0

לייקים

יגואר-לנדרובר שמחה לבשר:

ריינג' רובר ולאר החדש מקבל גירסת פלאג- אין ומשתדרג במולטימדיה עילית וחידושים רבים

יגואר-לנדרובר שמחה לבשר:

ריינג' רובר ולאר החדש מקבל גירסת פלאג- אין ומשתדרג במולטימדיה עילית וחידושים רבים

שתפו:

הולאר החדש מציע את האיזון המושלם של עיצוב מתוחכם,וטכנולגיה חכמה וכעת
עם האופציה של מנועי פלאג אין הייבריד.
 ולאר: ריינג רובר ולאר החדש מציג טכנולוגיה חדשנית ומערכת חשמלית
היברידית, הממשיכה את 50 שנות החדשנות של המותג ריינג' רובר.
 כל משפחת הריינג רובר מחושמלת : הולאר משלים את המעבר לאופציה
חשמלית של כל משפחת הריינג' רובר. הולאר בעל המנוע ההיברדי P400e
מציע לנוהגים בו טווח נהיגה מרשים של 53 ק"מ במצב היברידי ופליטת CO 2
של 49 ג' לק"מ לנסיעות יעילות יותר. כמו כן טכנולוגיית MHEV בעלת מצבר
48 וולט מצטרפת לשאר המנועים.

OVERVIEW

 יוקרתי: העיצוב היוקרתי והמתוחכם של הולאר כעת עם היצע צבעים חיצוניים
חדש הכולל את Lantau Bronze המוצע באופן בלעדי ב Range Rover
Velar Edition.
 ALL TERRAIN: יכולות נהיגת ה4X4 ללא מתחרים של ריינג' רובר בכל
שטח, עם מנועים חדשים: MHEV בנזין בעל 6 צילינדרים וכן דיזל עם מתלי
אוויר המגיעים כסטנדרט. מנועי דיזל Ingenium MHEV מהדור החדש בעלי
4 צילינדרים, מציעים יעילות יוצאת דופן, כוח וביצועי כביש עוצמתיים.


 מעודן: המרחב הפנימי שקט ונינוח כמו בכניסה למקדש- עם מערכת
המולטימידיה החדשה PIVI, עם מערכת לבידוד רעשים חיצוניים למען נסיעות
שקטות ונינוחות יותר וכן עם מערכת סינון אוויר חדשה לאויר נעים ונקי יותר
ליושבים ברכב.


ריינג' רובר ולאר המחודש הינו עכשיו נחשק יותר מתמיד, עמיד יותר וחכם יותר עם
התוספת ההיברידית חשמלית למערך ההנעה שלו יחד עם מערכת מולטימדיה
וטכנולוגיה מתקדמות ומאפייני עיצוב חדשים

רכב ה – SUV היוקרתי בגודל בינוני, הממוצב בין ריינג' רובר איווק לבין הריינג' רובר
ספורט בהיצע הרכבים של ריינג' רובר, מציע ללקוחות את האיזון המושלם של עיצוב
וטכנולוגיה – כעת עם כוח חשמלי.


מנוע ה2.0 ליטר בנזין בעל 4 צילינדרים המשולב חשמל עם 400 כוחות סוס ומומנט
של 64 קג"מ מציע נסיעה חלקה ומעודנת. המנוע משלב 300 כ"ס ממנוע הבנזין שלו
יחד עם סוללה בעלת 105 קילו וואט עם האצה מרשימה של 0-100 קמ"ש ב5.4
שניות בלבד.


סוללת ליתיום-איון בגודל 17.1 וואט הממוקמת מתחת למושב האחורי הינה בעלת
יכולת טעינה של 80% כבר בחצי שעה בשימוש במטען מהיר או טעינה במשך שעה
וארבעים דקות בשימוש במטען רגיל בעוצמה של 7 קילו וואט.

בעת מצב נסיעה חשמלי קיימת אפס פליטת מזהמים, עם טווח נסיעה מרשים של 53
ק"מ (נתוני מעבדת יצרן).
משפחה חדשה של מנועי 3.0 ליטר – 6 צילינדרים בטור ממשפחת INGENIUM אף
היא מצטרפת לראשונה לריינג' רובר ולאר. הדור החדש של מנועי דיזל ובנזין, נעימים
ויעילים יותר, זמינים עם טכנולוגיית MHEV בעלת 48 וולט להפחתת צריכת דלק
והגברת העידון בנסיעה.


המנועים החדשים, אשר פותחו בבית לנד רובר, זמינים בגרסאות: דיזל 300 כוח סוס
ובנזין 340 וכן 400 כוח סוס. לרכבים המצוידים במנועים אלו מתלי אויר המוצעים
כסטנדרט.

OVERVIEW

המנועים החדשים מצוידים בטכנולוגיית MHEV אשר בשילוב סוללה של 48 וולט
מאפשרת להשתמש מחדש באנרגיה שנוצרת בעצירות והאטות בכדי לסייע למנוע
בעת האצה מחדש וכן מסייעת למערכת ה STOP/START לפעול בעידון רב יותר.
מנועי הבנזין החדשים בעלי 340 כ"ס ו400 כ"ס מייצרים מומנט של 48 קג"מ ו-55
קג"מ בהתאמה, כאשר מנוע ה400 כ"ס מאיץ מ 0-100 קמ"ש בזמן מרשים של 5.5
שניות. שני מנועים משתמשים במגדש על חשמלי.


מנוע הדיזל 300 כ"ס מייצר מומנט של 65 קג"מ והאצה של 0-100 קמ"ש ב6.5 שניות
עם צריכת דלק של 7.4 ל' ל100 ק"מ ופליטת CO2 194 (גרם/ק"מ). שילוב של מערך
מגדשי הטורבו עם מערכת ניקוי הופכים אותו לאחד ממנועי הטורבו הנקיים המובילים
בעולם.


מנוע הדיזל החדש עומד בסטנדרטים של RDE2 (REAL DRIVING EMISSION
STEP2) ו – EURO6 עם טכנולוגיית MHEV בעלת כוח של 48 וולט המייעלת את
צריכת הדלק ברכב. כתוצאה מכך, מנוע הדיזל החדש, המצוי כעת גם ברכבי ריינג'
רובר וריינג' רובר ספורט, הינו אחד ממנועי הדיזל הנקיים המובילים בעולם.
בנוסף, מוצעים מנועי 4 צילינדר מסידרת INGENIUM, בנזין 250 כ"ס, ודיזל 204
כ"ס.


לולאר עיצוב מינימליסטי המודגש עם מסכים דיגיטליים מובנים אשר מותאמים בצורה
מושלמת למערכת המולטימדיה הראשונה במעלה המוצעת ברכב, Pivi ו – Pivi
Pro. המערכת החכמה והאינטואיטיבית המוצעת כ – Pivi Pro ברמת גימור S
ומעלה ומחוללת מהפכה בחוויה הדיגיטלית בוולאר.


מערכת Pivi מעוצבת תחת עיקרון בולט של נוחות והקלה על המשתמש בעזרת
ממשק פשוט המפחית את מעורבות הנהג ובכך מגביר את הבטיחות. תצוגה ממוקדת
ומהירות תגובה גבוהה מאופשרות הודות לארכיטקטורה חשמלית חכמה מתחת לפני
השטח, המבטיחה כי המסכים ומערכת הניווט זמינים לנהג בתוך שניות אחדות
מההדלקה וזאת הודות גם למקור כוח מהימן.

הלקוח יכול לעדכן גירסה ברכבו
"אונליין" ומבלי להגיע במיוחד למרכז השירות. חיבור ישיר למקור הנתונים, מאפשר
ללקוחות גישה למפות, אפליקציות ותוכנות הרכב העדכניות ביותר עם עדכונים
המתואמים מבעוד מועד, בזמן הנוח להם ועל ידי לחיצת כפתור.


"מקור שמו של הריינג' רובר ולאר מגיע משם הקוד אשר ניתן לדגם האבטיפוס של
הריינג' רובר המקורי. עברו 50 שנה מאז הצגתו של הריינג' רובר החלוצי ב – 1970
וכעת עם כל אחד ממנועי הדיזל הנקיים בעלי טכנולוגית MHEV, משמעותם שהוולאר
מהווה אפשרות אף יותר יעילה וברת קיימא ללקוחות שלנו.
ארכיטקטורת הרכבים החשמליים החדשה של יגואר – לנד רובר , EVA 2.0 תומכת
במערכות המולטימדיה Pivi ו – Pivi Pro, יחד עם עדכון תוכנות "באוויר" (SOTA)

OVERVIEW

ועוד סדרה שלמה של מערכות סיוע לנהג, מצלמות, טכנולוגיית אויר נקי ההופכות את
הולאר לנקי יותר, בטוח יותר וחכם יותר מבעבר ואחד מרכבי ה – SUV המתקדמים
ביותר טכנולוגית בעולם". (ניק רוג'רס, מנהל מחלקת הנדסת מוצר, יגואר-לנדרובר).
החוויה בתוך הוולאר היא כעת אף רגועה ונעימה יותר עם טכנולוגיית Active Road
Noise Cancellation . טכנולוגיה חכמה זו , המזכירה באופן עבודתה אוזניות
מפחיתות רעשים, מודדת את ויברציות הרעשים שמקורן מחוץ לרכב ומחשבת את
הרעש הנגדי לניטרול רעשים אלו וכך מייצרת אוירה שקטה ונעימה ברכב. האפקט הוא
מעודן, ההפחתה של הרעש ב4 דציבלים מספקת חוויה נעימה ורגועה יותר בחלל
הפנימי של הרכב.


המערכת אף מאפשרת להתאים את רמת הצליל ברכב בהתאם למספר הנוסעים
ומיקומם ברכב לפי חיישנים בחגורות הבטיחות. המערכת המתקדמת הזו מספקת
חוויה שלווה בנסיעה בוולאר ואף מפחיתה את עייפות הנהג על ידי צמצום החשיפה
לרעשי רקע בנסיעות ארוכות.


מערכת סינון אויר חדשה מספקת אוירה רגועה ונקיה יותר בתוך הולאר על ידי סינון
חלקיקים מזהמים, ריחות ואבק. המערכת החדשה, המוצעת בנוסף למערכת הקיימת
של מחולל יוניזציה בתא הנוסעים, מסננת החוצה את הגורמים המזהמים או מעודדי
אלרגיה יחד עם ריחות לא נעימים. תפעול המערכת נמצא על ידי לחיצה בכפתור
המצוי במסך המגע. הנוסעים בריינג' רובר ולאר יכולים להרגיש בטוחים כי האויר אותו
הם נושמים בפנים הרכב נקי יותר מזה שבחוץ.

עוד חידוש בולאר 2021, הוא מפתח הפעילות האקטיבי בגירסתו החדשה וזה יכול
לחלוטין להחליף את המפתח המוכר. מפתח זה, המבוסס צמיד קשיח ועמיד בפני
מים וחבלות , משלב בו שעון LCD ומאפשר ללקוחות להתניע ולכבות את הרכב,
לפתוח ולנעול אותו וכל זאת, מבלי לקחת את המפתח המסורתי איתם לנסיעה.
אחד מסממני העיצוב החדשים ברכב, הוא ההגה החדש בעל כפתורים חכמים
המאפשרים קבלת עדכוני תוכנה החדשים ביותר אונליין. בורר הילוכים חדש אף הוא
מחליף את הקונסולה המוכרת.
הולאר החדש צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים