1

לייקים

סוף סוף יש פתרון לבעיית האבנית במגהצי הקיטור! oig

מעבדות השירות הגדולות בציבור החרדי: האבנית היא האויב של מגהצי הקיטור והדרך הנכונה להילחם בו – היא למנוע את היווצרותו היבואן oig מציע פיתרון,

שתפו:

סוף סוף יש פתרון לבעיית האבנית במגהצי הקיטור! oig

מעבדות השירות הגדולות בציבור החרדי: האבנית היא האויב של מגהצי הקיטור והדרך הנכונה להילחם בו – היא למנוע את היווצרותו היבואן oig מציע פיתרון,

שתפו:

ימי בין הזמנים ניגשים אל מגהץ הקיטור, והוא לא מגיב. הצרה המוכרת: האבנית חסמה אותו ואין מנוס אלא לקחת מונית ולסחוב את המגהץ אל הטכנאי. אולי יצליח להציל אותו. ולך תדע כמה יעלה התיקון ועד מתי הוא יחזיק מעמד.

האם יש פתרון לבעיית האבנית ולביקורים התכופים אצל הטכנאי? חברת oig המייבאת מכשירי חשמל איכותיים, מציעה את מגהץ 'לה-וופורלה' של חברת 'פולטי' – מגהץ הקיטור האיטלקי שאומר צ'או לטכנאי, שלום ולא להתראות.

מאחורי האמירה הזו, מוטבעת האיכות והייצור המדוקדק. דוד חדשני מונע הצטברות אבנית, למרות המים הקשים בישראל. בגלל איכות הכלי וכל חלקיו, מעניק oig אחריות חסרת תקדים של 5 שנים, כולל כל נזקי האבנית. כי המגהץ לא מאפשר לכתחילה שיהיו נזקים כאלה.

"זו בשורה משמעותית למשפחות ברוכות אצלם המגהץ הוא חלק מהנוף הביתי", אומר לנו עופר מנכ"ל OIG,  "המגזר החרדי הוא צרכן חכם, הוא יודע לזהות איזה מוצר חשמלי פרקטי עבורו, שיכול לשמש אותו בבטחה ולאורך ימים עם אחריות גם על תקלות אבנית המצויות במגהצי קיטור".

 יצאנו אל מעבדות השירות וביקשנו ללמוד מפיהם את סוד הבעיה ויותר חשוב: סוד הפתרון.

המסקנה החד-משמעית שלהם היא כי אכן, האויב מספר אחד של מגהצי הקיטור, הוא האבנית. במיוחד במים הקשים של ארצנו. ולדעתם, הדרך היחידה הנכונה להילחם באבנית שבמהגצי הקיטור, היא למנוע את היווצרותו.

בשיחה עם ר' שלום מאחת המעבדות המוכרות בבני ברק למוצרי חשמל, תקלות האבנית במגהצים נפוצות, אין הרבה פתרונות. וכשהתעניינו, אכן לחברת 'פולטי' יש בהחלט בשורה ענקית החברה מעניקה חמש שנות אחריות על נזקי אבנית!, כך הלקוח יוכל להיות בטוח ושקט בבחירת המגהץ.

שוחחנו עם ר' יעקב מוסבכר, הטכנאי המוכר והוותיק של בית שמש מ"מוסבכר חשמל", לדבריו, הוא פוגש מגהצים המגיעים אליו בתכיפות רבה, בשל האבנית המקרקעת אותם. "שבעים אחוז מהתקלות במגהצים הן של האבנית" יפה וטוב שחברת פולטי השכילה להבין את הצרכים של הצרכן בישראל ולהנגיש פתרון לבעיית האבנית, זו בשורה משמעותית לצרכן".

כולם מאוחדים, כאמור, בתפיסה "כמה טוב שיש מגהץ חדש שפותח אפיק חדש בגיהוץ, מאפשר לגהץ ולגהץ, בלי אבנית ובלי להצטרך לחסדיו של הטכנאי".

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים