2

לייקים

חדש מישראטוֹיס

זה כן משחק ילדים! מותג המשחקים ישראטויס מחדש את מדף המשחקים

שתפו:

חדש מישראטוֹיס

זה כן משחק ילדים! מותג המשחקים ישראטויס מחדש את מדף המשחקים

שתפו:

דאבל טי – משחק חידות מעץ משחק חשיבה מאתגר המורכב מ- 4 חלקי עץ צבעוני

בוחרים חידת אתגר, מרכיבים נכון את ארבעת חלקי המשחק ומפצחים. במשחק שני סטים של משחקי חידות כך שהוא מתאים גם לשחקן יחיד וגם למשחק זוגי תחרותי. משחקי החידות ארוזים בתוך קלמר עץ ומתאימים למשחק בבית או לנסיעה . משחק מאתגר לילדים ולמבוגרים, מפתח את יכולות הריכוז, פתרון הבעיות והתפיסה המרחבית.

המשחק מכיל: 2 משחקי חידות מעץ איכותי, אריזת קלמר עץ, 160 חידות אתגר.

מחיר מומלץ לצרכן 39.90 ₪.

צבע וחצי – ארבעה משחקי צבעים במשחק אחד

משחק לפיתוח התפיסה החזותית, מיומנויות של חשיבה אינטואיטיבית וקשר עין-יד. משחק המשפר את מיומנות זריזות הידיים ומחדד את יכולת ההבחנה בין הצבעים

המשחק מכיל 69 כרטיסי צבעים. על 63 כרטיסים מופיעים שני צבעים ועל 6 הכרטיסים הנותרים מופיע צבע אחד בלבד. בנוסף, במשחק יש 2 קוביות צבעים: כחול, ירוק, אדום, צהוב, סגול וכתום

איך משחקים? משחק זריזות ותפיסה מהירה – במשחק זה משחקים עם הקוביות ועם כרטיסים בעלי שני צבעים בלבד. מערבבים את כל כרטיסי המשחק ומפזרים אותם במרכז השולחן, כשהצד עם הצבע גלוי כלפי מעלה.

השחקן הצעיר מתחיל. הוא זורק את הקוביות על השולחן (אפשר להחליט שיש זורק קוביות קבוע ואפשר לעשות סבב בין השחקנים). כל השחקנים מחפשים את הכרטיס עם הצבעים בהתאמה לצבעים שבקוביות (לדוגמה – קוביה אחת מראה אדום וקובייה שניה ירוק, על השחקנים למצוא כרטיס שמופיע עליו חצי עיגול ירוק וחצי עיגול אדום) ולוקח את הכרטיס.

השחקן הראשון שמזהה את הכרטיס המתאים מכריז:הכרטיס מתאים לצבעים שעל הקוביות, השחקן מקבל את הכרטיס ומניח אותו לצידו. אם הכרטיס אינו תואם, הכרטיס חוזר למקומו על השולחן והתור ממשיך.  

המנצח: השחקן הראשון שהצליח להשיג עשרה כרטיסים

משחק זיכרון למתחילים – במשחק זה משחקים ללא הקוביות ועם זוג כרטיסים מכל צבע. סך הכל 21 כרטיסים. מערבבים את כרטיסי המשחק ומסדרים אותם במרכז השולחן, כשהצד עם הצבעים הפוך כלפי מטה. כל משתתף הופך בתורו שני כרטיסים ומראה אותם לכולם. אם הכרטיסים תואמים, הוא מקבל את הכרטיסים ומניחם לצידו. הוא גם זכאי לתור נוסף. אם הכרטיסים אינם תואמים, הוא מחזיר את הכרטיסים למקומם והתור עובר לשחקן הבא. לקטנטנים, ניתן לשחק עם קובייה אחת וכרטיסים בעלי צבע אחד בלבד, זורקים את הקובייה והילד צריך למצוא את הכרטיס עם הצבע התואם.  המנצח: השחקן שאסף את מספר הכרטיסים הרב ביותר

משחק זיכרון למתקדמים – במשחק זה משחקים עם הקוביות ועם זוג כרטיסים מכל צבע. סך הכל 42 כרטיסים (רק כרטיסים עם שני צבעים)  מערבבים את כל כרטיסי המשחק ומסדרים אותם במרכז השולחן, כשהצד עם הצבעים הפוך כלפי מטה. השחקן הצעיר מתחיל וזורק את הקוביות על השולחן. הוא הופך כרטיס ומראה אותו לכולם. אם הכרטיס מתאים לצבעים שהראו הקוביות, הוא מקבל את הכרטיס ומניח אותו לצידו. הוא גם זכאי לתור נוסף. אם הכרטיס אינו תואם, הוא מחזיר את הכרטיס למקומו והתור עובר לשחקן הבא. המשחק מסתיים כאשר לא נשארים כרטיסים על השולחן.

המנצח: השחקן שאסף את מספר הכרטיסים הרב ביותר

דומינו צבעים – במשחק זה משחקים עם כל כרטיסי המשחק. (רק כרטיסים עם שני צבעים

מערבבים את כל הכרטיסים, כל שחקן מקבל חמישה כרטיסים ולא מראה אותם ליתר השחקנים. שאר הכרטיסים נערמים במרכז השולחן והם משמשים כקופה. עכשיו לוקחים מהקופה המרכזית כרטיס אחד ומניחים אותו גלוי במרכז השולחן. השחקן הצעיר מתחיל, ואחריו כל שחקן צריך בתורו להניח באחד מן הצדדים כרטיס שבו מופיע צבע זהה לצבע הקיים על השולחן. לדוגמה, אם הנחנו כרטיס שבו מופיעים הצבעים אדום וכחול השחקנים יכולים להניח לידו כרטיס שמופיע בו הצבע האדום (צמוד לצד של הצבע האדום) או כרטיס עם הצבע הכחול (צמוד לצד של הצבע הכחול). ממשיכים לשחק באותה שיטה. אם אין ברשותו של שחקן כרטיס מתאים, הוא לקוח כרטיס מהקופה. המנצח: השחקן שסיים ראשון את הכרטיסים שברשותו.

מה בקופסה: 63 כרטיסים ב-2 צבעים, 6 כרטיסים צבע אחד, 2 קוביות צבעים,

גיל:3-99 . משתתפים: 2 +

מחיר צרכן: 49.90 ₪

פאזל רצפה עולם הרגשות שלי!

חברת ישראטויס מציגה דרך נפלאה להכיר לילדים את עולם הרגשות!

מחקרים מראים שככל שנקדים לחשוף את ילדינו לעולם הרגשות כך נגדיל את היכולת שלהם לפתח אישיות בריאה, לתקשר עם החברים, וכן להביע ולשלוט ברגשותיהם במידת הצורך.

הפאזל החדש העוסק כולו בעולם הרגשות, יכיר וילמד את הילדים סוגי רגשות וסיטואציות הקשורות בהן, יעודד שיח רגשי אצל הילדים, יסייע להם להבין את עולמם הפנימי ולדבר על הרגשות בחופשיות, ובנוסף לגלות רגישות כלפי האחר.

פאזל רצפה איכותי 48 חלקים גדולים, חלקי הפאזל קשיחים ועבים במיוחד, איכותיים ומצופים בלמינציה, הפאזל ארוז בקופסת מזוודה, המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית.

הרכבת הפאזל קלה, חלקה וכיפית, איכות החלקים גבוהה מאוד, כל חלק בגודל גדול של 8 ס"מ, גודל הפאזל 48/68 ס"מ עם ציור מקורי ההופך את הלמידה לצורה חווייתית.

פאזל הוא משחק חידה המורכב מחלקים אשר מתחברים אחד לשני ויוצרים תמונה שהיא ציור או תצלום, בהרכבת הפאזל מתרגלים הילדים מיומנויות של מוטוריקה עדינה, פתרון בעיות, יפתח את החשיבה המרחבית, את היכולת הקוגניטיבית, הזיכרון וכושר ההבחנה, בנוסף מגוון הצבעים בתמונת הפאזל יסייעו לפיתוח חוש הראייה של הילדים.

ועוד דבר לא פחות חשוב, הרכבת הפאזל תעניק לילדים וכמובן להורים זמן איכות של המון אושר, כייף והנאה!

גיל 3+ 

מחיר צרכן: 29.90 ₪

מיוחד לקורונה- פאזל החלמה מהירה

ידוע שהומור והצחוק מסייעים להפיג לחצים ופחדים, לשפר את מצב הרוח ולתרום לבריאות החולים ולתהליך הריפוי. במיוחד לתקופה המתוחה והמאתגרת שלנו ישראטוֹיס משיקה פאזל חדש ומרגש במיוחד

פאזל "החלמה מהירה" בפאזל החדש תמונה צבעונית ומלאת חיים של ילד השוכב במיטת חוליו ומסביב הליצן הרפואי והחברים והחברות שבאו לבקר ולשמח אותו

פאזל רצפה איכותי 48 חלקים גדולים, חלקי הפאזל קשיחים ועבים במיוחד, איכותיים ומצופים בלמינציה, הפאזל ארוז בקופסת מזוודה, המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית. הרכבת הפאזל קלה, חלקה וכיפית, איכות החלקים גבוהה מאוד, כל חלק בגודל גדול של 8 ס"מ

הפאזל בשטח של  48/68 ס"מ.    " עם ציור מקורי ההופך את הלמידה לצורה חווייתית

אין ספק שהפאזל יתרום לשמחה רבה והקלה גדולה בבריאות של כל ילד או ילדה שיקבלו את הפאזל החדש

רפואה שלימה     ❤ 

 ש"ח29.90מחיר מומלץ

להשיג בחנויות הצעצועים ומכשירי הכתיבה ובאתר ישראטויס.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים