2

לייקים

קולקציית סתיו 2020 של ורדינון – כל מה שצריך כדי להלביש את הבית ולהרגיש WOW!

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "השקענו את מלוא המרץ והמחשבה כדי לספק לצרכן הישראלי מגוון מוצרים שיעניקו לו בצל הקורונה תחושה של חום, אהבה, רוגע ואופטימיות"

שתפו:

קולקציית סתיו 2020 של ורדינון – כל מה שצריך כדי להלביש את הבית ולהרגיש WOW!

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "השקענו את מלוא המרץ והמחשבה כדי לספק לצרכן הישראלי מגוון מוצרים שיעניקו לו בצל הקורונה תחושה של חום, אהבה, רוגע ואופטימיות"

שתפו:

בקולקציית הסתיו החדשה של ורדינון, הידוע כמותג המוביל את הטרנדים בתחום אופנת הבית והלייף סטייל בישראל, תמצאו את כל מה שנחוץ ליצירת אווירה ייחודית ותחושה מרגשת של WOW! מעצבי הסטודיו לעיצוב של נעמן גרופ Tutto Arte השקיעו בכל פרט ויצרו קולקציה שופעת טרנדים ומעניקה לכל בית מראה מושלם ומוקפד, כל אחד בסגנון שלו – הקלאסי והאלגנטי, היוקרתי, הצעיר, האורבני, המאופק ועוד.

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ: "ורדינון, בוטיק טקסטיל ייחודי בישראל, עם מיטב מעצבים המפתיעים כל פעם מחדש ביצירתיות ובמקוריות, מקפיד להציע ללקוחותיו תמהיל עשיר של מוצרי הום סטיילינג במגוון סגנונות עיצוב, בשיק ובאיכות ללא פשרות. בכוחם של בדים, טקסטורות וצבעים להשפיע גם על האנרגיה ומצב הרוח. זה רלוונטי לאופנת בגדים ואקססוריז ובאותה מידה גם לאופנת הבית, ולכן בימים אלו כשאנו מבלים זמן רב בבית, חשוב  יותר מתמיד שמוצרינו ינעימו את התקופה הלא פשוטה ויעניקו לכל בית תחושה של שלווה, של חיבוק חם ואופטימיות."

כל מי שמתגעגע בתקופה זו, לחוויית שינה של מלון בוטיק מציע ורדינון את מותג מצעי היוקרה שלו FIVE CROWNS עם מבחר פריטים מהבדים המשובחים ביותר – כותנה מצרית, טנסיל, סאטן, ויסקוזה ועוד – בדים נושמים, סופגים ונוחים מאוד, ולמרות המגע העדין שלהם – חזקים ועמידים.

ניסיון רב שנים של ורדינון מלמד כי הצרכן הישראלי מעדיף בדים טבעיים, נושמים, נוחים לשימוש, קלים לכביסה ולגיהוץ, כשבד ג'רסי הוא ללא ספק המלך הבלתי מעורער והאהוב ביותר על כולם. על כן הוא זוכה לתשומת לב מיוחדת גם בקולקציית ראש השנה ומקבל ביטוי במספר סטים במגוון סגנונות החל במצעים המעוטרים בפרחים עדינים בגווני כחול, ועד פרינטים גאומטריים, איורי ציפורים ועוד.

ויקה יוסל, מנהלת סטודיו TUTTO ARTE בנעמן גרופ: "מבין סגנונות עיצוב שיככבו בעונת סתיו / חורף 2020, בולט במיוחד הנושא הבוטני בפרט ונושא הטבע בכלל שממשיכים להיות באופנה. מגמה זו מתחזקת גם על רקע משבר הקורונה שגרם לרבים מאיתנו להסתגר בבית. מכאן הרצון העז להביא את הטבע הביתה. מגוון רחב של פרחים בשלל צבעים, עלים וצמחים ועוד יהיו פופולאריים בעונה הקרובה, לא רק בתחום הטקסטיל לבית, אלא בכל הקשור להום סטיילינג.

המשחק בין בהיר לכהה, בין צבעוני למונוכרומטי, הדפסים והמוטיבים הגיאומטריים והבוטניים – נמצאים בשפע בקולקציית ראש השנה 2020 של ורדינון."

והיא מוסיפה: "יותר ויותר תשומת לב מקדישים הישראלים גם לאקססוריז, אותם פרטים קטנים שעושים את כל ההבדל. בקולקציה הנוכחית ניתן יהיה למצוא שלל אביזרים משלימים כגון ציפיות ייחודיות לכריות נוי, מבחר גדול במיוחד של שמיכות חורף וכירבוליות רכות, מגוון עשיר של שטיחונים ואפילו נעלי בית פרוותיים חמודים להפליא."

לרגל ראש השנה מעניק ורדינון 30% הנחה על כל קולקציית החג שכבר זמינה בחנויות המותג בפריסה ארצית ובאתר בית העסק (משלוח עד בית הלקוח חינם בקנייה מעל 299 ₪).

*בקניית 2 מוצרים ומעלה ממגוון החנות.

**המבצע בתוקף עד  23.09.20 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.

לוורדינון ניסיון של מעל ל-90 שנה בתחום הטקסטיל וה-Life Style ופריסה של מעל ל-70 סניפים ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים