך לצד איכות ובטיחות – שזה הבייסיק מבחינתם, מאמינים אלינור ואישי כי עליהם להצטיין דווקא בהבאת הבשורה לצרכנים שלהם בהיבט של חדשנות-פונקציונלית, כזו שנותנת ערך מוסף אמיתי בעת שימוש בכל מוצר ושמירתו רלוונטי לאורך זמן עבורם. בדיוק בנקודה הזו הם כבר אלופי הפטנטים, החתומים על המצאות ושדרוגים של מוצרים שכולנו מכירים בכל העולם, ושאותם הם מציגים אחר כבוד בכל שנה – גם במסגרת תערוכת התינוקות הגדולה בעולם שנערכת בגרמניה. כבוד.

המוצרים שיוצאים תחת ידם של אלינור ואישי הם מוצרים חדשניים וייחודיים – שמחשבה מרובה בצידם, והם אלה ששינו את האופן שבו הורים מטפלים בתינוקות שלהם בכל רחבי העולם!

מגבת פרפרים – זו הנקשרת בעורף ההורה שמקלח את התינוק, ומאפשרת לו זוג ידיים פנויות לאחיזה בטוחה של התינוק ולעיטוף מיידי ומלא שלו.

מנסארי חיבוק – בין הראשונים בעולם לפתח את מנשאי הקשירה (הגיעו כמובן ממנשאי קשירות טבעיים) והיחידים בעל מדגם רשום לכיס חיבוק 

מנשא רוולושין – ראשון מסוגו בעולם, מנשא המשלב מנשא בעל גב קשיח למנשא קשירות טבעי – רשום מדגם של סימפלי גוד 

ריפודית לעגלה – ראשונים להשתמש בספוג זיכרון המקבל את צורת העגלה ואת מנך גופו של התינוק 

כיסוי לעגלה עם משקולות – היחיד מסוגו בעולם, אין צורך בקשירות לעגלה, מצויין ב 4 משקולות לייצוב הכיסוי על גל עגלה 

כל כריות הצוואר של המותג– מצוידות בתפסן למוצץ כחלק מגזרת הכרית – רשום מדגם של סימפלי גוד

משטח מתקפל ל4 – הראשון מסוגו בעולם – סימפלי גוד המציאו את המשטח המתקפל לארבעה חלקים 

בכל תיקי ההחתלה של סימפלי גוד – יש מחסנית לשליפת מגבונים מהירה ללא צורך בפתיחת התיק – רשום מדגם של המותג 

כרית שינה לתינוק – גזרה ייחודית של כרית ראשונה לתינוק בעיצוב ארגונומי עם חורים לאוזניים!

על הגובה – כרית הגבהה לפעוטות המאפשרת ישיבה עם המבוגרים לשולחן האוכל 

סינר מוצץ – סינר מוצץ המשלב בין כותנה ובד מגבת לתקופת הריור של התינוק העת הוצאת השיניים, שומר על חולצתו יבשה וכולל תפסן ייחודי למוצץ 

פוף צוף – מושב רך וייחודי לרחצת התינוק באמבט במקום מושב דפני מפלסטיק – סימפלי גוד הוסיפי למוצר גזרה מיוחדת וגם תחתית עשוייה בד רשת לייבוש מהיר 

יוצרים עולם – משחק שהוא פיתוח והמצאה של אלינור ואישי, הגיע לחמישיית הגמר בפרס החדשנות של תערוכת התינוקות המובילה בעולם בגרמניה ושבמדינות רבות משתמשים בו כאלמנט חינוכי. למשל: באנגליה, תולים את "יוצרים עולם" על קירות הגן, למשחק ולמידה.

והיד עוד נטויה…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים