1

לייקים

דווקא עכשיו – מורידים מחירים

חברת "אחוה" מורידה את מחיר הטחינה הגולמית

שתפו:

דווקא עכשיו – מורידים מחירים

חברת "אחוה" מורידה את מחיר הטחינה הגולמית

שתפו:

באקלים של יוקר מחייה ועליות מחיר חדות בענף המזון, מוזילה "אחוה", מובילת שוק הטחינה בישראל, את מחיר הטחינה הגולמית של המותג בכ-3%, רגילה ומלאה

בצעד חריג ומפתיע, כשמרבית יצרניות המזון הודיע על עליות מחיר חדות שנכנסו
לתוקפן ב-1 ביוני, מודיעה היום חברת "אחוה", יצרנית הטחינה הגדולה בישראל ומי
שנחשבת מזה שנים כמובילת הקטגוריה, על הוזלת מחיר של הטחינה במותג אחוה,
רגילה ומלאה. מדובר בהוזלה של כ-3% שתיכנס לתוקפה החל מהיום, כך הודיעה
החברה במכתב ללקוחותיה בשוק הקמעונאי.


שוק הטחינה בישראל כולל מספר יצרניות גדולות המספקות את עיקר הטחינה לשוק
הקמעונאי והמוסדי, המגלגל כ- 300 מיליון שקל בשנה. מעל לעשר שנים מובילה
"אחוה" את שוק הטחינה, עם נתח שוק כמותי של למעלה מ-30%. מחיר ממוצע לק"ג
של טחינה גולמית כיום הוא כ- 24 ש"ח, כאשר המחיר הממוצע של טחינה אחוה הוא כ
–  19 ש"ח לק"ג. המחיר של טחינת בארכה, בעלת נתח השוק השני בגודלו, יקר יותר
מאחוה בכ – 30%. במכתב ללקוחות מוסר יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה,
"מכיוון שטחינת אחוה הינה מובילת קטגוריה ונחשבת למוצר מזון איכותי, בסיסי ומזין, החלטנו
דווקא בתקופה זו, על אף מחירי השומשום הגבוהים ושער הדולר, להקל ככל האפשר על צרכני
המוצר ולהוזילו".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים