0

לייקים

Herpotherm לראשונה בישראל מכשיר אלקטרוני רפואי מהפכני ומהיר, לטיפול מקומי בסימפטומים של הרפס

Herpotherm® לראשונה בישראל מכשיר רפואי אלקטרוני חדש מסוגו תוצרת גרמניה המסייע לטיפול מקומי מהיר בסימפטומים של הרפס, כגון גירוד, צריבה, עקצוץ או תחושות של מתח,

שתפו:

Herpotherm לראשונה בישראל מכשיר אלקטרוני רפואי מהפכני ומהיר, לטיפול מקומי בסימפטומים של הרפס

Herpotherm® לראשונה בישראל מכשיר רפואי אלקטרוני חדש מסוגו תוצרת גרמניה המסייע לטיפול מקומי מהיר בסימפטומים של הרפס, כגון גירוד, צריבה, עקצוץ או תחושות של מתח,

שתפו:

כמכשיר רפואי, Herpotherm® מסייע להקלה מהירה ומהימנה בסימפטומים של פצעי קור, משך הריפוי של הסימפטומים מקוצר עד ל -50% ממשך זמן הריפוי בשימוש בקרמים המכילים אציקלוויר.

השימוש בHerpotherm®  הינו מאוד פשוט, לאחר הסרת מכסה המגן מהמכשיר. יש להניח את המכשיר כאשר משטח המגע הקרמי מונח על אזור העור המושפע וללחוץ קלות.

יש ללחוץ על הלחצן. משטח המגע הקרמי מתחמם עד לטמפרטורה של כ 51 מעלות צלזיוס ברגע שהטמפרטורה הגיעה לרמה זו, נדלקת נורית חיווי. נורית החיווי נכבית כאשר המכשיר נכבה אוטומטית לאחר 3 שניות של שימוש. בתחילת שלב החימום ובסיום הטיפול, נשמע בנוסף צליל קולי. יש להניח את מכסה המגן על המכשיר.

בשימוש מוקדם Herpotherm® יכול למנוע את ההתפתחות של שלפוחיות פצעי קור. לאחר שהשלפוחיות כבר נוצרו, Herpotherm® יכול להקל על הסימפטומים במהירות ולזרז את תהליך ההחלמה.[i]

המכשיר הינו קומפקטי, אפשר לקחת אותו לכל מקום ולהשתמש בו בכל נקודת זמן לפי הצורך. בניגוד לשימוש בקרמים ומדבקות בעלי תאריך תפוגה, למכשיר האלקטרוני  Herpotherm® יש בטרייה הניתנת להחלפה ולכן השימוש בו הוא ללא תוקף או הגבלת זמן.

Herpotherm® מתאים לכל תיק וכיס מכיוון שמקל החום האלקטורוני מגיע בגודל של מפתח רכב.המכשיר מומלץ על ידי רופאים ורוקחיםכמכשיר רפואי. דרמטולוגית בדקו ומצאו כי שימוש מוקדם ב Herpotherm® יכול למנוע לחלוטין התפתחות של שלפוחיות פצעי קור. בשימוש מאוחר נצפה זירוז בזמן ההחלמה של השלפוחיות וההתפרצות הופכת מתונה יותר.

זהו פתרון קטן ללוחמה בבעיה נפוצה Herpotherm® הינו דיסקרטי לחלוטין מכיוון שהוא שקוף, בשונה מקרמים ומדבקות. הוא קל לשימוש כשפתון, והחום הממוקד שהוא מפיץ עוזר לך לשמור על יופייך המושלם.

המכשיר אינו משאיר כל עקבות על העור, היישום פשוט ללא מריחות או שימוש במשחות ופועל באופן בלעדי באמצעות טכנולוגיית חום ממוקד ולכן הוא מציע טיפול מהיר ונטול כימיקלים ולפיכך מתאים גם לנשים בהריון, לסובלים מאלרגיה ולילדים. כאשר בשימוש אצל ילדים, יש לקחת בחשבון כי עור גופם רגיש יותר לכאב מעור של מבוגר. לכן, טרם השימוש בילדים יש להסביר כי Herpotherm® יגרום לתחושת חום שיכולה להיות לא נעימה לרגע קל. מתחת לגיל 12 השימוש הוא בהשגחת מבוגר.

אז למה Herpotherm ?

  • נבדק דרמטולוגית   
  • מאושר על ידי משרד הבריאות
  • טיפול נטול כימיקלים 
  • מכשיר רפואי המיוצר בגרמניה  
  • נוח לשימוש, גודלו כגודל של שפתון
  • מהווה אלטרנטיבה חסכונית לטווח ארוך, בניגוד למשחות
  • בטריה Ultra CR2 3V שמגיעה במשלוח תחזיק מעמד עד ל-100 הפעלות.

ניתן להשיגו היום במבצע השקה חד פעמי של    229₪ , בתקופה ההשקה נהנים ממשלוח חינם עד הבית עם שליח. הזמנות בטלפון 04-8666354

או באתר "בית העסק"


[i] [1] Wohlrab J, et al., Clinical, Cosmetic and Investigational Dermatology 2013, 6:263-271.

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים