0

לייקים

טאצ' קטן והבית מושלם! טיפים לניקוי הבית באדיבות מותג הניקוי טאצ'!

מותג הניקוי טאצ' מעניק מספר טיפים חשובים איך להשאיר את הבית נקי ונוצץ ולהישאר רגועים:

טאצ' קטן והבית מושלם! טיפים לניקוי הבית באדיבות מותג הניקוי טאצ'!

מותג הניקוי טאצ' מעניק מספר טיפים חשובים איך להשאיר את הבית נקי ונוצץ ולהישאר רגועים:

שתפו:

שמירה על סדר וניקיון הבית היא הדרך הקלה להפחתת מתח יום-יומי, פעולת הניקיון עצמה גורמת לחלק מאתנו לדאגה. התחושה שאנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל או באיזה תדירות לבצע משימה מסוימת של משק בית עוצרת אותנו באמצע המסלול.

חיטוי במטבח-

לניקוי כיור המטבח מומלץ להשתמש בחומר ניקוי המכיל כלור פעיל. יש לרסס היטב את כל שטח הכיור כולל הדפנות, לאפשר זמן מגע של מספר דקות, בזמן זה מומלץ להניח את מטליות ניקוי רב שימושיות וכן את כריות הקירצוף של הכלים על רצפת הכיור, לרסס גם אותן בכדי לאפשר פעולת ניקוי וחיטוי יסודי גם להן. בתום הפעולה יש לשטוף היטב במים זורמים ולסחוט את המטליות.

רצפות-

לקבלת תוצאות מעולות בשטיפת הרצפות יש להתאים את המינון לדרגת הלכלוך: ברצפות מלוכלכות מאוד יש לשים כמות גדולה יותר של נוזל רצפות, אולם לשטיפה יומיומית כדאי להימנע מריכוז יתר אשר יעמיס את הרצפה בסבון מיותר ויקשה את פעולת הניקוי.

 שטיפת כלים-

לשיפור פעולת ניקוי הכלים רצוי להרטיב את הכלים היטב במים, במידה ועל הכלים נותרו שאריות מזון שהתייבשו מומלץ להרטיב או להשרות את הכלים במים חמים לפני פעולת הניקוי הרגילה.

הסרת שומנים שרופים-

כלי בישול ותבניות כמו גם תנורים, יתנקו מהר יותר לאחר חימום קל שלהם, יש להקפיד שלא לחמם יתר על המידה וכמובן לעטות אמצעי מיגון.

ניקוי אבנית במדיח כלים-

שפכו לתוך המדיח 200 מ״ל של מסיר אבנית רב שימושי, הפעילו תכנית קצרה כשהמדים ריק והאבנית תתנקה והמדיח יקבל מראה מבריק .

ניקוי אבנית במקלחונים-

כתמי אבנית על זכוכית המקלחון לא ניתן להסיר עם חומרי ניקוי רגילים, יש לרסס את האזור עם קצף להסרת אבנית, לאפשר זמן מגע של שתי דקות (ניתן לעבור עם מטלית כדי לכסות את כל פני שטח הזכוכית ) ולאחר מכן לשטוף במים נקיים. בתום השטיפה חשוב לייבש את הזכוכית עם מטלית נקייה כדי לשמור על הברק ולמנוע היווצרות כתמים חדשים. טיפ זה עובד היטב גם על ברזי ניקל ואביזרי נירוסטה בחדר הרחצה.

ניקוי מברשת האסלה-

את מברשת האסלה מומלץ לרסס באמצעות קצף ניקוי המכיל אקונומיקה, לבצע את הפעולה בתוך תחום האסלה, לאחר זמן מגע של 20 שניות לפחות הורידו את המים תוך כדי שהם שוטפים את המברשת. המברשת כרגע נקייה ומחוטאת 🙂  זהירות- חשוב לא לערבב עם חומרים נוספים בעיקר לא עם חומצות למינהן.

ניקוי אבק- סדר פעולות בניקוי אבק בבית-

שאיבת אבק מהריפודים.

ניקוי אבק מרהיטי עץ , חלונות ומשטחים אחרים באמצעות מרסס לניקוי חלונות ומשטחים .

שטיפת הרצפה.

ובאופן זה נבטיח את ניקוי האבק בכללותו.

ניקוי מתגים ולחצנים שונים-

את מתגי החשמל למיניהם, שלטים ומקלדות, מומלץ לנקות במטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי וחיטוי, כך תמנעו פגיעה ברכיבים חשמליים/ אלקטרוניים ותצליחו להשיג ניקיון בצורה יעילה לצד חיטוי המשטח. במידה ואין ברשותכם מטליות ניקוי לחות, ניתן לרסס את חומר הניקוי והחיטוי (שאינו מכיל אקונומיקה) על גבי מטלית נקייה ונשתמש בה באותו אופן.

ניקוי חלקי המקרר-

במקרר יש חלקי גומי ופלסטיק קבועים אשר קשים לניקוי בשל מיקומם או צורתם, לשם כך היעזרו במטליות לחות הספוגות בחומר ניקוי, המטליות מאפשרות הגעה נוחה גם למקומות בעיתיים. את כפלי הגומי שעל הדלתות ניתן לנקות באמצעות שיפוד עץ חד פעמי שעל קצהו הקהה נצמיד את המטלית הלחה.

כתמים עקשניים על השיש-

כתמים עקשניים הנוצרים על השיש לאחר מגע של תבלינים שונים ניתן להסיר באמצעות חומר ניקוי המכיל אקונומיקה בשילוב עם ספוג הפלא.

כביסה-

איך מחזירים רכות למגבות רחצה: להחזרת הרכות למגבות, מומלץ להוסיף מידי פעם לפעולת הכביסה מסיר אבנית רב שימושי. המגבות מתקשות עם הזמן כתוצאה מהצטברות אבנית אשר מצויה במים, עקב כך הן מאבדות את הרכות ואת יכולת הספיגה שלהן. כמו כן, האבנית שנמצאת במגבות משמשת כמצע לחיידקים ועובשים ובעת שהמגבת נרטבת עולים ממנה ריחות רעים. אותה אבנית גם מונעת מחומרי הריכוך והבישום שבמרככי הכביסה לפעול על המגבות בתהליך הכביסה.

  1. הסרת כתמים עקשניים מכביסה:  מומלץ להשתמש במסיר כתמים על בסיס חמצן פעיל בשילוב של מעט אבקת כביסה, יש לבצע את הפעולה על בגד רטוב ולא יבש. האבקה תורמת לשחרור מואץ של החמצן הפעיל שבחומר ומעלה את אפקטיביות הניקוי וחדירת החומר לתוך הסיב. בתום הפעולה, לפני שהבגד מתייבש, יש להמשיך פעולת כביסה במכונה כרגיל.
  2. הגברת אפקטיביות של פעולה הכביסה– בעת הכנסת הכביסה למכונה חשוב להימנע מהעמסת יתר של בגדים, וזאת בכדי לאפשר לכל חלקי הבגד להירטב כראוי ולהיחשף לחומרים הפעילים. במידה והמכונה עמוסה יתר על המידה, יווצרו קפלים באיזורים לחוצים שבהם עלולים להיכלא מרכך או נוזל כביסה שלא יירטבו כראוי ויפגעו בפעולת הניקיון, ועקב כך עלולים להישאר כתמים על גבי הבגד.
  3. שימוש נכון במבשם כביסה: בעת שימוש במייבש כביסה לקראת סוף תהליך הייבוש (10 הדקות האחרונות) זה הזמן האידיאלי לרסס מבשם כביסה בתוך במייבש ולהשלים את פעולת המייבש עד תומה.

את מוצרי טאצ' ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ובחנויות .

אולי יעניין אותך גם...

תגובות אחרונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לא רצית לפספס את זה!

דוסיז
לוגו דוסיז צרכנות
העסקים שנפתחו השבוע
ריאיון השבוע
מבצעים
אופנה
בילוי
נופש-ותיירות
בריאות
בריאות
בתוך הבית
בתוך-הבית
גברים
גברים
גדג'טים וחדשנות
גדגטים
חגים
חגי-ישראל
טיפוח
טיפוח
יודאיקה
יודאיקה
יין ואלכוהול
יין
ילדים
ילדים
לימודים
לימודים
לכבוד שבת
לכבוד שבת
מוצרי תינוקות
מוצרי-תינוקות
מוסיקה
מוזיקה
מזון
מסעדות
מסעדות
מזון
משפחה
משפחה
נדל''ן
נדלן
ספרים
ספרים
פיננסים
פיננסים